Gjest Pessimisten Skrevet 17. mai 2009 #1 Del Skrevet 17. mai 2009 Startet i ny jobb, og fikk kjempekjemi med en av jentene som jobber der. Hun inviterer meg og noen andre ut på byen etter første arbeidshelga mi på huset. Får god kontakt med henne ute en uteplass den kvelden, og vi ender opp hos henne. Våkner opp, og der er hun. Ingen følelse om at jeg må få på meg klærne å springe ut heller. Ganske god følelse. Den som man av og til får med et menneske, ikke ofte dog. Hun smiler til meg, vi prater masse tull og er sammen med hverandre i flere dager..vi har så god kjemi at hun sier til folk på jobb at vi er kjærester. Noe vi ble enige om at vi var.. Etter 4-5 dager får hun urinveisinfeksjon(utvikler seg til nyrebekkenbetennelse), og blir litt mutt. Tar det ikke så tungt, gir henne litt tid til å bli frisk. Dagen etter får jeg mld om at vi må møtes, hun har noe hun vil si meg. Faen, nå kommer det..tenker jeg. Alt for innlysende. Joda, neida. Hun føler ingen kjemi med meg. Hva?! Var ikke det jeg fikk følelsen når vi var sammen..klarer ikke slå meg helt til ro, så jeg venter noen dager før jeg spørr henne via sms. Får da til svar at hun fikk en sms dagern før hun dumpa meg.. fra en "flamme" noen måneder tilbake. Hun fikk visst plutselig følelser for han igjen, tydeligvis sterkere enn hva hun hadde til meg da. Flott, jeg var en god nummer 2, og ble overkjørt av en SMS! hva FAEN?! Og attpåtil mener hun at hun er ærlig med meg, føler meg lurt! Blir så provosert av det her! vi er begge i midten av 20 årene! Hadde ikke forventa noe av det her! Rett og slett sur på henne, og vi må jobbe i lag. Hu driter jo tydeligvis hardt i meg, så for henne er det jo ikke noe problem. Hun har jo Superboyen sin som hun så fint sier på facebook statusen. Hvorfor må jeg alltid rote meg bort i sånne kvinnfolk?! Jeg har et godt utseende, er smart og har plenty med humor/selvironi. Men roter meg alltids i kvinnfolk som er for usikker, eller bare har skapet fullt av skjeletter. Helvette. Vel, uansett. Sa til henne at jeg var sur på hu, og at fra og med nå er vi bare kollegaer og ingenting annet! Blåser jeg det her opp i skyene eller? Jeg er ikke videre "lei" meg, bare sur for at jeg føler meg brukt!! Og jeg følte at det var en jente jeg kunne gått videre med..har ikke akkurat møtt så mange jenter som jeg faktisk har klikket så godt med. Hun og en fra gamle dager er unntaket.. Burde jeg slette henne fra facebook, eller gir jeg bare uttrykk for at jeg er bitter? Har sletta tlf nr hennes, men facebook er annoying. Må liksom inn å se på henne, og statusen er til tider provoserende.. Hva med jobbrelasjonen? Hvordan skal jeg være der da? Helt ukjent arena for meg det her.. Greit å få blåst litt ut her, håper på gode svar fra dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 17. mai 2009 #2 Del Skrevet 17. mai 2009 Been there done that. Jeg ville bare kjørt linja de videre. Si til hun at dere bare er kolleger og ingenting mer, og bare drit totalt i henne. Trenger ikke slike jenter i livet ditt. Noen jenter synes det er helt greit å fortelle deg hvor forelsket de er i deg, og så ombestemme seg dagen etter. Egentlig så tror jeg hun jenta er innerst inne veldig usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #3 Del Skrevet 17. mai 2009 Nei, nei, nei! Ikke vær bitter og sur. Du bør gå ut med hevet hode. Fra nå av er dere bare kollegaer, lat som det ikke har hendt noe mellom dere. Og være sur og bitter vil bare falle tilbake på deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 17. mai 2009 #4 Del Skrevet 17. mai 2009 Vel, ser for meg at du ikke var der for henne og hjalp henne da hun fikk nyrebekkenbetennelse (noe som er smertefullt!) Og kanskje den gamle flammen stilte opp for henne og hun så hvem som virkelig bryr seg, kan det være noe sånt? Passivitet er ikke så bra når kjæresten er syk. Om det var sånn det var at du ble passiv da hun egentlig trengte deg, så hadde jeg nok også dumpa deg, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #5 Del Skrevet 17. mai 2009 Vel, ser for meg at du ikke var der for henne og hjalp henne da hun fikk nyrebekkenbetennelse. KG: Arnested for alle slags spekulasjoner som kan sette en mann i dårlig lys og gjøre kvinnen til et offer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #6 Del Skrevet 18. mai 2009 Vel, ser for meg at du ikke var der for henne og hjalp henne da hun fikk nyrebekkenbetennelse (noe som er smertefullt!) Og kanskje den gamle flammen stilte opp for henne og hun så hvem som virkelig bryr seg, kan det være noe sånt? Passivitet er ikke så bra når kjæresten er syk. Om det var sånn det var at du ble passiv da hun egentlig trengte deg, så hadde jeg nok også dumpa deg, dessverre. herregud, leser du hva du leser kvinne. Har aldri du vært syk, uanvhengig om du hadde en part som gjaldt deg eller ikke? man trenger ikke nødvendigvis være med kjæresten 24/7 for å være tilfreds til enhver tid, eller være en forbanna statue for hennes emosjonellle forbanna tog, eller ditt tog i tilfelle. voks opp. '0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elure Skrevet 18. mai 2009 #7 Del Skrevet 18. mai 2009 Off.. Stakkars deg! *Trøstepå* Samme senario her for 3 uker siden, min snille, omtenksomme kjæreste(Møttes på jobb, jobber også sammen enda) i 5 måneder, Etter en vanlig "kjærestekrangel" kommer han hjem til meg og sier han vil gjøre det slutt, det å være i et forhold passer ikke for han osv osv Jeg aner ugler i mosen, og skjekker litt rundt og finner ut at han holder på med ei venninde av meg fra idrettslaget jeg går i! HERLIG! Konfronterer dem begge, hun fyrer av en tilståelse mens han fortsatt benekter. Får deretter høre om hvordan jeg ble brukt som skjekketriks da jeg var så slem med han og at han da "måtte" søke trøst hos henne. Så nå sitter jeg med Postit blokka i beredskap hver eneste gang snuten hans vandrer forbi kontoret mitt!!!! ARGH! No men No Cry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 18. mai 2009 #8 Del Skrevet 18. mai 2009 herregud, leser du hva du leser kvinne. Har aldri du vært syk, uanvhengig om du hadde en part som gjaldt deg eller ikke? man trenger ikke nødvendigvis være med kjæresten 24/7 for å være tilfreds til enhver tid, eller være en forbanna statue for hennes emosjonellle forbanna tog, eller ditt tog i tilfelle. voks opp. '0 Ja, det var bare en teori. Det trenger ikke bety at det var sånn. Men om eksen var på pletten og hjalp henne, så kan det hende at gamle følelser dukka opp igjen også, og siden han selv kanskje ikke var der særlig for henne så ble vel valget enkelt (bare en teori!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #9 Del Skrevet 18. mai 2009 Ta deg sammen, mann! Du høres ut som en jente på 14! Du har selv satt deg i denne situasjonen. Når du er i midten av 20-årene, burde du ha såpass vett at du tenker deg godt om før du starter noe med en kollega, og på denne måten... You don`t dip your pen in the company ink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mallan Skrevet 18. mai 2009 #10 Del Skrevet 18. mai 2009 Hmm, jobbig situasjon igrunn. Man kan absolutt ikke noe for at man forelsker seg. Det kan også skje på jobben! Kanskje hun forelsket seg i deg, men var usikker på hva hun egentlig ville? Og når denne mannen igjen dukket opp, så valgte hun heller det gamle og trygge? Eller.. det som kanskje ikke ble noe av den gang, som hun siden har hatt i hodet, plutselig kommer tilbake. Sånt kan väre sterkt det også. Jeg kan forstå begge sider. Alt kan skje med fölelser, og det er ikke alltid like lett:/ Du finner sikkert en annen som forhåpentligvis er litt mer sikker på hva hun vil:) og ps: Kjedelig at det blir litt pinsamt på jobben og grejer. Men pröv å ikke vär bitter over henne, og la det gå litt tid. Kanskje det blir bedre etter hvert, når du virkelig har blitt kjent med hvordan hun er:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pessimisten Skrevet 18. mai 2009 #11 Del Skrevet 18. mai 2009 Ja, det var bare en teori. Det trenger ikke bety at det var sånn. Men om eksen var på pletten og hjalp henne, så kan det hende at gamle følelser dukka opp igjen også, og siden han selv kanskje ikke var der særlig for henne så ble vel valget enkelt (bare en teori!). Husker ikke at jeg skrev det der i natt. Var en smule full. Teorimessig kan det være en årsak, men hvem vet? spekulasjon er å forblir en bomvei. Og er ingen vits å spørre henne mere om hva grunnene kan være. Får bare legge det her på hylla.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pessimisten Skrevet 18. mai 2009 #12 Del Skrevet 18. mai 2009 Hmm, jobbig situasjon igrunn. Man kan absolutt ikke noe for at man forelsker seg. Det kan også skje på jobben! Kanskje hun forelsket seg i deg, men var usikker på hva hun egentlig ville? Og når denne mannen igjen dukket opp, så valgte hun heller det gamle og trygge? Eller.. det som kanskje ikke ble noe av den gang, som hun siden har hatt i hodet, plutselig kommer tilbake. Sånt kan väre sterkt det også. Jeg kan forstå begge sider. Alt kan skje med fölelser, og det er ikke alltid like lett:/ Du finner sikkert en annen som forhåpentligvis er litt mer sikker på hva hun vil:) og ps: Kjedelig at det blir litt pinsamt på jobben og grejer. Men pröv å ikke vär bitter over henne, og la det gå litt tid. Kanskje det blir bedre etter hvert, når du virkelig har blitt kjent med hvordan hun er:) Er glad for at jeg faktisk er herre over min egne følelser og ikke lar dem styre meg(egoet) Kanskje jeg er litt bitter, men mest skuffa over at det ikke funket. Skal nok gå bra å jobbe med henne, får gi det tid og minst mulig tanker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mallan Skrevet 18. mai 2009 #13 Del Skrevet 18. mai 2009 Det hörtes ut som en god ide! Jeg gjennomgikk tidenes verste forelskesshit i höst selv, og forstår at sånt kan väre noe herk. Tiden leger i alle fall, litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pessimisten Skrevet 22. mai 2009 #14 Del Skrevet 22. mai 2009 Det hörtes ut som en god ide! Jeg gjennomgikk tidenes verste forelskesshit i höst selv, og forstår at sånt kan väre noe herk. Tiden leger i alle fall, litt! Vet du hva Mallan. Seneste utviklinga viser seg at det kanskje er helt mulig at tiden leger det her såre. Vi snakker KOLDBRANN! Som hun sa var det jo en annen person, men vet du hvem den andre personen er ? Jo, en hun jobber sammen med. Altså, en jeg jobber sammen med. Senest i går jobbet jeg og han i lag. Det var gøy skal jeg fortelle deg. Men takk gud for at jeg ikke visste det der og da. Men i dag ser jeg jo det på facebook at de er i et forhold. Jeg blir så sur at!!! Ikke nok med at vi måtte jobbe i lag, men nå skal de farken meg proklamere kjærlighten seg i mellom når vi er på jobb i lag! Huff, jeg må bare heve meg over det her og la det ligge. Men det ble plutselig 10 tonn tyngre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 22. mai 2009 #15 Del Skrevet 22. mai 2009 Nå ble jeg nysgjerrig på hva du jobber med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2009 #16 Del Skrevet 22. mai 2009 Du har sagt til henne at dere bare er kolleger. Da kan du ikke furte over at de "proklamerer sin kjærlighet". Så nå har du lært tre ting: - ikke ha deg med noen på jobben - ikke bli mer forelsket i dama enn hun blir i deg - ikke si mer enn du kan stå for Ta med deg dette på veien videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pessimisten Skrevet 23. mai 2009 #17 Del Skrevet 23. mai 2009 Nå ble jeg nysgjerrig på hva du jobber med! Utebransjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pessimisten Skrevet 23. mai 2009 #18 Del Skrevet 23. mai 2009 Du har sagt til henne at dere bare er kolleger. Da kan du ikke furte over at de "proklamerer sin kjærlighet". Så nå har du lært tre ting: - ikke ha deg med noen på jobben - ikke bli mer forelsket i dama enn hun blir i deg - ikke si mer enn du kan stå for Ta med deg dette på veien videre. Check, check og check. Kan bare stå for det jeg sier. Føler at jeg har mitt på det rene. Bare kom som en overraskelse. Visste at det var en annen, men ikke at vi jobbet sammen. Sjokk på sjokk. Hvertfall en erfaring rikere. Åja, vi er bare kollegaer nå. Nothing more. Enn ting å si noe, en annen ting å endre mindsettet til det man sier.. Hele greia er bare tragikomisk spørr du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå