Gå til innhold

Virker som om han er dritt lei meg

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

Hei!

Har vært utrolig betatt av en mann i et halvt år nå. Jeg er 20, han er 25. Det startet i juletider, da han var sjårfør en kveld, men kom innom på festen som jeg var på å slo seg ned. Var altså helt edru da han gav meg masse oppmerksomhet, holdt meg i hånden etter vi hadde hatt en lang og flott samtale, så kysset han meg før han dro. Noen uker før denne kvelden hadde han fylleringt meg å forklart at han syns jeg er en veldig pen og hyggelig jente.

Men etter den kvelden har han vært så rar, møtte han i butikken noen dager senere, da unngikk han meg mer eller mindre, sa ikke hei selv om jeg smilte til han. Var lei meg i flere dager pågrunna det. Så møtte jeg han på en ny fest noen uker senere da han også overså meg helt totalt, men jeg så at han stirret på meg meste av kvelden. Var sånn at hver gang jeg tilfeldigvis snudde meg der han var så tok han til seg blikket å så et annet sted. Ble litt irritert og lei meg over at han var så overlegen så jeg gikk bort til han å sa et vennlig "hei". Fikk et lite smil og et hei tilbake før han begynte å snakke med de andre. Samme kveld fylleringte han meg etter jeg hadde dratt hjem. Så det ikke før senere, men han svarte ikke da jeg sendte meld om han lurte på noe.

Så møtte jeg han i går da. Har forsøkt å unngå han for å komme meg videre, men alle følelsene kom som en bombe da jeg så han. Ble så immari glad og trist på en gang. Var litt full, så gav han en stor klem og rakk en kort samtale om før han gikk. Så var det flere av vennene hans som ropte på meg for å hilse osv, å hver bidige gang jeg kom bort (om han stod der) så gikk han. Så skikkelig stresset ut også, så ut som om han ikke kunne komme seg bort fort nok :tristbla: Skjønner det ikke, virker som om han er dritt lei meg, så faktisk irritert ut da jeg kom bort, men han hørte jo at de andre ropte, så han burde vel skjønt at det ikke var for å egle meg innpå han?! Fikk også masse oppmerksomhet av vennene hans, det så jeg han ikke syntes noe om.

Hadde faktisk trodd han hata meg omtrent, om det ikke var for at han også denne kvelden satt åpenlyst og nistirret. Selv om han tok til seg blikket da jeg oppdaget det så jeg i sidesynet, å det var absolutt hele tiden. Venninnen min la også merke til det. Noen synspunkter? Klarer ikke glemme han selv om jeg vet jeg burde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Illiya

Faller du for en som viser deg oppmerksomhet 1! kveld??

Han høres merkelig ut, ikke noe å satse på. Se heller etter andre, som er mer stabile

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faller du for en som viser deg oppmerksomhet 1! kveld??

Han høres merkelig ut, ikke noe å satse på. Se heller etter andre, som er mer stabile

Har hatt noe for han lenge før det. Var litt sånn kjærlighet med første blikk fra min side. Men klart den kvelden forsterket det, blir nesten aldri forelska men når det først skjer så skjer det virkelig:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...