Gjest Purple Haze Skrevet 24. november 2009 #541 Del Skrevet 24. november 2009 Også jeg som trodde jeg skulle få lurt ut en dato her. Men frøken anonym vil sikkert ikke ut med den Jeg hadde bittelitt førtiårskrise, men ikke så ille at det gjorde seg noen desperate utslag. Mer sånn mental vareopptellling av livet så langt. Når det gjelder reproduksjon, så er det jo bare å øve masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 24. november 2009 Forfatter #542 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg må si meg enig med deg Tante Brun, synes det høres utrolig rart ut å skulle være seksuelt tiltrukket av feks Eiffeltårnet, hva er greia liksom :klø: Er vel så mange rare greier i denne verden, og dette må vel tross alt kanskje være en ganske harmløs en. Men lett å forstå er det ikke. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 24. november 2009 Forfatter #543 Del Skrevet 24. november 2009 Atter en ny uke, og atter mye å gjøre. Jeg kjenner at jeg må jobbe litt med motivasjonen min, og jeg er vel ikke like trygg på at ting skal ordne seg. Fæle, snikende, negative tanker som dette er absolutt ikke tingen nå. Må jobbe litt med det, kjenner jeg. Men noe av det er vel kanskje nerver også. Tenk om ”atte”, dersom ”atte”, hvis om ”atte” osv.. Positive tanker nå… Jeg er flink. Jeg er god nok. Jeg er kunnskapsrik. Jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 24. november 2009 Forfatter #544 Del Skrevet 24. november 2009 Også jeg som trodde jeg skulle få lurt ut en dato her. Men frøken anonym vil sikkert ikke ut med den Jeg hadde bittelitt førtiårskrise, men ikke så ille at det gjorde seg noen desperate utslag. Mer sånn mental vareopptellling av livet så langt. Når det gjelder reproduksjon, så er det jo bare å øve masse Ja, det hadde du vel. Jeg kan vel si så mye som at det er første dagen av årets første stjernetegn. Men så er det å vite hvilken dato det er da - det strides om når det tegnet begynner. Forvirret? Vel, ikke mitt problem. Det er alt jeg vil si, er detaljert nok dette her. Er mange som har tatt feil opp gjennom årene... Får jeg krise, så får den komme mår den kommer. De som følger meg her vil vel merke det i så tilfelle... Øve masse? Jada, blir vel både og . . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 25. november 2009 #545 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg trodde ikke du kom til å skrive fødselsdatoen din her. Hadde det skjedd, hadde jeg vel :dåne: Stjernetegn har jeg ikke så mye peiling på. Vet hvilket tegn jeg selv, ungene og kjæresten er født i da Vi skal nok si fra hvis vi merker noe til en (eventuell) midtlivskrise Øving er egentlig det beste med hele babyprosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 27. november 2009 Forfatter #546 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg trodde ikke du kom til å skrive fødselsdatoen din her. Hadde det skjedd, hadde jeg vel :dåne: Stjernetegn har jeg ikke så mye peiling på. Vet hvilket tegn jeg selv, ungene og kjæresten er født i da Vi skal nok si fra hvis vi merker noe til en (eventuell) midtlivskrise Øving er egentlig det beste med hele babyprosjektet Hehe... Da hadde jeg nok :dåne: :dåne: :dåne: selv også. . . Slik det ser ut nå skal jeg nok klare meg uten altfor store problemer. Utenom det er det vel bare å si time will show.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 27. november 2009 Forfatter #547 Del Skrevet 27. november 2009 De siste dagene har vært fullspekket av ting å gjøre, flere møter og hva er resultatet? Nada. Ikkeno’. Nothing. Ingenting. :klø: Og jeg er og føler meg og mere til og jeg har lyst til å :slåss: :slår: til de som ikke ville likevel og har trukket seg. Så hva skjer nå? . . . Back to the drawingboard. . . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. november 2009 #548 Del Skrevet 27. november 2009 Uff da. Har ikke så mye klokt å komme med, så jeg sender litt Også litt og til de som har trukket seg! Håper du får en fin helg, til tross for tilbakeslag på jobbfronten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 29. november 2009 Forfatter #549 Del Skrevet 29. november 2009 Takk for støtte, kjipe greier var det - helt klart. Men - når det er sagt, fredag ettermiddag fikk jeg faktisk en telefon som gjør at jeg likevel kan fortsette jobbingen mot det som er å være gründer alene. Og akkurat nå så er jeg totalt vettskremt. Selvtilliten min på bånn. Ikke det beste jeg trenger nå, men... Og så kan man jo lure på om jeg er sterk og tøff nok til dette her.. Jeg har skaffet meg coach som forhåpentligvis vil gi og lære meg nødvendige verktøy på denne veien. Regner uansett med at jeg har tatt en avgjørelse i løpet av uken om det virkelig er noe å satse på. Life is a roller coaster.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 29. november 2009 Forfatter #550 Del Skrevet 29. november 2009 Tja.. denne helgen har vært... hmmm... :klø: . . full og treg.... Det har vært mye å gjøre., men alt har gått så tregt lissom. Kommer tregt i gang, uansett hva som gjøres. Lørdag ble tilbrakt foran med jobbing med research og planer. Hmmm.... :klø: inngår en ”tur” på Ebay der tro... ? Kvelden ble avsluttet med på herlig sosialt vis med kjæresten med god mat og drikke og skravling osv osv... I dag har jeg for så vidt vært ganske så effektiv, hengt opp lysslynge på verandaen, hengt opp julegardiner på kjøkkenet, funnet frem adventsstakene og så har jeg vasket vinduene på kjøkkenet. Stor, eller ganske i hvert fall, var irritasjonen da jeg oppdaget at en av pærene på den en adventsstaken er ”gått”, så jeg må ordne det i morgen. Ellers skulle vi ”åpne” adventstiden med julemiddag i dag med ribbe. Det var ikke godt. Allerede under stekingen synes jeg det luktet rart, men tenkte at det sikkert bare var meg. Men den smakte ikke noe godt heller. Det vil si, det var ikke vondt, men veldig veldig feil. Selv OnkelBlå som spiser alt syns det bare var greit. Men det skal sies at ribben var gammel. Den har ligget siden sist januar, og vi kjøpte den med tanke på grillsesongen, eller hvis vi skulle ha lyst på en annen variant eller noe sånt en eller annen gang. Men det glemte vi selvfølgelig... Kommende uke aner jeg ikke hvordan kommer til å bli. Antagelig like hektisk som de foregående... I skrivende stund er :snø: :snø: :snø: og det legger seg... . . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 30. november 2009 #551 Del Skrevet 30. november 2009 Uffa så dumt at jobbplanene ikke gikk veien, men alt håp er vel ikke ute ennå? Jeg forstår godt at du er både sint og skuffet, håper dette ikke legger en demper på det andre alternativet ditt. Snø ja, men snø i desember er jo egentlig ganske koselig. Kanskje jeg er noe preget av at det aldri er snø til jul her jeg bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #552 Del Skrevet 2. desember 2009 Snøen ligger ennå og gradene er blå. Ser jo julekortet og selv jeg synes det kan være fint med snø i juletiden. Men hadde jeg kunnet slippe å være en del av det selv så hadde jeg det. Hmm.. :klø: da må jeg i så tilfelle flytte på meg. Vel, hadde egentlig ikke vært meg i mot. Hatt noen down-dager nå der motivasjonen, konsentrasjonen og ikke minst effektiviteten har vært laaangt under par. I alle fall på jobbfronten. På hjemmefronten har jeg i alle fall fått opp fått opp de gardinene jeg snakket om for så lenge siden. Ganske deilig i grunnen. Og så fint som det ble. Men det er ike på hjemmefronten ting er viktigst nå. Så please en eller annen - spark, dunk, slå, dytt eller hva-som-helst meg i gang. Tyyydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 3. desember 2009 #553 Del Skrevet 3. desember 2009 :scorpis: Var det tydelig nok? Motivasjon kan komme og gå, plutselig er den tilbake, og du blir effektiviteten selv igjen! Så deilig å få opp nye gardiner til jul. Kan tenke meg at det ble fint Ha en flott torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #554 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Jada, det var tydelig, men var det hardt nok tro? Jeg er i alle fall oppe og har noen konkrete planer for dagen. - må få avgårde noen mail vedr. alternativ en og tre (for de som husker det) - søke et par jobber jeg har sett som jag forsåvidt kan tenke meg - begynne på en studieoppgave - legge opp et par bukser - vaske badet - rydde og vaske kjøleskapet (DET trengs ) og kjøkkenet ellers Det burde da være nok for en dag, ikke sant? Så da får jeg sette i gang da kanskje, for plutselig er det mørkt og middagstid, og deretter kvelden med skravling, kos og avslapning. Og tv... Og da kan kvelden fort se sånn ut : . . Endret 3. desember 2009 av -TanteBrun- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 3. desember 2009 #555 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg som syns jeg var så brutal! Noe hardere enn det der, klarer jeg nok ikke Men det ser ut til at du er strukturert i dag, uansett Åhhh, en slik kveld vil jeg også ha! Må vel vente noen dager til jeg Kos deg masse med Onkel Blå i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 3. desember 2009 #556 Del Skrevet 3. desember 2009 TanteBrun Jammen har du hatt det travelt i dag. Rakk du alt du skulle gjøre? Jeg er som deg, synes at snøen er vakker til jul, og da kan det godt komme litt, for så å forsvinne igjen etterpå Håper det ordner seg på jobbfronten Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #557 Del Skrevet 3. desember 2009 Dagen i dag har vært fin, om enn ikke så effektiv som planlagt. Og det var mye å be om på noen få timer, alt er jo ikke gjort i en feil lissom. Men jeg fikk da gjort første halvdel av listen. Og det er da bedre enn ingenting, ikke sant? OnkelBlå og jeg har hatt en fin ettermiddag . . . det begynte med erte-:slåss:, så , så . . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #558 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Jeg som syns jeg var så brutal! Noe hardere enn det der, klarer jeg nok ikke Men det ser ut til at du er strukturert i dag, uansett Åhhh, en slik kveld vil jeg også ha! Må vel vente noen dager til jeg Kos deg masse med Onkel Blå i kveld Nei, er nok ikke så brutalt, det er bare litt ekkelt og litt slemt. Det som fort kan bli brutalt er :slår: . . . OnkelBlå og jeg har hatt en fin kveld, har skrevet et og et halvt ord med over her Om du må vente noen dager til en sånn kveld så er det jo ikke sååå lenge til, for ikke å snakke om hva som venter enda litt lenger fram Endret 3. desember 2009 av -TanteBrun- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #559 Del Skrevet 3. desember 2009 TanteBrun Jammen har du hatt det travelt i dag. Rakk du alt du skulle gjøre? Jeg er som deg, synes at snøen er vakker til jul, og da kan det godt komme litt, for så å forsvinne igjen etterpå Håper det ordner seg på jobbfronten Ha en fortsatt fin dag Neida, fikk ikke gjort alt, bare ca halvparten. Men som jeg har skrevet over her så er vel det bedre enn ingenting Ja, håper det ordner seg på jobbfronten. Jeg søker på jobber, for dete krever NAV, men jeg jobber også for å få til det andre som jo er mere gründerveien. Vi får se. Det er snart jul, håper jeg går inn i det nye året noe nytt å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 3. desember 2009 #560 Del Skrevet 3. desember 2009 Krysser fingre for at det nye året bringer deg det du måtte ønske på jobbfronten Ser dere har hatt en koselig kveld. Det er så godt å lese om par som er flinke til å holde liv i flammen. Når en leser i forumene her inne, kan en få følelsen av at det er bare elendighet rundt omkring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå