Gå til innhold

Hvor skal jeg finne dere?

flaggstikk

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_laura_*

Jeg synes byen får veldig mye ufortjent tyn og fremstår som et sted hvor de laveste mennesketyper møtes, marinerte i alkohol, med det eneste målet for øye å få seg et ligg. Du glemmer at hun søte jenta du så på t-banen kanskje også befinner seg på byen en lørdagskveld. Faktisk går flere bra mennesker ut.

I tillegg synes jeg personlig det er gøy å bare være sosial og knytte nye bekjentskaper på byen, uten at det skal være et sjekkeopplegg bak. Du trenger ikke alltid se på det som en konkurranse om hvem som får med dama hjem til sengs den natta for et halvhjertet fylleknull, men heller som en arena hvor du kan få kontakt med mennesker som du gjerne kan møte om igjen. Og det er først da man kan se om det er et vennskap der, eller noe mer.

Som musikk-interessert fungerer det bra for meg å møte folk på konserter, da har man noe til felles allerede. I tillegg så har jo flere utesteder litt bestemt profil, så man møter gjerne folk som er "like". I en vid betydning av ordet. Dette er slettes ikke en garanti om du tar opp et glassmalingskurs eller poweryoga.

Når det er sagt så er det gjennom venner, gjerne på fester, at jeg har blitt kjent med flesteparten av mine flammer. Det er en litt enklere og mer naturlig setting å sette seg ned og virkelig prate med folk i. Absolutt min favoritt-arena.

Å bli sjekket opp på t-banen etc må jeg innrømme at jeg kanskje ikke hadde vært utelukkende positiv til, men folk er jo forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Det er sant. Faktisk har jeg mest draget når jeg er ganske full og snakker med alle. Blir ikke så full at jeg ikke husker hva jeg har sagt og sånt da, dessuten synes jeg ikke guttene der er noe dårligere enn de man møter andre steder. Nå går jo den typen gutter jeg liker ganske mye på byen også da, kjedelig å møte en som aldri går ut, nå man selv liker å feste en del og finne på mye rart.

Selvfølgelig har du draget da. Du er full og menn tror du dermed har lettere for å hoppe til sengs med dem. Ikke mer komplisert enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...