Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2009 #41 Skrevet 19. mai 2009 Kanskje de kan sette inn han Gp-fanatikeren som var med på kvitt eller dobbelt? Han har iallefall peiling Han er så ekstrem at han bare er helt nydelig.
Gjest ts Skrevet 19. mai 2009 #42 Skrevet 19. mai 2009 Caskr!! Du vanskjøtter tråden din. Hvorfor har du stikki av?
FrizzleSizzle Skrevet 19. mai 2009 #43 Skrevet 19. mai 2009 Har holdt til på et blodseriøst internasjonalt ESC-forum. Men hadde vi ikke bestemt oss, da? Noman og Adrian! Synes det var helt glimrende.
mimifin72 Skrevet 19. mai 2009 #44 Skrevet 19. mai 2009 For vertinne: Benedicte Adrian Ingrid Bjørnov Solveig Kloppen Mona Grudt For vert: Noman Jon Almaas Morten Harkett Kommer ikke på noen andre
Gjest ts Skrevet 19. mai 2009 #45 Skrevet 19. mai 2009 Har holdt til på et blodseriøst internasjonalt ESC-forum. Men hadde vi ikke bestemt oss, da? Noman og Adrian! Synes det var helt glimrende. Jeg synes ikke dette er en holdbar unnskyldning for å forsvinne fra tråden på den måten. Når du nå har krangla deg til en egen tråd om dette, så kan du jaggu meg oppdatere den jevnlig også. F.eks. gi oss jevnlige referater fra den hyperseriøse sida du driver og surrer rundt på.
Annie Skrevet 19. mai 2009 #46 Skrevet 19. mai 2009 Jeg kunne tenkt meg Ingrid Bjørnov. Gode Gud nei.... Jeg har henne og pianoet langt nok opp i halsen som det er, tror jeg hadde droppet å se på MGP fremfor å lide meg igjennom hennes fantastiske programleder-jobb:lete: Endelig en som har samme synspunktet som meg, ang Ingrid Bjørnov!!! Benedicte Adrian tror jeg nok kunne vært bra. Anne Rimmen likeså, og Ingrid Stenvold. Menn er verre.. Liker ikke Noman, Jostein Pedersen eller Morten Harket. Og MH har jo vært før.
Gjest ts Skrevet 19. mai 2009 #47 Skrevet 19. mai 2009 Atte, atte, atte, atte Caskr...... Unschyll - du er jo helt seriøs du. Trodde ikke det jeg.
Gjest Elastica Skrevet 19. mai 2009 #48 Skrevet 19. mai 2009 Per Oluf Lundeteigen og Magnhild Meltveit Kleppa. Eller eventuelt Hank von Helvete og Gry Jannicke Jarlum.
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 19. mai 2009 #49 Skrevet 19. mai 2009 Benedicte Adrian +Jon Almaas = Prøtti prøtti
Gjest Gjest_Kari_* Skrevet 19. mai 2009 #50 Skrevet 19. mai 2009 For vertinne: Benedicte Adrian Ingrid Bjørnov Solveig Kloppen Mona Grudt For vert: Noman Jon Almaas Morten Harkett Kommer ikke på noen andre Det må jo være folk som ikke høres teite ut når de snakker engelsk. Charlotte Torstvedt synes jeg er et godt valgt. Hun ser bra ut, har erfaring som programleder og har prikkfri engelsk (ikke bare fordi hun har vært på MTV men fordi hun er oppvokst i England da faren hennes var proff-spiller der). Ellers er Mona Grudt er godt valg. Har sett henne som programleder i et program fra Olavshallen i Trondheim. Hun gjorde en god jobb. Hun er elegant og flott og gjør seg godt på tv. Hun er gift med en amerikaner og bodd i utlandet og har engelsken på plass. Benedicte Adrian. Jo, hun kan også gå an. Men har aldri sett henne som programleder.... Solveig Kloppen blir litt for lite internasjonal synes jeg.... Også ser jeg ikke helt for meg at hun har verdens beste engelsk...? (correct me if I'm wrong) Ingrid Bjørnov... Digger henne. Men om hun skal være programleder så må hun jo få gjøre noe musikalsk også. De burde kanskje heller ha henne som pausenummer? A la det hun kjørte på åpningen av Operaen. Katrine Moholt er vel kanskje også en kandidat. Hvis hun snakker bra nok engelsk. Og hva med Synnøve Skarbø? Hun fra tvNorge/WipeOut? Jeg synes faktisk det er litt viktig at de snakker bra engelsk. Ellers høres det bare dumt ut. Jon Almås? Elegant og stilig kar han. Snakker han bra engelsk da? I så fall så JA! Han har rutinen inne og kan sikkert gjøre en kjempejobb. Morten Harket var programleder forrige gang. Vi trenger ikke gjenbruk. Noman.... Vet ikke. Fredrik Skavlan...? Hadde han passet da?
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 19. mai 2009 #51 Skrevet 19. mai 2009 Kjør på med to unge og litt rocka programledere: Nicholas Carlie og Charlotte Torstvedt!!! Begge har programleder erfaring (MTV og VGlista - Nicholas har også vært programleder for live-sendinger/konsert) er komfortable i tv-ruta og snakker flytende engelsk!
mimifin72 Skrevet 19. mai 2009 #52 Skrevet 19. mai 2009 Det må jo være folk som ikke høres teite ut når de snakker engelsk. Charlotte Torstvedt synes jeg er et godt valgt. Hun ser bra ut, har erfaring som programleder og har prikkfri engelsk (ikke bare fordi hun har vært på MTV men fordi hun er oppvokst i England da faren hennes var proff-spiller der). Ellers er Mona Grudt er godt valg. Har sett henne som programleder i et program fra Olavshallen i Trondheim. Hun gjorde en god jobb. Hun er elegant og flott og gjør seg godt på tv. Hun er gift med en amerikaner og bodd i utlandet og har engelsken på plass. Benedicte Adrian. Jo, hun kan også gå an. Men har aldri sett henne som programleder.... Solveig Kloppen blir litt for lite internasjonal synes jeg.... Også ser jeg ikke helt for meg at hun har verdens beste engelsk...? (correct me if I'm wrong) Ingrid Bjørnov... Digger henne. Men om hun skal være programleder så må hun jo få gjøre noe musikalsk også. De burde kanskje heller ha henne som pausenummer? A la det hun kjørte på åpningen av Operaen. Katrine Moholt er vel kanskje også en kandidat. Hvis hun snakker bra nok engelsk. Og hva med Synnøve Skarbø? Hun fra tvNorge/WipeOut? Jeg synes faktisk det er litt viktig at de snakker bra engelsk. Ellers høres det bare dumt ut. Jon Almås? Elegant og stilig kar han. Snakker han bra engelsk da? I så fall så JA! Han har rutinen inne og kan sikkert gjøre en kjempejobb. Morten Harket var programleder forrige gang. Vi trenger ikke gjenbruk. Noman.... Vet ikke. Fredrik Skavlan...? Hadde han passet da? YEAH, dette var en fantastisk ide: Skavlan og Maria Bonnevie:))))
Gjest Gjest_Elisa_* Skrevet 19. mai 2009 #53 Skrevet 19. mai 2009 For vertinne: Benedicte Adrian Ingrid Bjørnov Solveig Kloppen Mona Grudt For vert: Noman Jon Almaas Morten Harkett Kommer ikke på noen andre Den eneste av ovennevte som kan gå an er Mona Grudt. Kjør på med to unge og litt rocka programledere: Nicholas Carlie og Charlotte Torstvedt!!! Begge har programleder erfaring (MTV og VGlista - Nicholas har også vært programleder for live-sendinger/konsert) er komfortable i tv-ruta og snakker flytende engelsk! Helt enig!! De fleste andre som er nevnt i denne tråden er sånne trauste folk. Som kanksje aldri har vært programledere engang. Kjør på med to som har vært programledere for musikkprogram før. Som er litt kulere og som kler å være på en sånn scene og i et program som skal sendes ut i verden!
Meaty Skrevet 19. mai 2009 #55 Skrevet 19. mai 2009 (endret) Jeg ser for meg litt eksotiske nordmenn, tenkte Mikkel Gaup og Mira Craig. Som må stille i henholdsvis samekofte og heklede grytekluter plassert på strategiske steder. Seriøst, Mira er jo en flott dame og hun er halvt amerikansk så engelsken er jo perfekt. Vet ikke hvor språkmektig Mikkel Gaup er da. Ellers så har jo NRK en veldig språkflink, rolig og dyktig programleder i Dag Erik Pedersen, men han er vel ikke "kul" nok? Tillegg: ...og nå så jeg at noen faktisk har foreslått sistnevnte som kommentator i en annen tråd. Endret 19. mai 2009 av Meaty
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2009 #56 Skrevet 19. mai 2009 Seriøst, Mira er jo en flott dame og hun er halvt amerikansk så engelsken er jo perfekt.Men hun har jo en inni granskauen useriøs fremtoning. Men ikke for det, hun hadde vært en god match til Synnøve Svabø. Men heldigvis: Mira Craig som programleder for MGP neste år er like utenkelig som at Titten-Tei skal synge det norske bidraget. Og godt er det.
Gjest Gjest_jadda_* Skrevet 20. mai 2009 #58 Skrevet 20. mai 2009 Nicholas Carlie var et genialt forslag!! Ja det var det i grunnen, men la meg slippe Mira Craig.... Charlotte Thorsvedt har jeg ikke noe forhold til så jeg kan ikke uttale meg om henne..... Morten Harket - nei!
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #60 Skrevet 20. mai 2009 Tshawe! God idé! Men Nicholas Carlie... Er det bare jeg som ikke vet hvem han er? :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå