Gå til innhold

Caskrs tråd om programledere til melodi Grand Prix 2010.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk.

Litt pirk bare, jeg snakker om den internasjonale Eurovision song contest 2010, vi klarer sikkert å finne noen brukbare til Melodi grand prix uten altfor mye diskusjon.

Såh, hvem synes dere skal lede Eurovision song contest, som arrangeres her i Noreg, til neste år?

Skrevet
Tusen takk.

Værsjego!

Litt pirk bare,

Ja. :slår:

Såh, hvem synes dere skal lede Eurovision song contest, som arrangeres her i Noreg, til neste år?

Vibeke Sæther

Gjest Gjest
Skrevet

Synnøve Svabø!!! :bolledeig:

:ironi:

Skrevet

Jeg mener å huske at Synnøve Svabø var en het kandidat i 1996.

Jeg har sans for han kjekke pakistanske i NRK, jeg.

Gjest Gjest
Skrevet
Synnøve Svabø!!! :bolledeig:

:ironi:

Haha! Minn meg på at jeg må emigrere til Australia før mai neste år. ;)

Jeg kunne tenkt meg Ingrid Bjørnov, eller Anne og Ingrid (husker ikke etternavnene deres), de som delte på å lede Sommeråpent i fjor eller forfjor. De er flinke.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg mener å huske at Synnøve Svabø var en het kandidat i 1996.

Noman ja, han hadde vært en fin programleder.

Skrevet

Jeg bøyer meg i støvet for ditt politisk korrekte ordvalg. :ler:

Gjest Marlo
Skrevet

Likte forslaget om Noman ja !

Ellers kanskje han ene som jeg aldri husker navnet på, som var hadde en halvtime på Forsvarskonserten i går (komiker, presenterte Flyvåpenet)

Synnöve Svabö ! Sukk hun er jo et kapittel for seg selv. Om hun blir programleder, kommentator eller i det hele tatt får väre i närheten av NRK denne dagen, så kommer jeg til å ikke bare sette over på svensk TV for å se det, men også VÄRE i Sverige mens det pågår.

Snakk om at dama krampeaktig pröver å väre morsom, og ikke skjönner at hun tipper helt over til å bli latterlig teit

Gjest Gjest
Skrevet

Denne gangen kan vi vel klare å spa opp noen som snakker brukbart engelsk, i motsetning til hva vi klarte forrige gang. Det utelukker Jensemann, som snakker engelsk med nøyaktig samme setningsmelodi som han bruker når han snakker norsk.

Gjest Gjest
Skrevet

Sissel Kyrkjebø, kanskje sammen med Morten Harket.

Skrevet (endret)
Likte forslaget om Noman ja !

Ellers kanskje han ene som jeg aldri husker navnet på, som var hadde en halvtime på Forsvarskonserten i går (komiker, presenterte Flyvåpenet)

Synnöve Svabö ! Sukk hun er jo et kapittel for seg selv. Om hun blir programleder, kommentator eller i det hele tatt får väre i närheten av NRK denne dagen, så kommer jeg til å ikke bare sette over på svensk TV for å se det, men også VÄRE i Sverige mens det pågår.

Snakk om at dama krampeaktig pröver å väre morsom, og ikke skjönner at hun tipper helt over til å bli latterlig teit

Du snakker ikke om Åsleik Engmark, nei? Ellers takk! :snurt:

Men liker Noman, ja! Og så liker jeg Jostein Pedersen. :sjenert:

Evt kunne Are Kalvø gjort det hele interessant. :ler:

Endret av Wind
Skrevet

Are Kalvø :rødme:

Gjest Gjest
Skrevet

Herlighet, er det mulig å la være å gjøre dette om til enda en "kritikk av Synnøve Svabøes kommentarer under Grand Prix-sendingen"-tråd?

Gjest Gjest
Skrevet
Herlighet, er det mulig å la være å gjøre dette om til enda en "kritikk av Synnøve Svabøes kommentarer under Grand Prix-sendingen"-tråd?

Enig. :kjefte:

Jeg mener at Jostein Pedersen bør være programleder.

Skrevet

De i Nytt på Nytt!! Haha, det hadde vært interessant :)

Men jeg tipper vel at det blir Stian Barnses Simonsen (skrekk og gruuuuuuuu), for han er vel den som har slik teit Eurovision-humor.

Eller kanskje de programlederne i GMN, de har jo fått så mye skryt på forumet i det siste :fnise:

Skrevet

Holder det ikke for Stian B.S. å være programleder for MGPjr.?

Skrevet

Jon Almaas kan være programleder, og Knut Nærum i kommentatorboksen. :jepp: Har ingen forslag til den kvinnelige halvparten av programlederne da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...