Gå til innhold

Caskrs tråd om programledere til melodi Grand Prix 2010.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Vi har rett og slett veldig få personer i dette landet som egner seg som programledere i ESC!!

Jeg for min del kommer ikke på noen..

MEN vil ha J.P i kommentatorboksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest si det

Noman syntes jeg faktisk var et glimrende forslag! Han er passe ung/gammel, passe pen og veldig rolig og varm/lun og seriøs programleder. Og flink i engelsk! Orker ikke en Tor Heyerdahl-engelsk-programleder.

Kvinnelig motstykke vet jeg faktisk ikke hvem kan være enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Som kvinnelig programleder kunne jeg sett for meg Bendicte Adrian (hun bor jo i Frankrike, så hun er språkmektig ihvertfall) eller Mona Grudt.

Men det må vel være NRK-ansatte, så de er kanskje utelukket.

Ingrid Bjørnov kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvorfor ikke Åse Kleveland? Da får man erfaring, kunnskap og eleganse.

Og så en hipp ung mann ved siden, gjerne Noman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Benedicte Adrian. Musikalsk, vakker, språkmektig og behagelig vesen. Mannlig vet jeg ikke, men en som snakker godt engelsk hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå så jeg forslag om Noman også på et annet forum. Jeg tenker vi har en douze points allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå så jeg forslag om Noman også på et annet forum. Jeg tenker vi har en douze points allerede.

Da er han i boks!!

Og jeg har lest en artikkel om å ha en fra tv-sporten som kommentator, så da er den i boks også!!

Hjelpes vi er flinke.

B. Adrian er flink hun, men hun har jo ikke erfaring i å lede tv-program vel? Men for all del, hun kan jo lære mye hvis de begynner opplæringa nå.

Da gjenstår det bare ny norsk vinnerlåt da. Hvem skal skrive den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg syns at det hadde vært knall med Bård Tufte og Harald Eia.

Da burde i så fall Synnøve Svabø være kommentator, så er fadesen komplett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns at det hadde vært knall med Bård Tufte og Harald Eia.

Det er jo like ille som å ha Thomas og Harald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Som kvinnelig programleder kunne jeg sett for meg Bendicte Adrian (hun bor jo i Frankrike, så hun er språkmektig ihvertfall) eller Mona Grudt.

Men det må vel være NRK-ansatte, så de er kanskje utelukket.

Ingrid Bjørnov kanskje?

Det trenger ikke være en NRK-ansatt. Sist vi arrangerte Grand Prix var Morten Harket en av programlederne. Funket vel ikke så kjempebra det, men...

Jeg stemmer for Noman og Benedicte Adrian. Hvem kan gi beskjed til NRK om at vi på KG har bestemt oss, så nå er det bare å lage kontrakten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest merha
Det trenger ikke være en NRK-ansatt. Sist vi arrangerte Grand Prix var Morten Harket en av programlederne. Funket vel ikke så kjempebra det, men...

Jeg stemmer for Noman og Benedicte Adrian. Hvem kan gi beskjed til NRK om at vi på KG har bestemt oss, så nå er det bare å lage kontrakten?

Var ikke Morten Harket og hun Bryhn-dama sammen og med litt vel mye svenskehets... inte lyckad etter min oppfatning.

Vi trenger noen som klarer å holde på vettet og forholde seg til det de skal gjøre og holde seg for god til å hetse andre land fordi vi tilfeldigvis har vunnet (for tredje gang? av x antall deltakelser).

Men hvem det skal være, ja gudane veit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kråkaa
Sissel Kyrkjebø, kanskje sammen med Morten Harket.

Sissel Kyrkjebø var ikke ett dumt forslag! Morten Harket ledet showet sist gang det var i Norge tror jeg..

Hanne Krogh og Bettan

Neineinei,det håper jeg virkelig ikke! Pokker,håper vi tar noen unge og raske.

Kanskje hun Thorstvedt-dama (ja,jeg skriver nok etternavnet heeelt feil...) hun har jo jobba i MTV så hennes engelsk burde være bra. Kanskje ikke helt hennes felt dog.

kjenner jeg NRK rett så ender vi opp med noen fra værmeldinga.

Det er maaange jeg ikke kunne ha tenkt meg.Kommer liksom ikke på noen helmakse til jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg Ingrid Bjørnov

Gode Gud nei.... Jeg har henne og pianoet langt nok opp i halsen som det er, tror jeg hadde droppet å se på MGP fremfor å lide meg igjennom hennes fantastiske programleder-jobb:lete:

Hva med Thomas & Harald i fengelskostyme a'la første Idol? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kråkaa

Kanskje de kan sette inn han Gp-fanatikeren som var med på kvitt eller dobbelt? Han har iallefall peiling :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...