Gå til innhold

Vil ha jentesex


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest BlandaDrops

Så det er flere her inne som drømmer om andre kvinner, trodde jeg var ensom.

Er hetero eller rettere sagt jeg har vært hetero hele mitt liv, men har fantasert mye om andre kvinner i ca et halvt år.

Forrige helg rota jeg med ei venninne, begynte med litt uskyldig klining, men endte med at hun sleika musa mi til jeg kom.

Var sinnsykt deilig å pirrende, seksuelt sett har jeg aldri hatt bedre sex. Har ihvertfall ikke dempet fantaseringen, det kan jeg skrive under på.

Vet ikke helt hvordan det er å sleike en annen jente enda da, men jeg blir sykt kåt bare av tanken.

-j26

Endret av BlandaDrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, BlandaDrops skrev:

Så det er flere her inne som drømmer om andre kvinner, trodde jeg var ensom.

Er hetero eller rettere sagt jeg har vært hetero hele mitt liv, men har fantasert mye om andre kvinner i ca et halvt år.

Forrige helg rota jeg med ei venninne, begynte med litt uskyldig klining, men endte med at hun sleika musa mi til jeg kom.

Var sinnsykt deilig å pirrende, seksuelt sett har jeg aldri hatt bedre sex. Har ihvertfall ikke dempet fantaseringen, det kan jeg skrive under på.

Vet ikke helt hvordan det er å sleike en annen jente enda da, men jeg blir sykt kåt bare av tanken.

-j26

Ja det føles ensomt. Ikke akkurat det man deler med hvem som helst :)

Du er vel heldig :) Er så lenge siden sist nå at jeg føler jeg skal klikke. Hadde ei jeg rota med. Savner henne :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.5.2009 den 21.20, ungjente90 skrev:

Det samme lurer jeg på også:)

Har lyst å prøve jentesex, men ikke med ei venninne. Vet ikke hvordan jeg skal gå frem for å finne ei jente som vil =/ Har litt lyst at det f. eks skjer etter en tur på byen da begge har drukket litt. Tror det ville blitt rart å komme i kontakt med ei på nettet og dratt ut for å møte henne edru=P Litt sånn pinlig eller noe=/ Vet ikke men... Har bare hatt tanken av at det sikkert er lettere å komme i kontakt med noen på byen, men jeg har liksom ikke helt turt å prøve... =(

 

Noen som har tips eller erfaring fra lignende situasjon selv?

Du er hetro men er klar for å slikke fitte og fingre en annen jente liksom??? Får håpe hu har dusjet siste 12 timene da og at det ikke er for mye utflod :)

Jeg spyr!

Anonymkode: 3f4ee...4a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har så utrolig lyst til å prøve det en gang, men som de fleste over meg her aner jeg ikke hvordan jeg skal gå frem for å sjekke opp noen. Vil ikke prøve med en venninne da jeg er redd det kan ødelegge vennskapet..

J18, Hamar

Anonymkode: 385e5...a88

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har så utrolig lyst til å prøve det en gang, men som de fleste over meg her aner jeg ikke hvordan jeg skal gå frem for å sjekke opp noen. Vil ikke prøve med en venninne da jeg er redd det kan ødelegge vennskapet..

J18, Hamar

Anonymkode: 385e5...a88

Prøv tinder og sett på at du vil få damer

Anonymkode: c8710...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, BlandaDrops skrev:

Så det er flere her inne som drømmer om andre kvinner, trodde jeg var ensom.

Er hetero eller rettere sagt jeg har vært hetero hele mitt liv, men har fantasert mye om andre kvinner i ca et halvt år.

Forrige helg rota jeg med ei venninne, begynte med litt uskyldig klining, men endte med at hun sleika musa mi til jeg kom.

Var sinnsykt deilig å pirrende, seksuelt sett har jeg aldri hatt bedre sex. Har ihvertfall ikke dempet fantaseringen, det kan jeg skrive under på.

Vet ikke helt hvordan det er å sleike en annen jente enda da, men jeg blir sykt kåt bare av tanken.

-j26

Flere enn du tror............................................................................................... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sykt lyst til å prøve jeg og. Alltid vært en drøm. Er i hetero forhold, men synes at damer er vakre. Har lov av mannen til å prøve jentesex :)

Anonymkode: 9c1d6...d85

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BlandaDrops
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ser ut som om vi kan ha en stor orgie 😎 

Anonymkode: d4822...82e

Bortsett ifra det faktum at alle er anonyme...

Blir vel maske og kappe da antar jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BlandaDrops
31 minutter siden, Em11mily skrev:

lol, .............ikke vær annonym da så får vi se..........lol

Vi kunne kost oss vi emily, det er jeg sikker på :alice:

Bare så synd jeg bor i London :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her. Fikk tilbudet to ganger da jeg var ca 14 år, men var ikke klar for sex enda i den alderen. Møtte mannen i mitt liv som 16 åring, så da har det vært han siden, og han er fantastisk. Får lov å ha sex med en dame hvis han kan få bli med. Har kysset, kost, flørta og danset intimt med jenter på mange fester, men det stopper der. Tørr ikke ta mer initiativ utover det. Håper jeg/vi får oppleve det en gang. Fantaserer om det ganske ofte... 😊 

Anonymkode: 3d85b...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar for jentesex😉. Er fra Bergen.

Anonymkode: 2fb17...7fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2009 den 3.01, Gjest j25 skrev:

Jeg har også hatt lyst til å ha jentesex lenge, men får liksom aldri ut fingeren!

 

Har registrert meg på et par halvsketchy sider for sextreff, men de få jeg har prøvd er for sleipe. "Gratis" påmelding, men så må man plutselig betale for å faktisk få eller sende meldinger. Har også sendt noen svar på en kontaktannonse eller to uten å få svar tilbake. Når jeg tenker meg om så laget jeg en selv en gang, men laget samtidig en ny mailadresse for formålet som jeg glemte helt ut!!

 

Ikke rart jeg aldri får meg noe..

 

Uansett, jeg har og mest lyst til at det skal skje på byen, "tilfeldig". Men hvor ofte møter man en dame man vil ha og som man i tillegg tror det har noe for seg å legge an på? Vet ikke om noen typisk lesbiske barer her, og det er ikke så lett å skille de heterofile fra de lesbiske/bifile (eller enda verre, de som bare er bi-curious) på et vanlig utested.

 

Tror faktisk nettet er tingen. Må bare finne riktig sted. Noen forslag?

 

På 17.5.2009 den 21.47, Gjest Gjest skrev:

Hvordan kan man finne ei jente som vil ha jentesex? Jeg har lyst til og prøve men ikke med nære venninne.

libertin.no kan jo være et forslag.......Jentesex JA!!! Jeg kunne gjerne tenke meg å se på jenter som koser....Og kansje delta.......mmmmm....jammmm :-) :-) :-)    

cupido.no syns jeg er aller best(uansett smak).....Og er faktisk mange ordentlige profiler der inne også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Fikk tilbudet to ganger da jeg var ca 14 år, men var ikke klar for sex enda i den alderen. Møtte mannen i mitt liv som 16 åring, så da har det vært han siden, og han er fantastisk. Får lov å ha sex med en dame hvis han kan få bli med. Har kysset, kost, flørta og danset intimt med jenter på mange fester, men det stopper der. Tørr ikke ta mer initiativ utover det. Håper jeg/vi får oppleve det en gang. Fantaserer om det ganske ofte... 😊 

Anonymkode: 3d85b...a4b

Som jeg skulle sagt det selv:) bortsett fra at jeg traff min mann nå i beg av 30-åra 

Anonymkode: 9c1d6...d85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som vil ja. Er en drøm å få prøve ei dame. Men hvordan treffer man noen da?

Anonymkode: 9c1d6...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BlandaDrops
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange som vil ja. Er en drøm å få prøve ei dame. Men hvordan treffer man noen da?

Anonymkode: 9c1d6...d85

Hva med å kutte ut anonymiteten kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...