Amber Skrevet 21. juli 2003 #1 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg og mannen min har lyst til å reise til Salbard til våren, på en tre - eller firedagers tur. Uten veslepia vår.... hun vil da være ca ett år. Jeg er litt usikker på å dra fra henne så lenge, men da er hun jo tross alt året, noen som kan dele erfaringer...? Jeg vil nødig være hønemor heller... Min mor kommer til å passe henn, og hun er jo kjempeflink med barn. Så det er ikke det jeg bekymrer meg for heller. Vet ikke helt jeg, det er vel av egoistiske grunner jeg er engstelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2003 #2 Del Skrevet 21. juli 2003 Barna har bare godt av å være borte fra foreldrene en stund, og 3-4 dager er ikke lang tid. Tror nok dere også synes det er godt når dere først er på tur... Men venn henne til å ligge hos mormor tidligere, så det ikke blir sånn plutselig når hun er et år. Dere skal jo også ha et liv utenom barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 21. juli 2003 #3 Del Skrevet 21. juli 2003 Synes det høres fornuftig ut jeg og ta seg litt fri fra barn og hverdaen. Godt det o bare være kjærster noen dager uten barn og den faste hverdagen som er med slit og mas, Jeg og samboeren min har to barn sammen, den yngste er tre måneder nå og jeg har bestemt meg for da jeg har sluttet og amme skal jeg og samboeren min på tur alene i ei uke til varmere strøk. Tror vi trenger det for alt dreier seg om barn, jobb og alt annet. Før var vi så flinke til og reise ut og spise, dra på kino og finne på litt sammen men nå blir det liksom ikke tid til det. Er godt og bare krype ned i sofaen og se på tv da barna har lagt seg om kvelden. Uff føler at jeg høres ut til og klage veldgi, men nå om dagen er jeg skikkelig sliten og trøtt. Men jeg synes du ikke er egoistik ved og ta deg den turen sammen med mannen du elsker. Nyt det, dere fortjener litt tid for dere selv. Skal tippe på at dere ikke har hatt så mye tid for dere selv det siste året. Må bare si at jeg elsker barna mine over alt på jord men det er vel lov til og bli litt sliten og lei i sommervarmen???????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. juli 2003 #4 Del Skrevet 21. juli 2003 Reis, og dyrk kjærligheten. Det har ungen bare godt av i det lange løp! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå