Gå til innhold

Anie???

Mathias

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: Hei Lasse vennen, her er jeg :)

Så glad jeg ble, endelig en "etterlysning" og egen tråd på private meldinger :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har da ingen hemligheter å bytte mot jeg da Lasse, det vet du vel :wink:

Vaffal ingen familienære :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!!!! Det gikk jo fort!!! Koselig du! :D

Hmmm... så du fikk mld?... oi.... Vakke edru da.... :oops: Har noe å bytte med du jo, men det er vel ingen hemmelighet når jeg veit det fra før... hehehe... :wink:

Har det fint jeg serru! Veldig veldig fint... men det ligger en del skjær i sjøen der framme ja... og kan ikke kjøre rundt.. jaja... Kjører vi sakte tar det en stund å komme fram!.... :wink:

Håper du har det fint vennen! Tenker faktisk på deg av og til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. Du Lasse - du Lasse :wink:

Jeg fikk meld da jeg var i nord norge og egentlig langt uten dekning på mobilen - men meld fra deg klarte jammen å tikke inn :sjarmor:

Hyggelig å høre at du har det bra, du fortjener det. Nyt tiden og det som er, og ikke tenk på evt skjær i nærheten. Men du gjorde meg egentlig bra nysgjerrig og visste ikke helt hvordan jeg skulle tolke meld. Trodde først du sendte meg en gåte eller no :ler:

SÅ Lasse gutten - fortell gjerne mer :)

Og du....

Jeg tenker på deg også, og jeg har vel glemt å takke deg for at du gjorde så jeg ble kjent med kg forumet. Det har hjulpet på mange kjedelig dager / kvelder det ... øh... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Farkern!.. ALLE har jo det jo..... :wink: Nå prinsesse, hva sier du til en en gammel flørtekunstner i dag da... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh.... Skal du flørte får du og Madison gå til en annen tråd. Dette er en tråd til meg og bare til meg.. Husk det Lasse :wink:

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten hvordan er været der da??

Jeg vil ha sol i løpet av denne sommeren, men den har jammen sviktet meg til nå. Et par dager holder ikke for meg assa :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager.... :oops:

Du vet jo at du er min eneste ene, den jeg tenker på, føler varme for og den som gir meg god og trygg glede.. I østfold... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på Solkysten jeg vettu!... Her om dagen gikk jeg hjem fra stranda kl 19.30... Deilig!....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her om dagen ja Lasse... det teller ikke... Vi også hadde sol på søndagen... Men i går og i dag vil ikke sola vise seg. Det er greit at varmen er her assa.. Men HVOR er SOLA... :cry:

Når jeg har ferie vil jeg ha sol også - og da ikke bare hver 3 dag eller noe... Jeg vil ha den hver dag.. Høsten og vintere kommer tidsnok - så hvorfor kan ikke sola skinne for meg til da... hm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt blå himmel, men sola er her av og til, og det er varmt jo... Har jo vært utrolig bra vær siste uka jo!!! En og en halv dag med regn er ok det vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra vær den siste uka?

Jeg kom hjem fra nord forrige tirsdag...

På onsdag var det riktig nok varmt - men jammen var det regn. sola glimtet til innimellom.

På Torsdag var det overskyt og regn.. Varmen var der ja..

På fredag var det overskya og regn... varmen var der ja..

På lørdag var det overskya med litt regndråper... men varmen var der ja..

På Søndag var det knall vær og jeg var på en herlig båttur (",)

På mandag var det overskya med litt regndråper.. men varmen var der ja.

I dag er det overskya med litt sol glimt innimellom... Men varmer er der ja.

Dette kaller ikke jeg en fin uka assa Lasse.

Jeg vil ha det slik som søndagen var jeg... Mulig jeg er litt kravstor assa :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida Madison... :ler:

Kom tilbake du... Jeg har allerede fått 2 sider på en egen tråd nå... så det er ikke så farlig lenger nå... :P:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...