Gå til innhold

Vil ha jentesex

Fremhevede innlegg

Skrevet

På an igjen jeg.

Er gått en stund siden jeg var inne på denne tråden sist, faktisk et par år siden og vel så det.

Den gang da var jeg nysgjerrig og lite erfaren. Nå har jeg fått prøvd det, og har kommet til det ar jeg liker det.

Er nok ei bie ja, men faller for menn.

Pussig hvordan jeg lurte og lurte på hvordan jeg skulle få prøve, det virket umulig. Så ville tilfedlighetene det slik at en mulighet jeg aldri hadde trodd, dukket opp. Det var i fylla ja, men det gjentok seg. Og etter første gangen, bel neste gang planlagt. Vi var den gang 2 par som tok oss en fest sammen. Siden ble det flere av de festene.

Forholdet mellom han jeg var sammen med holdt ikke, mye på grunn av dette, men det var en konsekvens som vi visste kunne komme. Jeg angrer inegnting på det, men vil at andre skal tenke seg godt om før de år inn i noe de ikke har helt kontroll over.

Nå er jeg singel og dukker anledningen opp så sier jeg ikke nei :)Var mange år i det samme forholdet, så nå er det godt å være singel og gjøre som jeg vil, uten at det sårer en evt kjæreste :)

Så heldig du er :) Kjente du parret fra før av? Hvor er det du holder til forresten :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så heldig du er :) Kjente du parret fra før av? Hvor er det du holder til forresten :lur:

Klager ikke jeg nei :) Angrer ikke selv om forholdet mitt røk den gangen.

- Innlegget ryddet for identifiserende informasjon. -

Endret av Lille-pus
Skrevet

Kjente paret litt fra før av. Ble godt kjent på kort tid kan du si. Visste hvem de var, men kjente de ikke så godt at vi visste om at begge par var liberale hehe :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde jentekos da jeg var med et par for litt lek og moro:-)

Hun damen var veldig mye i jentesex men det var første gang for meg og de var par osv osv.

Lurer på om det blir annerdeles hvis man er bare med en jente.. Det pirrer:-)

Lurer jeg og på. Sikkert mye bedre å være bare to stk og ikke en trdje forstyrrende mann hehehehe :)

Anonym poster: eb0b015abd23081599c31cc20df88c8b

AnonymBruker
Skrevet

Tror "alle" jenter har lyst å prøve. Men finner ingen å gjøre det med.

Tør ikke spørre venninna osv.

Inviter den venninna du mest tror er med på det, på vorspiel.

Drikk litt. Si "Har lyst å prøve jentesex jeg. Har ikke du?".

Så ser du reaksjonen. Er den hel-negativ, så bare prater du om noe annet.

Ikke det? Så har du en øm muskel i nakken, du godt kunne tenkt deg å fa massert.

Så sier du til henne at hun er dritlekker.

Da går alt av seg selv.

Når du treffer henne dagen etter, er hun kanskje litt flau, og vil ikke snakke om det.

Da sier du: "Hei. Faen, så herlig vi hadde det i går." og smiler, som om det skulle vært noe vanlig. Og det er det da også. Si at du vil gjøre det i kveld også.

Det var såå godt med deg.

Og da gir du virkelig av deg selv, tenker på at hun skal ha det godt,

Ikke først og fremst deg selv. Du får det automatisk godt, hvis hun også får det.

Brett henne ut, og gi henne orgasmer hun ikke har fått før.

Dette funker for meg. Funker sikkert for andre også.

Anonym poster: 5f25018bbe07ff5215019bd8bd9cb361

• Liker 1
  • 7 måneder senere...
Skrevet

Lurer jeg og på. Sikkert mye bedre å være bare to stk og ikke en trdje forstyrrende mann hehehehe :)

Anonym poster: eb0b015abd23081599c31cc20df88c8b

Hei, jeg er også nygjerrig på dette.. Hvordan var det ? Er på leting etter ei jente å kose meg med.. har aldri prøvd jentesex og virker pirrende. Også har prøvd flere sider men virker som vi jenter er sjenerte.. Noen som er intr?:)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei! Det har jeg også! Har lyst til å treffe en jente som er med på å utforske litt.. ;) Synes jentesex virker utrolig pirrende, men vet ikke hvordan jeg skal komme i kontakt med noen.. Noen som er interessert og som bor på nordvestlandet/trøndelag? :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drømmer også om sex med ei annen jente, men vet ikke helt "how to make the move". Ser for meg at det kan bli litt halvflaut å sjekke ut jenter på utesteder som viser seg å være helt uinteresserte i noe slikt. Noen som vet om noen utesteder i Oslo, feks? Bor selv i Hamar.

Anonym poster: c9c2d07a4d30d73214f0fdcf474c7cbc

• 3 måneder senere...
Skrevet

Si gjerne ifra om noen av dere tilfeldigvis holder til i Oslo :)

AnonymBruker
Skrevet

Si gjerne ifra om noen av dere tilfeldigvis holder til i Oslo :)

Jeg tror du skrev det i feil vindu. Dette er kvinneguiden, ikke gaysir.

Anonymous poster hash: 2bf55...25e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du skrev det i feil vindu. Dette er kvinneguiden, ikke gaysir.

Anonymous poster hash: 2bf55...25e

Ja, nettopp. En guide til å få seg kvinner! ;p

hilsen annen anonym

Anonymous poster hash: c9c2d...cbc

• Liker 1
Skrevet

Har hatt trekant, og det var fine greier........ Men drømmen er ei jente alene.

Men virker ikke som det er enkelt å finne ei som er med på det :(

Så leste det var noen fra Rogaland lenger oppe her ??? ;)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Min erfaring er at bare skjer organisk.Møtt de via venner,bekjente,vært naboen min,på fest (okei en gang på nettby da ,haha ) Har aldri vært på noe lesbe sted eller noe. Det hadde sikkert vært gøy,men tror ikke det er noe her jeg bor akkurat ;P Jeg er ikke noe spesielt,bare liker å ha sex med jenter :) Synes ikke det er så vanskelig som det virker på denne tråden:)

Anonymous poster hash: 880e5...205
Gjest bergenluna
Skrevet

Hmm, er det noen som har forsøkt å møte noen via nettet? Vet ikke om jeg tør prøve meg på noen - og ihvertfall ikke ta noe initiativ overfor ei venninne... herregud, det kunne gått gale.

Men kanskje hvis en visste i forkant..

Min erfaring er at bare skjer organisk.Møtt de via venner,bekjente,vært naboen min,på fest (okei en gang på nettby da ,haha ) Har aldri vært på noe lesbe sted eller noe. Det hadde sikkert vært gøy,men tror ikke det er noe her jeg bor akkurat ;P Jeg er ikke noe spesielt,bare liker å ha sex med jenter :) Synes ikke det er så vanskelig som det virker på denne tråden:)

Anonymous poster hash: 880e5...205

Skrevet

se vest

Anonymous poster hash: 8216e...753
Skrevet

Om dere bor i Oslo område kan dere ta dere en tur på SO oslo, dette er et jenteutested. Og jeg lover dere at jenter er utrolig kåte og kan være desperate. Jeg er selv lesbisk og jeg liker ikke å føle meg som en "prøvekanin" så dere burde være OBS på og fortelle åpent om hva dere faktisk vil, så dere slipper drama seinere ( og mas)

Dere kan også melde dere inn på gaysir.no og der kan dere søke etter de som søker treff, og dere setter opp st dere søker treff. Burde også være obs her og, på veldig mange ekle meldinger fra menn og eldre.

Anonymous poster hash: bc427...fa1

Skrevet

Om dere bor i Oslo område kan dere ta dere en tur på SO oslo, dette er et jenteutested. Og jeg lover dere at jenter er utrolig kåte og kan være desperate. Jeg er selv lesbisk og jeg liker ikke å føle meg som en "prøvekanin" så dere burde være OBS på og fortelle åpent om hva dere faktisk vil, så dere slipper drama seinere ( og mas)

Dere kan også melde dere inn på gaysir.no og der kan dere søke etter de som søker treff, og dere setter opp st dere søker treff. Burde også være obs her og, på veldig mange ekle meldinger fra menn og eldre. Anonymous poster hash: bc427...fa1

Edit: det kan være enkelt å sjekke opp en dame på et "vanlig sted" også, bare registrer blikkene dere imellom og etterhvert kom i snakk med en drink hver. Så kan dere se hvor det ender ;)

Anonymous poster hash: bc427...fa1

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse

ninuska_, mod

Gjest Lena_pija
Skrevet

Test ut hvor langt ei nær venninne er villig til å gå, start aften med mat og drikke(vin), innled samtalen slik at det kan oppfattes som at du har lyst å prøve, enten får du treff eller så kan det bli pinlig (for dere begge)

Før ute på byen er det få som tørr å prøve, du må i så fall være den første og igjen, kan oppstå pinlig situasjon..

Skrevet

du høres ut som du har prøvd dette?

Test ut hvor langt ei nær venninne er villig til å gå, start aften med mat og drikke(vin), innled samtalen slik at det kan oppfattes som at du har lyst å prøve, enten får du treff eller så kan det bli pinlig (for dere begge)

Før ute på byen er det få som tørr å prøve, du må i så fall være den første og igjen, kan oppstå pinlig situasjon..

Anonymous poster hash: 8216e...753

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...