Gjest Gjest_Trude_* Skrevet 16. mai 2009 #1 Del Skrevet 16. mai 2009 Skolissa mi på venstre foten på det paret jeg bruker mest har en tendens til å gå opp hele tida! Samme hvor hardt jeg knyter, så går den opp etter noen hundre meters gange, og jeg må stoppe opp og knyte. Høyreskoen er aldri noe problem; heller ikke de andre skoparene mine. Skoene er Asics Gel Gore-Tex. Hvorfor skjer dette? Jeg har et ganske normalt ganglag, og tramper ikke ekstra hardt på venstrefoten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løve66 Skrevet 16. mai 2009 #2 Del Skrevet 16. mai 2009 Skolissa mi på venstre foten på det paret jeg bruker mest har en tendens til å gå opp hele tida! Samme hvor hardt jeg knyter, så går den opp etter noen hundre meters gange, og jeg må stoppe opp og knyte. Høyreskoen er aldri noe problem; heller ikke de andre skoparene mine. Skoene er Asics Gel Gore-Tex. Hvorfor skjer dette? Jeg har et ganske normalt ganglag, og tramper ikke ekstra hardt på venstrefoten. At de går opp bare på den ene skoen er jo litt rart, men jeg sliter med det samme (på begge skoene!) og det er nok fordi de er utstyrt med litt for glatte (syntetiske?) lisser. Kjøp bommulslisser i skobutikk eller dagligvare så vil du slippe dette problemet. (eller kjør dobbelknute slik man gjør på småunger ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daisy_dee Skrevet 21. mai 2009 #3 Del Skrevet 21. mai 2009 Kjøp flate lisser fremfor runde hilsen Skoselger'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå