Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #1 Del Skrevet 17. mai 2009 Herregud, hvorfor får man masse oppmerksomhet og meldinger fra de man ikke er interresert i og ingen/dårlig tilbakemelding fra de man er interresert i. Er det murphys lov eller noe sånt??? Jeg blir gal!! Flere som har det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #2 Del Skrevet 17. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*melis* Skrevet 17. mai 2009 #3 Del Skrevet 17. mai 2009 Velkommen i klubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. mai 2009 #4 Del Skrevet 17. mai 2009 bare sånn det er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumina Skrevet 17. mai 2009 #5 Del Skrevet 17. mai 2009 mhm!! :gjeiper: utrolig irr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 17. mai 2009 #6 Del Skrevet 17. mai 2009 Yupp Er vel nesten en naturlov det der. Og alle en liker er opptatt eller totalt uintressert. Ganske tragikomisk egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*melis* Skrevet 17. mai 2009 #7 Del Skrevet 17. mai 2009 OK, siden jeg kjeder meg og har filosofert litt over nettopp dette spørsmålet i det siste, så skal jeg ta på meg ansvaret med å komme med noen forslag til mulige teorier om hvorfor det er slik: 1) Vi tiltrekker oss oftere de vi ikke er interessert i ettersom vi slapper mer av og er oss selv mer og kanskje (ubevisst) mer flørtete med dem som vi ikke ser på som potensielle kandidater? 2) Vi sikter høyere enn hva vi "fortjener"? (Kanskje er de "taperne" som vi ikke er interessert i faktisk de eneste vi har sjans på :gjeiper: ) 3) Vi er pessimistiske og negative av natur og oppfatter derfor bare signaler fra de vi ikke er interessert i, mens vi overser signaler fra de vi selv er interessert i. 4) Det er for det meste mindre interessante mennesker som er mest aktive på sjekkfronten, ettersom de mer attraktive ikke trenger å anstrenge seg like mye, men er vant med å selv bli sjekket opp. 5) Verden er bare så "urettferdig". Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #8 Del Skrevet 17. mai 2009 2) Vi sikter høyere enn hva vi "fortjener"? (Kanskje er de "taperne" som vi ikke er interessert i faktisk de eneste vi har sjans på :gjeiper: ) Hva tror dere? Det tror jeg er riktig. Kvinner søker mot menn som er godt over snittet morsomme, intelligente, emosjonelt og økonomisk trygge, kjekke og med høy sosial status. Derfor blir det mye press på oss som tilfredsstiller alle disse kriteriene og flere til. Mitt råd er at dere holder dere til dem dere har sjans på. Da forstyrrer dere heller ikke oss i vår søken etter den perfekte kvinnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 17. mai 2009 #9 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) !) Traff nok spikern litt på huet der ja. 2) uff, håper da ikke det, nei da får'n heller forbli singel. (Er nok lett å få litt for høye forventninger, fins nok dem som forventer supermann)Men jeg trur ikke de mest klengete kanskje er de rette, det er kanskje heller de som ikke gjør så mye av seg. 3) Den er nok også ganske riktig ja. Lett å tenke; "nei, han kan da umulig være interessert, også bruker en energien opp på å analysere alt personen gjør og sier enn å faktisk legge merke til det personen egentlig gjør. 4) Tja, både og. De om er tar det for gitt at de blir sjekket opp er som regel ganske turn off. Refererer tilbake til spm.2. 5) Noen ganger så er den bare det ass :gjeiper: Endret 17. mai 2009 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #10 Del Skrevet 20. mai 2009 Får masse oppmerksomhet fra alle jeg Men jeg tror man henger seg mer opp i den uønskede, særlig når man er forelsket, fordi da blir det et irritasjonsmoment. I tillegg tror jeg kanskje man får en litt egen utstråling når man er forelsket, eller som melis sier så blir vi så avslappet og glade rundt alle andre, slik at man plutselig tiltrekker seg flere. Og dette blir jo bare plagsomt når man ikke er interessert i noen som helst andre enn EN mann og BARE han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 20. mai 2009 #11 Del Skrevet 20. mai 2009 OK, siden jeg kjeder meg og har filosofert litt over nettopp dette spørsmålet i det siste, så skal jeg ta på meg ansvaret med å komme med noen forslag til mulige teorier om hvorfor det er slik: 1) Vi tiltrekker oss oftere de vi ikke er interessert i ettersom vi slapper mer av og er oss selv mer og kanskje (ubevisst) mer flørtete med dem som vi ikke ser på som potensielle kandidater? Jeg har også opplevd dette, men jeg synes det bare er hyggelig med oppmerksomhet fra de jeg ikke selv er interessert i. Men jeg tror det du sier ovenfor stemmer veldig godt med virkeligheten. Og kanskje er det også sånn at man passer på å oppføre seg veldig "ordentlig" og kanskje litt stivt ovenfor den man selv er interessert i - rett og slett utslag av at man er mer sjenert ovenfor den enn andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #12 Del Skrevet 20. mai 2009 Kanskje de ikkje er interresang nettopp fordi de sender så mange meldinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 20. mai 2009 #13 Del Skrevet 20. mai 2009 Herregud, hvorfor får man masse oppmerksomhet og meldinger fra de man ikke er interresert i og ingen/dårlig tilbakemelding fra de man er interresert i. Er det murphys lov eller noe sånt??? Jeg blir gal!! Flere som har det sånn? Det er nok rett og slett fordi det er noen svært få menn som får omtrent alle meldingene fra de kvinnelige brukerne, slik at de som får alle meldingene har mer enn nok å velge i. Er nok mange av begge kjønn som rett og slett sikter for høyt på slike sjekkesider. Det er jo ganske spesielt at så mange kvinner er på de sidene i flere år selv om de får en hel haug av tilbud. Nei, er man mann i tredveårene og ikke helt i toppen er det nok like greit å søke utenfor Norge sine grenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 20. mai 2009 #14 Del Skrevet 20. mai 2009 Det er nok rett og slett fordi det er noen svært få menn som får omtrent alle meldingene fra de kvinnelige brukerne, slik at de som får alle meldingene har mer enn nok å velge i. Er nok mange av begge kjønn som rett og slett sikter for høyt på slike sjekkesider. Det er jo ganske spesielt at så mange kvinner er på de sidene i flere år selv om de får en hel haug av tilbud. Nei, er man mann i tredveårene og ikke helt i toppen er det nok like greit å søke utenfor Norge sine grenser. TS her. Jeg er en jente i slutten av 20 årene og sikter ikke til dating på nettet, men menn man treffer på byen, jobb, via venner også videre, virker bare som det alltid er slik at de jeg er interresert i ikke er så ivrige med tilbakemeldinger men de jeg ikke er interessert i som noe mer enn venner pøser på med oppmerksomhet selv om jeg har gitt beskjed om at jeg ikke er interessert i noe mer enn vennskap. Huff, blir gal av dette "spillet", er man for frempå er det feil og er man tilbakeholden blir det også feil. Hvorfor kan ikke folk bare kalle en spade for en spade og slutte med å være så diffuse. Når man har gitt opp og prøver å gå videre er de plutselig interessert igjen og så er man i gang igjen... Huff, litt frustert her. Hvorfor kan det ikke bare klaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 20. mai 2009 #15 Del Skrevet 20. mai 2009 Oppmerksomhet?!? Pft! Her må det jaktesmed en tigers list for å få lagt ned et bytte. Vær glad for at noen overhode gidder å se i din retning. Dagen da ingen gidder kommer raskere enn du aner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 21. mai 2009 #16 Del Skrevet 21. mai 2009 Det jeg ikke forstår er at mange gutter jeg ovehodet ikke har noe felles med blir interessert i meg. De rakker ofte ned på ting jeg synes er kult osv, og de interesserer seg for ting jeg synes er kjempekjedelig. Hvorfor i alle verden blir de interessert da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #17 Del Skrevet 21. mai 2009 Det jeg ikke forstår er at mange gutter jeg ovehodet ikke har noe felles med blir interessert i meg. De rakker ofte ned på ting jeg synes er kult osv, og de interesserer seg for ting jeg synes er kjempekjedelig. Hvorfor i alle verden blir de interessert da? Hehe, det har skjedd meg og. Har vært på noen fatale dater eller hatt noen idiotiske samtaler på byen e.l. hvor det er så tydelig at vi ikke passer sammen. Har til og med vært på grensen til unødvendig frekk eller småkranglet med dem. Likevel sender de melding og spør om vi skal gjenta suksessen. Den verste daten jeg har hatt var også den mest pågående i ettertid. Mot slutten av daten gadd jeg ikke være hyggelig engang, sa han at han likte noe svarte jeg bare "det gjør ikke jeg" og når han kom med en mening sa jeg imot. Han hadde gjort mye av det samme med meg, første han gjorde var bl a å gjøre narr av klærne jeg hadde på meg. På slutten av daten forsøkte han å kysse meg og jeg sa bare "tror ikke det du" og ga til og med en liten tale hvor jeg forsøkte å runde av hele greia med å si at dette ALDRI kom til å skje. Han fortsatte å kontakte meg i nesten ett år, stalket meg faktisk litt og på skole/jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 21. mai 2009 #18 Del Skrevet 21. mai 2009 Hehe, det har skjedd meg og. Har vært på noen fatale dater eller hatt noen idiotiske samtaler på byen e.l. hvor det er så tydelig at vi ikke passer sammen. Har til og med vært på grensen til unødvendig frekk eller småkranglet med dem. Likevel sender de melding og spør om vi skal gjenta suksessen. Den verste daten jeg har hatt var også den mest pågående i ettertid. Mot slutten av daten gadd jeg ikke være hyggelig engang, sa han at han likte noe svarte jeg bare "det gjør ikke jeg" og når han kom med en mening sa jeg imot. Han hadde gjort mye av det samme med meg, første han gjorde var bl a å gjøre narr av klærne jeg hadde på meg. På slutten av daten forsøkte han å kysse meg og jeg sa bare "tror ikke det du" og ga til og med en liten tale hvor jeg forsøkte å runde av hele greia med å si at dette ALDRI kom til å skje. Han fortsatte å kontakte meg i nesten ett år, stalket meg faktisk litt og på skole/jobb. Ja, noen er rare Rart at de ikke tar hintet når man overhodet ikke har noe til felles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #19 Del Skrevet 21. mai 2009 Kjenner godt til det problemet. Er en naturlig ledertype i profesjonell setting og får uønsket oppmerksomhet av type nerdete (ikke noe galt med nerdete interesser, altså, men jeg mener mer den stereotype karakteren) gutter som vil ha en reservemamma, typer uten egne meninger og uten humor! Spiller forøvrig ikke tennis, men jeg kunne tenkt meg en å spille med i stedet for en sånn ballhenter som stirrer i bakken og står parat til å apportere... Jeg har en hund, ellers takk! Blir alltid også av en eller annen grunn lagt an på av eldre, gifte menn. Eldre er greit, gifte - ikke så greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 21. mai 2009 #20 Del Skrevet 21. mai 2009 Hvorfor i alle verden blir de interessert da? Fordi de har dårlig smak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå