Bellangel Skrevet 24. juli 2003 #21 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg haper inderlig at ferien ikke har odelagt forholdet vart! Jeg skal hjem til min kjaere til helgen. Og da er det 6 uker siden jeg sa ham sist!! Men min samvittighet er (heldigvis!) re, og det tror og haper jeg hans er og... Sommerfugler i magen!! *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2003 #22 Del Skrevet 24. juli 2003 Nei, det overlevde ikke, vi har gått hver vår vei....og det var på tide!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 24. juli 2003 #23 Del Skrevet 24. juli 2003 Overlevde med glans.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avenodite Skrevet 25. juli 2003 #24 Del Skrevet 25. juli 2003 Ferie er ingen problem, men å være gravid, og ha en liten som ikke sover om natten DET var hardt på forholdet det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. juli 2003 #25 Del Skrevet 28. juli 2003 Joa - det gikk fint det, men jeg kjenner at vi ikke er vant til å være oppå hverandre 24 timer i døgnet ellers. Er vel egentlig mest lei unger akkurat nå... Godt det fins gode grunner for å begynne på jobb igjen også... Jeg ser dessuten fram til ei uke til med ferie neste uke og da er det ingen barn hjemme så vi kan være litt voksne også Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 28. juli 2003 #26 Del Skrevet 28. juli 2003 Grunnen til at det ofte blir problemer for par i ferien er at vi har altfor store forhåpninger til ferien. Alt skal liksom være såååååå koselig og vi skal endelig tilbringe 24 timer i døgnet sammen - alle skal være glade og snille - vi reiser jo på ferie Til tross for hva dere skriver her så er det faktisk tilfelle - det er flest separasjoner etter ferier og høytider enn ellers i året. Iår var jeg på ferie med min eksmann - det gikk utrolig fint - tror vi hadde maks 2 småkrangler i løpet av uken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 28. juli 2003 #27 Del Skrevet 28. juli 2003 Det gjorde det! Jeg er fremdeles veldig glad i meg! dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke innlogget Lula Skrevet 28. juli 2003 #28 Del Skrevet 28. juli 2003 Forholdet overlevde ferien, ja. Ingen tivil om det, for nå skal vi faktisk gifte oss :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 28. juli 2003 #29 Del Skrevet 28. juli 2003 Mange forhold tåler ikke ferien, det er sant det. Mye grunnet forventninger, samt at man er så mye sammen, hele tiden! Vi har ikke hatt ferie vi da, skal ikke ha ferie i år. Men forholdet har overlevd det også! Det er nemlig ikke bare festlig å jobbe hele sommeren i en jobb man ikke trives i, og alle rundt en tar ferie... Men vi har ikke kranglet en eneste gang de to åra vi har vært sammen, og det har vi ikke gjort denne sommeren heller. Forholdet har overlevd, og neste år kanskje vi får ferie også... HVem vet, en gang får vi kanskje til og med en ferie som ikke innebærer å besøke mine eller hans foreldre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 28. juli 2003 #30 Del Skrevet 28. juli 2003 Ja, sånt overlever vi :D Verre med min svoger. Hver gang han reiste på ferie med damen sin røk forholdet, dette skjedde med en del av hans forhold. Da et forhold fremdeles var oppe og gikk etter ferieturen skjønte familien at dette ville vare - de er nå forlovet, vært sammen i 6 år og kjøpt hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admèra Skrevet 19. august 2003 #31 Del Skrevet 19. august 2003 Det gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sina Skrevet 19. august 2003 #32 Del Skrevet 19. august 2003 Vi forlovet oss.. sier vel seg selv det *s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. august 2003 #33 Del Skrevet 20. august 2003 Det gjorde ikke det. Jeg dro på ferie alene. Da jeg kom tilbake, hadde han funnet seg en annen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. august 2003 #34 Del Skrevet 20. august 2003 Det gjorde ikke det. Jeg dro på ferie alene. Da jeg kom tilbake' date=' hadde han funnet seg en annen! [/quote'] Stakkars deg!!! Så leit! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tomine28 Skrevet 20. august 2003 #35 Del Skrevet 20. august 2003 Gikk supert det. 4 uker som vi koste oss glugg ihjel! Skulle gjerne hatt ferie mye lenger...sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2003 #36 Del Skrevet 20. august 2003 Var jeg som startet denne tråden, tenkte jeg skulle fortelle hvordan det gikk. Selve overnattinga i telt gikk helt fint, vi hadde det fint uten å krangle eller lignende. Men var h... vondt å ligge etterhvert (altfor tynne underlag), så den store erotiske opplevelsen i telt ble det ikke. :-? Tilsammen var vi borte 2 uker der vi besøkte familie mesteparten av tiden. Vi hadde en ganske aktiv ferie, med utflukter og opplevelser. I alt så hadde vi 2 -3 krangler. Stort sett alltid noe i forbindelse med familie. Sistnevnte ble nesten som ett stresselement i mellom meg og sambo. I ettertid ser jeg at opplevelsene (brevandring, fjellturer) var en vitamininnsprøyting i forholdet. Turene er oppe til diskusjon og mimring hos oss nesten daglig. :D Så for å oppsummere kan jeg vel si at forholdet overlevde ferien, fikk ny næring og noen smårisp i lakken. :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 20. august 2003 #37 Del Skrevet 20. august 2003 Vi forlovet oss.. sier vel seg selv det *s* Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinia Skrevet 20. august 2003 #38 Del Skrevet 20. august 2003 Hadde de deiligste fire ukene med min elskede. Elsker ham vel bare enda mer etter ferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 20. august 2003 #39 Del Skrevet 20. august 2003 Vi har ikke hatt noe særlig ferie i år, men i fjor var vi en uke i Syden med hans mor, bror, besteforeldre, tante, onkel og to søskenbarn (små). og vi skal gifte oss neste år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå