Gå til innhold

Kvinner uten høy utdanning - er de mest frigjordte også i sengen ...

Gjest gjestkvinne

Anbefalte innlegg

Gjest gjestkvinne

Hvilken typer kvinner generelt er mest lidenskapelige og frigjordte i sengen ? Tror dere menn ? Noen erfaringer?

De med høy utdanning ? Eller de med lavere utdanningsnivå ? Hvem er mest prippne syns dere ? he he

Syns dere det er et extra pluss om kvinnen tør gi uttrykk for at hun blir tent på dere sexuelt ? Eks - den første intime dansen sammen ? Eller bør hun holde munn ?

Danset med en kar - han fikk ståpikk på dansegulvet og liksom lot meg få kjenne det ...

Jo - jeg ble faktisk opphisset av det ....da dansen var ferdig - kjente jeg at jeg var blitt nokså våt ...he he

Fleipet med at jeg var blitt våt ...he he Men det var ingen fleip ..mer fakta ..Litt full vet du - sent på kvelden . Han var visst ikke vant til å høre kvinner uttrykke dette så direkte som det jeg gjorde ... Huff - alltfor fritt talende noen ganger he he Men han så ikke ut til å bli redd meg heller akkurat ...nei tvert imot he he

Hva ville du tenkt - om en kvinne ved 1 flørt / dans uttrykte at du tente henne ?

OK eller ville du blitt litt satt ut over å høre det SMILE ? Eller ikke likt å høre det ?

Smigrende kanskje ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Tulla_*

Nei, det tror jeg er bare tull.

Og vet du hva? Det er såvidt jeg gidder å lese innlegget ditt i det hele tatt. Bare rot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva er egentlig agendaen din for disse trådene?

Vurderer du hvorvidt du skal ta en høyere utdanning eller ikke?

Bekymret for om du vil miste sexappealen hvis du utdanner deg? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Å være god i senga har nada med utdanningsnivå å gjøre. Å kunne skrive nogenlunde korrekt norsk, derimot....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Å være god i senga har nada med utdanningsnivå å gjøre. Å kunne skrive nogenlunde korrekt norsk, derimot....

Amen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ola_*

Synes nok kvinner med ingen eller lav utdanning er mye mer frigjorte og liberale samt rause med blowjobs etc. i sengen, ja.

De med høy og lang utdannelse, og eventuelt også gode stillinger, er gjerne mer passive og vil ta i mot fremfor å gi selv, i sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S
Synes nok kvinner med ingen eller lav utdanning er mye mer frigjorte og liberale samt rause med blowjobs etc. i sengen, ja.

De med høy og lang utdannelse, og eventuelt også gode stillinger, er gjerne mer passive og vil ta i mot fremfor å gi selv, i sengen.

Her må du komme med konkrete tall, gutten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Eh, det står "jeg synes"...

Ja?

Synes utfra hvilket erfaringsgrunnlag? Dersom mannen har vært til sengs med tre damer, og de to uten utdanning var villige til å suge ham, mens hun med høy utdanning var passiv, så sier det ingen verdens ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian
Ja?

Synes utfra hvilket erfaringsgrunnlag? Dersom mannen har vært til sengs med tre damer, og de to uten utdanning var villige til å suge ham, mens hun med høy utdanning var passiv, så sier det ingen verdens ting.

Klart det sier noe. Det sier at hundre prosent av alle lavtutdannede kvinner i testen gir oralsex, mens hundre prosent av de høyt utdannede kvinnene i testen er passive.

Om man kan bruke resultatene til noe er jo tvilsomt, men statistikk er nå engang statistikk.

Min erfaring er forøvrig at lavt utdannede kvinner er mer fokusert på det seksuelle generelt, og at fokus hos kvinner med høyere utdanning i større grad er rettet mot å ha en relasjon som "utfordrer og stimulerer på flere plan".

Mitt tall er ikke så høyt at jeg kan eller vil hevde at det ER slik for alle kvinner, men det er høyt nok til at jeg kan utlede en tendens av erfaringene.

Forøvrig har jeg også hatt flere lavt utdannede enn høyt utdannede kvinner, hvilket jo må bety at førstnevnte generelt er lettere å få til sengs. Jadda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kvinner uten utdanning/lavere utdanning er ofte mer vulgære enn de med høyere utdanning. Det er vel forskjellen. Klasse og dannelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Min erfaring er at kvinner som er mer opptatt av skrivefeil enn av innhold, er forferdelig kjedelige i sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S
Min erfaring er at kvinner som er mer opptatt av skrivefeil enn av innhold, er forferdelig kjedelige i sengen.

Det stemmer helt og holdent med min oppfatning også. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Forøvrig har jeg også hatt flere lavt utdannede enn høyt utdannede kvinner, hvilket jo må bety at førstnevnte generelt er lettere å få til sengs. Jadda.

Så da er kvinner med lav utdannelse lette på tråden og dumme altså? Eller er kanskje greien at du faktisk bare ikke tiltrekker deg smarte kvinner, at du føler deg truet av dem og derfor ikke prøver deg? Og at de høyere utdannede kvinnene er smarte nok til å forstå at fjols som deg kun prøver å få noen til sengs?

Jeg vil da konkludere med at lavt utdannede kvinner er dumme nok til å ta agnet, mens de høyere utdannede kvinnene har lært seg at det er for dumt og rett og slett har høyere standard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Det sto vel ingen steder at lavt utdannede kvinner er dumme, selv om de er lettere å få til sengs?

Jeg konkluderer med at du drar fantastiske slutninger ut av ingenting. Akkurat som oss andre i denne tråden.

Endret av Hilde K S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Papirkurven
Kvinner uten utdanning/lavere utdanning er ofte mer vulgære enn de med høyere utdanning. Det er vel forskjellen. Klasse og dannelse.

:skratte:

Tror jeg har vært likedan hele mitt voksne liv jeg, ble ikke mer eller mindre prippen etter at jeg begynte på høyskole, liksom.

Kjenner "kassadamer", hjelpepleiere, assistenter og vaskedamer som tenker på sex som "5 minutter om frædan under dyna med alle lys av og gardinene trukket for", mens sykepleieren, pedagogen og tolken gjerne gjør det hengende fra taklampa iført latex og håndjern.

Tror det er noen huller i teorien din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
de høyere utdannede kvinnene er smarte nok til å forstå at fjols som deg kun prøver å få noen til sengs?

Insinuerer du at høyt utdannede kvinner ikke har glede av uforpliktende sengehygge?

Da bekrefter du bare ts' påstand om at lavt utdannede kvinner er mer frigjordte i sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg trodde faktisk at folk i universitetsmiljøer er temmelig seksuelt frigjorte og eksperimenterende, spesielt når de kommer høyt opp i gradene... Men nå har ikke jeg selv høyere utdannelse da. Kanskje dette bare er en myte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg trodde faktisk at folk i universitetsmiljøer er temmelig seksuelt frigjorte og eksperimenterende, spesielt når de kommer høyt opp i gradene... Men nå har ikke jeg selv høyere utdannelse da. Kanskje dette bare er en myte?

Joda, masse heftig sex på doktorgradsstudiet i matematikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...