slavinnen Skrevet 27. juni 2011 #181 Skrevet 27. juni 2011 Må hekte meg på her. Jeg ønsker også å prøve ut jentesex. Er 19 år fra Oslo, mørkblondt hår, små bryster, rund rumpe og ruver 1.70 m over bakken. Som mange her ønsker jeg ikke å prøve jentesex med en venninne. Føler at det ville blitt helt feil og ukomfortabelt.
slavinnen Skrevet 27. juni 2011 #182 Skrevet 27. juni 2011 Til alle kvinner her som ønsker å prøve jentesex: Min fantasi om jentesex begynte med min kjæreste som fortalte meg hvor mye han ønsket å se på meg som har meg med en annen jente. Han vil kun se på og vi tenner begge veldig på denne tanken. Er det noen jenter her inne som faktisk kunne blitt med på noe sånt? Med dette innlegget er det ikke slik at "Å, du kunne blitt med på å ha jentesex mens en gutt onanerer til- la oss gjøre det!" Men jeg er nysgjerrig på om dette kunne latt seg gjøre eller om folk synes det høres ukomfortabelt ut med en passiv tredjeperson i bildet.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2011 #183 Skrevet 27. juni 2011 Det finnes svært mange par med denne fantasien. Letteste måte å realisere det på, er at BEGGE typene sitter som tilskuere. Hvis jentene da ikke føler prestasjonsangst, vinner alle parter.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #184 Skrevet 27. juni 2011 Jeg er en hetero mann, jeg kunne aldri tent på at dama mi gjorde det med en annen dame. Faktisk ville det vært både turn-off og skuffende for meg.
Gjest mann27 Skrevet 27. juni 2011 #185 Skrevet 27. juni 2011 Jeg er en hetero mann, jeg kunne aldri tent på at dama mi gjorde det med en annen dame. Faktisk ville det vært både turn-off og skuffende for meg. Er også hetro mann, og hadde syntes det var sexy og spennende å se min slanke, deilige dame kose seg litt med ei annen hyggelig jente. Heller ikke noe problem om kjæresten til den andre jenta også ville være med å se på. Så kunne vi hetero menn sitte og se jentene våre prøve seg frem. Bare hyggelig det! 2
Gjest mann27 Skrevet 27. juni 2011 #186 Skrevet 27. juni 2011 Er også hetro mann, og hadde syntes det var sexy og spennende å se min slanke, deilige dame kose seg litt med ei annen hyggelig jente. Heller ikke noe problem om kjæresten til den andre jenta også ville være med å se på. Så kunne vi hetero menn sitte og se jentene våre prøve seg frem. Bare hyggelig det! Dette er noe både jeg og dama ofte har snakket sammen om, hun synes det er en spennende tanke, da hun er biseksuell, men aldri har prøvd noe med ei jente før.
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 27. juni 2011 #187 Skrevet 27. juni 2011 (endret) Er også hetro mann, og hadde syntes det var sexy og spennende å se min slanke, deilige dame kose seg litt med ei annen hyggelig jente. Heller ikke noe problem om kjæresten til den andre jenta også ville være med å se på. Så kunne vi hetero menn sitte og se jentene våre prøve seg frem. Bare hyggelig det! Så...., du er hetero altså? Endret 27. juni 2011 av MikeWaters 2.0 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #188 Skrevet 30. juni 2011 Du kan jo prøve å få til et treff med ei jente, hvor dere kan møtes på hotell eller noe? Til de rundt deg sier du at du skal reise bort for å treffe ei gammel venninne:) hvis de lurer på hvor du skal liksom...Hvis mannen din går med på det selvsagt. X'n min så på jentesex som utroskap, så kanskje greit å høre hans synspunkter først? Kjæresten min er helt motsatt der. Ser jeg på en annen gutt så er det utroskap, men å ha jentesex er helt ok fra hans side.. Aldri prøvd, men er vel noe som "må" prøves før man dør..:D Men er vel som mange andre sier her, flaut og vanskelig. Hvordan går man frem for å liksom sjekke opp en jente?! Haha!!
Gjest HunterLady Skrevet 30. juni 2011 #189 Skrevet 30. juni 2011 Easy easy. Lag deg en profil på nettt hvor det står hva du søker etter. Jeg har 6-7 jenter som jeg ikke kjenner som gjerne vil ha sex med meg. Men jeg vil ikke ha med de.. Men er jo greit å vite i tilfelle trekant/firkant en dag.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #190 Skrevet 30. juni 2011 Easy easy. Lag deg en profil på nettt hvor det står hva du søker etter. Jeg har 6-7 jenter som jeg ikke kjenner som gjerne vil ha sex med meg. Men jeg vil ikke ha med de.. Men er jo greit å vite i tilfelle trekant/firkant en dag. ¨ Jo, men forestiller meg at de fleste som svarer på sånt, er enten smågutter som leker seg på nettet, eller gamle griser som utgir seg for å være noen de ikke er..
Gjest HunterLady Skrevet 30. juni 2011 #191 Skrevet 30. juni 2011 ¨ Jo, men forestiller meg at de fleste som svarer på sånt, er enten smågutter som leker seg på nettet, eller gamle griser som utgir seg for å være noen de ikke er.. Derfor må du/dere på cam. Er eneste måte å sjekke ut hvem vedkommende er.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #192 Skrevet 30. juni 2011 Derfor må du/dere på cam. Er eneste måte å sjekke ut hvem vedkommende er. Joda, der er jo en mulighet.. Har du vært borti at den du snakker med er noen andre da? Eller at når du foreslår cam, så snakker motparten ikke til deg mer?
Gjest HunterLady Skrevet 30. juni 2011 #193 Skrevet 30. juni 2011 Joda, der er jo en mulighet.. Har du vært borti at den du snakker med er noen andre da? Eller at når du foreslår cam, så snakker motparten ikke til deg mer? Nei, jeg er egentlig ikke så glad i cam. Synes det er veldig corny, og som oftest er det de som har masa på meg, også har jeg gitt etter. Det er jo også et tegn på at vedkommende er "ekte". Om de unngår cam, så er sannsynlighten større for at det er noe muffens. Det kan også være at vedkommende egentlig er opptatt eller useriøs, eller sjenert. Derfor feiger de ut når det kommer til cam. Trenger ikke bety at personen er falsk selv om de nøler. Jeg har aldri opplevd at motparten ikke snakker til meg etter cam. Det har utelukkende vært positivt.. For dems del ihvertfall! :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #194 Skrevet 30. juni 2011 Nei, jeg er egentlig ikke så glad i cam. Synes det er veldig corny, og som oftest er det de som har masa på meg, også har jeg gitt etter. Det er jo også et tegn på at vedkommende er "ekte". Om de unngår cam, så er sannsynlighten større for at det er noe muffens. Det kan også være at vedkommende egentlig er opptatt eller useriøs, eller sjenert. Derfor feiger de ut når det kommer til cam. Trenger ikke bety at personen er falsk selv om de nøler. Jeg har aldri opplevd at motparten ikke snakker til meg etter cam. Det har utelukkende vært positivt.. For dems del ihvertfall! :gjeiper: Skjønner. Aldri prøvd eller vært borti noe sånt selv. Men er jo mange som har prøvd, og er vel en grunn til at flere vil. Så jeg er vel ikke alene om den. Mye lettere å finne seg gutter. Da er det de som tar kontakt og er frampå.. haha!
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #196 Skrevet 30. juni 2011 Hva er så spess med jentesex egentlig? Vel, når man ikke har prøvd, så blir det vel en spenningsfaktor.. Og de som har prøvd, likte det vel om det enda er "spess" som du sier.
Gjest Bond Skrevet 30. juni 2011 #197 Skrevet 30. juni 2011 Tråden ryddet for kontaktannonser Bond, mod
frøken gullhår Skrevet 19. juni 2012 #198 Skrevet 19. juni 2012 På an igjen jeg. Er gått en stund siden jeg var inne på denne tråden sist, faktisk et par år siden og vel så det. Den gang da var jeg nysgjerrig og lite erfaren. Nå har jeg fått prøvd det, og har kommet til det ar jeg liker det. Er nok ei bie ja, men faller for menn. Pussig hvordan jeg lurte og lurte på hvordan jeg skulle få prøve, det virket umulig. Så ville tilfedlighetene det slik at en mulighet jeg aldri hadde trodd, dukket opp. Det var i fylla ja, men det gjentok seg. Og etter første gangen, bel neste gang planlagt. Vi var den gang 2 par som tok oss en fest sammen. Siden ble det flere av de festene. Forholdet mellom han jeg var sammen med holdt ikke, mye på grunn av dette, men det var en konsekvens som vi visste kunne komme. Jeg angrer inegnting på det, men vil at andre skal tenke seg godt om før de år inn i noe de ikke har helt kontroll over. Nå er jeg singel og dukker anledningen opp så sier jeg ikke nei :)Var mange år i det samme forholdet, så nå er det godt å være singel og gjøre som jeg vil, uten at det sårer en evt kjæreste 2
Zeus Skrevet 19. juni 2012 #199 Skrevet 19. juni 2012 Jeg hadde jentekos da jeg var med et par for litt lek og moro:-) Hun damen var veldig mye i jentesex men det var første gang for meg og de var par osv osv. Lurer på om det blir annerdeles hvis man er bare med en jente.. Det pirrer:-)
Gjest utoginn Skrevet 19. juni 2012 #200 Skrevet 19. juni 2012 Jeg er mann, jeg vil også ha jentesex - noen som vet råd?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå