Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #21 Del Skrevet 23. juli 2003 *klask* *klask* *klask* *KLASK* ...klasket neste til brudemammaen også, gitt... Taperdame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. juli 2003 #22 Del Skrevet 23. juli 2003 *Hulker* Stakkars myggebabyene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #23 Del Skrevet 23. juli 2003 tsktsktsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 23. juli 2003 #24 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg haaaater mygg!!! Har nærmere 20 stikk på venstre fot alene og Xylocain er min beste venn... Nå er det slutt på hagefester for i år, det er helt sikkert!!! ...tro om jeg klarer å spore opp en rik onkel eller noe som er villig til å betale skuddpremie (klaskepremie) på de små jævlene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 23. juli 2003 #25 Del Skrevet 23. juli 2003 HVA HAR MYGGEN GJORT? Den summer. - Katter mjauer, bikkjer gjør Den stikker. - Katter klorer, hunder biter. HVA ELLERS? Jaha? Så dette skal liksom være like ille? Pleier DU å bites av 35 hunder på en gang, kanskje? Nei, dette innlegget synes jeg manglet fullstendig gangsyn og perspektiv. Du burde skamme deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 23. juli 2003 #26 Del Skrevet 23. juli 2003 Ja, her skal debatten føres med populistiske argumenter, skjønner jeg! Det skal innrømmes at den umiddelbare reaksjon på ditt innlegg et kort øyeblikk syntes å ha noe for seg, men etter en kort behandling av saken i "Foreningen til Myggens fremme" ble det besluttet å svare følgende: Vi ønsker å rette oppmerksomheten mot Einsteins relativitets-teori, og vil påpeke: Kan man sammenligne EN hund med EN mygg? Kan man sammenligne 35 hundebitt med 35 myggstikk? Dette faller på sin egen urimelighet! Vi vil be om at debattanten Helenius besinner seg og fører en edruelig debatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #27 Del Skrevet 23. juli 2003 Mitt største problem er at myggjævlene på død og liv vil bade i glasset mitt når jeg sitter ute og skal kose meg med noe kaldt å drikke. Hva med bier i sveisen da Bertha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 23. juli 2003 #28 Del Skrevet 23. juli 2003 :o Er det derfor det klør noe så inni granskauen??? *krafse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. juli 2003 #29 Del Skrevet 23. juli 2003 Det er "potetmennene" dine som tiltrekker seg myggen Bertha ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 24. juli 2003 #30 Del Skrevet 24. juli 2003 *springer etter myggen med Jif-flaska* *spruter* ....bzzzz, klask, der gikk mygga i golvet gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 24. juli 2003 #31 Del Skrevet 24. juli 2003 Ja, her skal debatten føres med populistiske argumenter, skjønner jeg! Det skal innrømmes at den umiddelbare reaksjon på ditt innlegg et kort øyeblikk syntes å ha noe for seg, men etter en kort behandling av saken i "Foreningen til Myggens fremme" ble det besluttet å svare følgende: Vi ønsker å rette oppmerksomheten mot Einsteins relativitets-teori, og vil påpeke: Kan man sammenligne EN hund med EN mygg? Kan man sammenligne 35 hundebitt med 35 myggstikk? Dette faller på sin egen urimelighet! Vi vil be om at debattanten Helenius besinner seg og fører en edruelig debatt! Unnskyld meg. UNNSKYLD MEG! Mener du, som i tidligere innlegg (når jeg ser bort fra denne tråden, naturligvis) har vist deg å være en klok og reflektert dame, at du setter én livsform høyere enn en annen? At en myggs liv ikke er like mye verdt som en hunds liv? At måten en mygg biter på, ikke er like mye verdt for myggen som hundebittet er for hunden? Handler ikke dette i bunn og grunn om hvilken verdi man tillegger skaperverket? Og har ikke en mygg like stor rett til å forsvare seg selv som det en hund har? (Nå slutter jeg, for jeg er i ferd med å innse at jeg er i ferd med å begynne å forsvare myggen... Og det var jo virkelig ikke meningen.... *luske bort som en hund med halen mellom bena*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 24. juli 2003 #32 Del Skrevet 24. juli 2003 I rest my case............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 24. juli 2003 #33 Del Skrevet 24. juli 2003 Mygg er klodens miniatyrvampyrer! Suger blod fra oss stakkars pattedyr for å ale opp enda flere myggjævler! Sprer sykdom og dritt! Hadde det vært opp til meg så ville disse flyvende snylterne blitt utryddet. Men på en annen side, hva hadde da skjedd med alle froskene og andre myggetere? :o Til syvende og sist hadde kansje vi stakkars mennesker dødd ut! SKREMMENDE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #34 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg tror ikke engang jeg vil si hvor jeg har fått myggstikk - sleipe, lille blodsugerfaen! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 25. juli 2003 #35 Del Skrevet 25. juli 2003 Den enes død, den annens brød (blod)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #36 Del Skrevet 25. juli 2003 Den enes død' date=' den annens brød (blod)...[/quote'] Ja, om ikke selve brødet, så i alle fall like ved... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 25. juli 2003 #37 Del Skrevet 25. juli 2003 Det sto vel mellom linjene...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #38 Del Skrevet 25. juli 2003 Ja, der også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 25. juli 2003 #39 Del Skrevet 25. juli 2003 for no griseprat dere driver, fysj. klask noen mygger i stede. slå til dem, ikke gi dere får dem er knust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 26. juli 2003 #40 Del Skrevet 26. juli 2003 jeg er profesjonell myggdreper..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå