MsLeela Skrevet 20. november 2010 #141 Skrevet 20. november 2010 Dette er egentlig ganske interessant. Det er jo tydeligvis veeeldig mange jenter der ute som vil ha/har hatt jentesex og som er ute etter mer jentekos. Hvorfor skal det da være så vanskelig å finne hverandre?! Jeg er også i samme situasjon. Mannen min reiser veldig mye og jeg skulle ønske jeg hadde en liten elskerinne som jeg kunne kose med mens han var borte. Men HVOR skal jeg finne henne?! Hadde jeg vært ute etter en elsker (altså en gutt) hadde jeg sikkert hatt 10 kandidater bare etter en tur på byen, men en jente da?! Åh, så frustrerende og vanskelig
Gjest Pete Skrevet 20. november 2010 #142 Skrevet 20. november 2010 Synes det er fantastisk at dere jenter begynner å få øynene opp for hvor deilige skapninger dere selv er. Kos dere med hverandre, utforsk og lek!!! Finnes ingenting vakrere enn å se min samboer nyte og tilfredstille en annen jente til det fulle. Stå på dere jenter som ønsker å prøve jentesex. Spør en du kjenner rett ut er mitt tips, eller gi et skikkelig hint. De mest streite jentene jeg kjenner kan ha lyst til å prøve dette en gang eller fler. Er du i et forhold så spør din mann om lov, og inkluder han. Han kan være med med sine fordeler:) Hilsen Mann med leken samboer:)
Gjest Bie 29 Skrevet 20. november 2010 #143 Skrevet 20. november 2010 Ms Leela : Kjekt å være to hihi Typen min reiseer også mye med jobben. I perioder jobber han mer enn han er hjemme.Kommer hjem og spiser middag så farer han på jobb igjen. Han jobber innen økonomi. Jaaa det er frustrerende at hvis vi ville ha en mannlig elsker så stod en hel rad parat, men nr man vil ha ei dame så...?? KAn hende det er flere enn vi tror, men at de som oss er blyge??
MsLeela Skrevet 20. november 2010 #144 Skrevet 20. november 2010 Ja, det er det jeg også lurer på. Hvor lett er det ikke å sjekke opp en gutt på byen eller hvor det måtte være?! Men jenter sitter i krok og krik og bare fantaserer om å ha sex med samme kjønn. Skulle trodd vi kom lengere i år 2010, men neida. Det skulle ha vært en seriøs nettside for BARE jenter som vil ha kos/sex/vennskap/etc med andre jenter. Kanskje det hadde vært lettere da?!??
Gjest Bruttal sannhet Skrevet 20. november 2010 #145 Skrevet 20. november 2010 Ja, det er det jeg også lurer på. Hvor lett er det ikke å sjekke opp en gutt på byen eller hvor det måtte være?! Men jenter sitter i krok og krik og bare fantaserer om å ha sex med samme kjønn. Skulle trodd vi kom lengere i år 2010, men neida. Det skulle ha vært en seriøs nettside for BARE jenter som vil ha kos/sex/vennskap/etc med andre jenter. Kanskje det hadde vært lettere da?!?? Sååååååååå, nå vet du hvordan vi gutta har det!
Gjest Bie 29 Skrevet 21. november 2010 #146 Skrevet 21. november 2010 Tror det er så tabu enda. Vi jenter skal liksom ikke være så frampå. Det er guttas jobb. Har så lyst å bare gå bort til ei kjempeflott ei og si DEG liker jeg, eller noe, men tør ikke!! ja skulle tro vi var komemt lengre når vi snart har passert 2010... Eget nettsted for jenter var en veldig god ide :D Kanskje jeg skulle få meg bruekrnavn her inne, siden det er så mange i samme båt her. Kjekkest hadde værtom det var noen fra Rogaland her da ;P
MsLeela Skrevet 22. november 2010 #147 Skrevet 22. november 2010 Dessverre, Oslo-området her... Og ja, tror absolutt det er fortsatt litt tabu, selv om mange har fått opp øyene for muligheten.
Timseh Skrevet 23. november 2010 #148 Skrevet 23. november 2010 Ja, jeg vil ha jentesex, men sambo ser på dette som utroskap, så jeg kan nok ikke gjøre det før jeg eventuelt blir singel. Har foreslått at han kan se på - han ble litt mer åpen da, men vi får se..
MsLeela Skrevet 24. november 2010 #149 Skrevet 24. november 2010 Jeg synes det er så merkelig at guttene føler seg truet av at kjæresten har sex med en annen kvinne. Hva er de egentlig redd for? Jeg kjønner på en måte poenge med sex med en mann. Det kan oppstå følelser osv... Men en jente da?! JEG VIL!!! Og nå reiser han søren meg igjen ((
Gjest Bie 29 Skrevet 26. november 2010 #150 Skrevet 26. november 2010 Mulig jeg kaster bensin på et bål her, men jeg mener at sex med ei annen dame ikke er direkte utroskap, så lenge det ikke er følelser med inne i bildet. Det er jo for spenningen og kosen Og hvis mannen din reiser endel som du sier så why not? Hva skal du ellers gjøre på i mellomtiden
Gjest Sommertid Skrevet 26. november 2010 #151 Skrevet 26. november 2010 Jeg hiver meg med i gjengen som vil ha sex med jenter. Jeg er bi men ikke hatt de helt store opplevelsene med jenter enda.
MsLeela Skrevet 27. november 2010 #152 Skrevet 27. november 2010 Mulig jeg kaster bensin på et bål her, men jeg mener at sex med ei annen dame ikke er direkte utroskap, så lenge det ikke er følelser med inne i bildet. Det er jo for spenningen og kosen Og hvis mannen din reiser endel som du sier så why not? Hva skal du ellers gjøre på i mellomtiden Ja, men det er jo det jeg mener også! Jeg føler meg ikke bifil, men biseksuell. Dvs. jeg kunne aldri ha tenkt meg å ha et forhold til en jente, kun kos og sex. Men på en annen side skjønner jeg også de som mener at det kan sees på som en form for utroskap. Man er jo tross alt svært nær en annen person på en seksuell måte. Men uansett, JA for jentekos!!!
Bie_29 Skrevet 27. november 2010 #153 Skrevet 27. november 2010 Da har jeg som var gjest Bie 29 fått meg bruekr her inne Så enge det ikke er følelser med inne i bildet ser jeg ikke den store faren i grunn Selv er jeg også biseksuell og vil ikke ha forhodl med damer, kun menn, men tenner nesten mer på damer enn menn Kanskje fordi det er ltt tabu? :O
Gjest Sobril Skrevet 27. november 2010 #154 Skrevet 27. november 2010 (endret) Hehe. Må le av denne tråden. Selv utstråler jeg nødvendigvis noe som tenner damer, for opp gjennom åra har jeg blitt en skikkelig lesbemagnet. Jeg har IKKE lyst på damer selv, men de gangene jeg er med på noe sosialt så er det alltid noen som plukker på meg eller prøver seg med smigrende kommentarer. Siste fest var det ei som drev og løftet på meg hele tida(!) og snakket babyspråk til meg (skikkelig irriterende) Så det er mulig jeg har en ubevisst attitude som tenner damer, kanskje jeg allerede studerer damene med det samme jeg entrer fordi jeg tror at jeg kan plukke ut hvem som er "skeive"(?). Kanskje jeg også ser på dem med sex i blikket - jeg aner ikke. Så cluet er vel å entre ethvert rom med hevet hode, unngå å se på mannfolka, kikk på damene istedenfor - og gi dem ditt mest innsmigrende smil. Den dama som har lyst på jentesex kommer garantert til å vise sin interesse... Høres enkelt ut, kanskje, men jeg tror faktisk ikke det er særlig mye mer som skal til. Endret 27. november 2010 av Sobril
MsLeela Skrevet 27. november 2010 #155 Skrevet 27. november 2010 Så cluet er vel å entre ethvert rom med hevet hode, unngå å se på mannfolka, kikk på damene istedenfor - og gi dem ditt mest innsmigrende smil. Den dama som har lyst på jentesex kommer garantert til å vise sin interesse... Høres enkelt ut, kanskje, men jeg tror faktisk ikke det er særlig mye mer som skal til. skal se om jeg får testet ut dette her i kveld
Bie_29 Skrevet 27. november 2010 #156 Skrevet 27. november 2010 MsLeela: Fortell hvordan det gikk da *spent*
MsLeela Skrevet 27. november 2010 #157 Skrevet 27. november 2010 MsLeela: Fortell hvordan det gikk da *spent* Jeg skal se om jeg kommer så langt. Men hvis jeg havner ute på byen, så skal jeg definitivt prøve meg litt fram
Bie_29 Skrevet 27. november 2010 #158 Skrevet 27. november 2010 Whoop whoop wish you the best of luck ))
MsLeela Skrevet 28. november 2010 #159 Skrevet 28. november 2010 Kvelden ble dessverre ikke så spennende. Festen varte for lenge til å dra ut på byen. Men prøves skal det uansett!
Vicryl Skrevet 29. november 2010 #160 Skrevet 29. november 2010 Tips fra en skeiv jente? - På nett? Jeg har vært på Gaysir i 10 år, men det er svært få jenter som søker rene sextreff. Gaysir har vel nærmere 50.000 medlemmer (gutter og jenter), og tror det er 14 medlemmer i gruppa "Jenter som søker sextreff". - På byen? Selv på utesteder som er rene jentesteder, er det vanskelig å komme i kontakt med en jente om man ikke er villig til å sjekke selv. Jenter er dårlig på sjekking og flørting! Men om man tør å ta sjansen på å sjekke/flørte er nok sjansen stor at man får respons. Men fyllesex, er det noe å trakte etter? - Felles kjente? Jeg tror man må ha litt flaks om man skal treffe en jente man tenner på, som tenner tilbake og som er villig til å la det hele dreie seg om å ha sex fordi noen ønsker å prøve ut jentesex? Kanskje sjansen er større hvis det er en man kjenner litt fra før, og hvor man er åpen om situasjonen. Jeg tror mange jenter knytter følelser opp mot sex, og at det derfor kan være litt vanskelig å bare finne en jente å ha sex med. Men de fleste kan vel kanskje la seg lure en sen lørdagskveld etter noen alkoholenheter. Men da er det vel stor fare for at det blir kvantitet, framfor kvalitet.. -jente, 29 år
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå