Pasjonsblomst Skrevet 2. november 2012 #3621 Del Skrevet 2. november 2012 Hehe... det høres veldig praktisk ut med en treåring som skal være med og gjøre yoga... MÅ sjekke ut livegym kjenner jeg, og kanskje vurdere å melde meg ut av Elixia... (men tenker også at det hadde vært godt OM jeg kom igang, og kom meg ut av huset osv..) God helg til dere! Håper dagen idag ikke har vært for intens, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 2. november 2012 #3622 Del Skrevet 2. november 2012 Her sa jeg til Mannen på mandagskvelden at jeg gjerne vil at det skal være ryddig på kjøkkenbenken og stua før vi går og legger oss om kvelden for det er så mye bedre å stå opp og vite at man ikke må til med å rydde inn/ut av oppvaskmaskina, fjerne glass og alt annet som blir stående på stuebordet og en sokk her og en t-skjorte der så fort man står opp. Må le litt, for det der har jeg prøvd å innføre også. Jeg har sagt det sikkert tjue ganger nå at vi alltid skal ta 10 min med rydding på kvelden før vi går og legger oss, men vi får jo aldri gjort det. Joyce: Hørtes deilig ut med 3 timers tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 2. november 2012 Forfatter #3623 Del Skrevet 2. november 2012 Haley: Ja, det der har jeg også testet et par ganger tidligere. Men det funker ikke over tid her heller, nei. Mannfolk! Unknown: Dagen ble fin! Takk for gode ønsker! iingvild: Pasjonsblomst: Jeg fikk nok av Elixia, jeg. Synes det er litt... pretensiøst. Mulig det bare er det senteret jeg var på, men var folk som så ut som om de hadde sminka seg for trening... Ikke helt min greie. Turnerose er veldig opptatt av yoga - og ballett. Hun går rundt og forteller folk at hun skal begynne på ballettskole når hun blir 4 år.... Har et par barneyogaprogrammer som vi gjør sammen innimellom, også - moro! God helg til deg og dine også! Alabama: Vi er visst mange i samme båt! Turen var super! Var så fint vær også, deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 3. november 2012 #3624 Del Skrevet 3. november 2012 Så bra at du får prate med HS! Jeg har tenkt å (prøve å) lufte litt tanker hos min på 6-mndkontrollen neste uke. Hvis jeg tør... Mitt problem ligger også litt i at jeg ikke vil "utlevere" mannen til andre, så jeg kvier meg veldig for å snakke med folk om disse tingene. Men jeg tror kanskje for mitt eget ve og vel at jeg må drite i det akkurat nå. Jeg følte det også veldig illojalt å "oute" mannen sånn til HS. Måtte stadig skyte inn "men han er egentlig en fin fyr, altså". Og det ER han, det er bare det at han ikke har innsett hvor mye innsats babyen faktisk krever. Han sover jo hele natta igjennom, mens jeg ikke har fått mer enn fire timer søvn sammenhengende på fire måneder (og de tilfellene kan jeg telle på en hånd!) Men snakk med HS. Om ikke annet for å få høre at det er helt normalt at man opplever det sånn. Det ser vi jo bare her, at vi er mange i samme båt. Og så får vi heller bare kreve litt fri. Det skal jo ikke mye til. En halvtime nå og da for å kunne sitte uforstyrret med en bok (eller kanskje håndarbeide i ditt tilfelle, du som kan sånt! ). I hvert fall et eller annet som lar oss koble ut fullstendig. I dag skal jeg faktisk ut på vift på egenhånd. Siden småen har fått det for seg at det er fint å sove på dagtid (kontra nattid, altså), skal mannen få være hjemme med'n ved langluren, og jeg skal ut og shoppe alene. Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 3. november 2012 #3625 Del Skrevet 3. november 2012 Vi skal teste morsmelkerstatning i dag, sånn i tilfelle jeg vil ut en kveld. Har ikke sånn veldig overskudd av melk at jeg kan pumpe masse før jeg drar ut. Og lillemann liker uansett ikke melk som har vært fryst. Trenger ikke dra ut for å drikke meg full, men vil gjerne en tur til frisøren igjen. Deilig med helg og at man er to stykker hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 3. november 2012 #3626 Del Skrevet 3. november 2012 Jeg har en Duracellkaninmann som aldri sitter stille når han er hjemme, men styrer og pusser opp, ordner og organiserer. Derfor føler jeg at jeg ikke kan klage over verktøy som ligger her og der, og glass som konsekvent settes på benken i stedet for i oppvaskmaskinen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 4. november 2012 Forfatter #3627 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg følte det også veldig illojalt å "oute" mannen sånn til HS. Måtte stadig skyte inn "men han er egentlig en fin fyr, altså". Og det ER han, det er bare det at han ikke har innsett hvor mye innsats babyen faktisk krever. Han sover jo hele natta igjennom, mens jeg ikke har fått mer enn fire timer søvn sammenhengende på fire måneder (og de tilfellene kan jeg telle på en hånd!) Men snakk med HS. Om ikke annet for å få høre at det er helt normalt at man opplever det sånn. Det ser vi jo bare her, at vi er mange i samme båt. Og så får vi heller bare kreve litt fri. Det skal jo ikke mye til. En halvtime nå og da for å kunne sitte uforstyrret med en bok (eller kanskje håndarbeide i ditt tilfelle, du som kan sånt! ). I hvert fall et eller annet som lar oss koble ut fullstendig. I dag skal jeg faktisk ut på vift på egenhånd. Siden småen har fått det for seg at det er fint å sove på dagtid (kontra nattid, altså), skal mannen få være hjemme med'n ved langluren, og jeg skal ut og shoppe alene. Hurra! I dag fikk mannen og jeg et par timer alene, og DET gjorde underverker! Litt skravlings, litt pulings (inspirert av Pasjonsblomsten her nå! ) og litt ryddings. Jeg føler meg nesten voksen i hodet igjen. Håper det gikk bra på shoppingtur! Vi skal teste morsmelkerstatning i dag, sånn i tilfelle jeg vil ut en kveld. Har ikke sånn veldig overskudd av melk at jeg kan pumpe masse før jeg drar ut. Og lillemann liker uansett ikke melk som har vært fryst. Trenger ikke dra ut for å drikke meg full, men vil gjerne en tur til frisøren igjen. Deilig med helg og at man er to stykker hjemme! Nei, melk som har vært fryst er upop her også. Men jeg tar heller ikke helt sjansen på morsmelkserstatning siden hun reagerer såpass på for mye søtmelk i min mage... Vanskelig! Prioriteringene endrer seg litt etter at man får barn, ja. Jeg har en Duracellkaninmann som aldri sitter stille når han er hjemme, men styrer og pusser opp, ordner og organiserer. Derfor føler jeg at jeg ikke kan klage over verktøy som ligger her og der, og glass som konsekvent settes på benken i stedet for i oppvaskmaskinen... Si fra hvis du vil låne bort Duracellkaninen din innimellom, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 4. november 2012 Forfatter #3628 Del Skrevet 4. november 2012 Jeppjepp, noen timer alene i dag, bare oss to, gjorde rett og slett underverker. Det var kjempedeilig å kunne snakke sammen uten å bli avbrutt, å kunne tenke tankene ferdig, osv. Og litt sex skadet jo heller ikke. Snorkfrøken hadde sovet i nesten 2 timer ute på tur, jeg er helt sjokka og lurer på hvordan de fikk det til! Men jeg tror kanskje at hemmeligheten ikke er så hemmlig; vi bytta nemlig over til sittedelen på vogna i går, og jeg tror at ungen trives godt med den mellomste ryggstillingen, akkurat som Turnerose gjorde. Godt innpakket i vognposen var hun også, jeg sydde selehull i den i går, og det ble nokså bra. Turnerose og jeg var i bursdag i går, hennes første barnebursdag. Stor suksess, sånn for det aller meste! Og hun gleder seg herved ti ganger mer til sin egen bursdag enn hva hun allerede gjorde. Vi slipper nok ikke unna barneselskap i 4-årsdagen, nei. Nuh - smøre matpakke, henge opp vask og komme meg i seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 5. november 2012 #3629 Del Skrevet 5. november 2012 Så deilig med uavbrutt voksentid Jeg blir helt *vetikkehvilketordjegskalbruke* over hvor sent du legger deg hver kveld. Jeg har jo allerede sovet ett par timer. Tenk å få tid til å vaske klær på kvelden, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 5. november 2012 #3630 Del Skrevet 5. november 2012 Synes også du legger deg sent... jeg sa jeg la meg ca 22, men er vel mer 21 om dagen.. litt kjedelig når man endelig har litt ro for seg selv igrunn. *sove* Så bra at snorkfrøken trives godt i sportsvogna si... har såvidt testa min noen ganger, men hun trives ikke sånn kjempegodt enda. Stor pose og rare seler osv osv... tror jeg må ta henne ut en dag hun er skikkelig blid og opplagt. Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 5. november 2012 #3631 Del Skrevet 5. november 2012 I dag fikk mannen og jeg et par timer alene, og DET gjorde underverker! Litt skravlings, litt pulings (inspirert av Pasjonsblomsten her nå! ) og litt ryddings. Jeg føler meg nesten voksen i hodet igjen. Håper det gikk bra på shoppingtur! Nå lo jeg GODT her. Men så deilig å få litt voksentid sammen! Det har jeg ikke hatt med mannen på.. evigheter. Formiddagsluren til småen i går ble brukt til rydding, siden den hersens tanta har dukket opp og dermed satte stopper for mine planer om å få meg no mens ungen sov (han sover jo ikke på kveldstid, så vi har igrunn kun helger til rådighet). Men stemningen var såpass laber i heimen i går uansett, så det ville likevel ikke ha blitt no årnings.. Mannen fikk nemlig en rydderaptus og fant ut at han skulle rydde i kjøkkenboden og -skapene. Stolt som en hane viste han hvordan han hadde klart å klemme inn alle kjøkkenmaskingreiene mine på én hylle i skapet og ble ganske så fornærmet da jeg ikke var fornøyd. Jeg spurte hvordan jeg skulle få ut kjøkkenmaskina uten å tømme hele skapet, hvorpå han svarte "Jammen, du bruker den jo ikke!" Jovisst bruker jeg den! Men da er han jo stort sett på jobb... Enden på visa ble et stk irritert Schadenfreude og ett stk indignert og irritert mannfolk, som ikke bare hadde brukt tid på å rydde, men også måtte bruke mer tid på å rydde alt tilbake igjen. Vi er venner igjen nå, altså. Og mannen har skjønt at siden det stort sett er jeg som bruker kjøkkenet og boden, er det jeg som har siste ordet på hvordan det skal organiseres. Shoppingtur var forresten deilig! Typisk nok ble det bare kjøpt ting til småen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 5. november 2012 Forfatter #3632 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Så deilig med uavbrutt voksentid Jeg blir helt *vetikkehvilketordjegskalbruke* over hvor sent du legger deg hver kveld. Jeg har jo allerede sovet ett par timer. Tenk å få tid til å vaske klær på kvelden, da! En gang b-menneske, alltid b-menneske... Pluss at jeg MÅ ha litt tid uten barn/baby på fanget, og når Snorkfrøken sjelden aksepterer å flyttes over i vugga før klokka 21.30 omtrent, så blir det seint... Og at mannen er en dust når det gjelder å legge seg, så jeg må vokte ham litt. Hvis jeg går og legger meg først, sitter han typisk oppe til klokka 3 om natta, og er sur som en sursild dagen etter. Ikke bra. Synes også du legger deg sent... jeg sa jeg la meg ca 22, men er vel mer 21 om dagen.. litt kjedelig når man endelig har litt ro for seg selv igrunn. *sove* Så bra at snorkfrøken trives godt i sportsvogna si... har såvidt testa min noen ganger, men hun trives ikke sånn kjempegodt enda. Stor pose og rare seler osv osv... tror jeg må ta henne ut en dag hun er skikkelig blid og opplagt. Ha en fin mandag! Men jeg må jo også si at jeg er imponert over at dere kommer dere i seng så tidlig! Flinke er dere! Og langt mer fornuftige enn meg, virker det som. Det funket tilsynelatende veldig bra i går, ja, blir spennende å se om hun trives der videre også. Det ER veldig greit å ha henne i vogn innimellom, selv om jeg nå har lagt meg til vanen å ha med vogna som handlevogn heller enn babyvogn, og savner lasteplassen når jeg ikke kan stappe den full av matposer og denslags... Takk i like måte, søte du. Tenker på deg! Nå lo jeg GODT her. Men så deilig å få litt voksentid sammen! Det har jeg ikke hatt med mannen på.. evigheter. Formiddagsluren til småen i går ble brukt til rydding, siden den hersens tanta har dukket opp og dermed satte stopper for mine planer om å få meg no mens ungen sov (han sover jo ikke på kveldstid, så vi har igrunn kun helger til rådighet). Men stemningen var såpass laber i heimen i går uansett, så det ville likevel ikke ha blitt no årnings.. Mannen fikk nemlig en rydderaptus og fant ut at han skulle rydde i kjøkkenboden og -skapene. Stolt som en hane viste han hvordan han hadde klart å klemme inn alle kjøkkenmaskingreiene mine på én hylle i skapet og ble ganske så fornærmet da jeg ikke var fornøyd. Jeg spurte hvordan jeg skulle få ut kjøkkenmaskina uten å tømme hele skapet, hvorpå han svarte "Jammen, du bruker den jo ikke!" Jovisst bruker jeg den! Men da er han jo stort sett på jobb... Enden på visa ble et stk irritert Schadenfreude og ett stk indignert og irritert mannfolk, som ikke bare hadde brukt tid på å rydde, men også måtte bruke mer tid på å rydde alt tilbake igjen. Vi er venner igjen nå, altså. Og mannen har skjønt at siden det stort sett er jeg som bruker kjøkkenet og boden, er det jeg som har siste ordet på hvordan det skal organiseres. Shoppingtur var forresten deilig! Typisk nok ble det bare kjøpt ting til småen... Det blir virkelig ikke mye på meg heller for tiden, jeg vet knapt om jeg tør å hviske at det var første gang etter fødsel... Men det gikk overraskende bra, jeg gruet meg litt. Altså - menn er så himla rare! Måtte flire litt av rydderaptusen til mannen din... Det er jo godt ment, formodentlig, men det er litt underlig hva de velger å bruke tid og krefter på, ofte. Hehe... Mannen her er en Planlegger, så han kan godt gjøre research i fem uker uten at det faktisk skjer noe praktisk. Flott at han er grundig, altså, men det får da være grenser...! Heh, ja. Det blir fort ting til de små... Synes godt de siste 6 gravidkiloene kan pelle seg vekk nå. Og gjerne de 7 som krøp på etter at jeg sluttet å amme Turnerose. Blæh. Er'kke noe gøy å handle til seg selv heller, når ingenting passer. Endret 5. november 2012 av *Joyce* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 5. november 2012 Forfatter #3633 Del Skrevet 5. november 2012 Har TRENT! To mor/barn-greier og en yoga for nakke og skuldre på Livegym. Snorkfrøken lo seg skakk da jeg brukte henne som vekt, jeg så sikkert skikkelig rar ut, og etterpå rømte hun av matta da jeg tok planken og sånt - det var visst gørrkjedelig. Men det var ærlig talt ikke utpreget utfordrende, og det tar jeg som et godt tegn. Nuh - mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 5. november 2012 #3634 Del Skrevet 5. november 2012 En gang b-menneske, alltid b-menneske... Pluss at jeg MÅ ha litt tid uten barn/baby på fanget, og når Snorkfrøken sjelden aksepterer å flyttes over i vugga før klokka 21.30 omtrent, så blir det seint... Og at mannen er en dust når det gjelder å legge seg, så jeg må vokte ham litt. Hvis jeg går og legger meg først, sitter han typisk oppe til klokka 3 om natta, og er sur som en sursild dagen etter. Ikke bra. Men jeg må jo også si at jeg er imponert over at dere kommer dere i seng så tidlig! Flinke er dere! Og langt mer fornuftige enn meg, virker det som. Heh, ja. Det blir fort ting til de små... Synes godt de siste 6 gravidkiloene kan pelle seg vekk nå. Og gjerne de 7 som krøp på etter at jeg sluttet å amme Turnerose. Blæh. Er'kke noe gøy å handle til seg selv heller, når ingenting passer. Heldigvis synes mannen det er greit at jeg legger meg tidlig, for da trenger han ingen annen unnskyldning for å gjøre det samme Men hadde vært deilig med en time eller to ekstra på kvelden. Kanskje når vi ikke er våkne på natta mer! Kjedelig å handle klær her også, gruer meg til å finne klær til jul. Nesten så jeg håper mannens jobb bare skal ha julebord uten følge.. Har TRENT! To mor/barn-greier og en yoga for nakke og skuldre på Livegym. Snorkfrøken lo seg skakk da jeg brukte henne som vekt, jeg så sikkert skikkelig rar ut, og etterpå rømte hun av matta da jeg tok planken og sånt - det var visst gørrkjedelig. Men det var ærlig talt ikke utpreget utfordrende, og det tar jeg som et godt tegn. Nuh - mat. WOW! Jeg klarer planken i 10sek*3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 5. november 2012 #3635 Del Skrevet 5. november 2012 hehe.. jeg var inne på livegym og kikka, og så det skulle være noe mor/barn greier i dag. nesten så vi hadde trent sammen det. Har ikke blitt medlem enda altså. Men lurer på en ting, kan man bare trene akkurat da f.eks kl 12, eller kan man hente opp timene når man vil og trene uavhengig av klokka? Det siste ville jo vært det greieste! Har du det på tv-en da`? Flink du var som trente forresten! Må jo bare hjelpe på gravidkiloene det.. Hvis klærne ikke passer så er det klærna som er feil! Du er fin Du trenger bare nye klær GOK ville sikkert sagt noe lignende iallfall... Gode kvelden! (blir vel snart natta her) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 5. november 2012 #3636 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg tenker hver morgen at jeg skal legge meg tidlig (type 21/22), men klokka blir altfor fort 23 og 24. "Skal bare..." Frøkna sovner i i 20 - 20:30-tiden, så noen timer alene blir det, men den avbrutte søvnen (2-3 amminger om natta) tar knekken på energien min. Er liksom aldri uthvilt. Men sånn er det å være (spedbarns-)mamma, det hadde jeg jo mine anelser om Alenetid, ja.. Hva er det? Har bare fått 30-60 min for oss selv 3 ganger og det blir ikke mye tid til prat og annt fanteri da. Og så blir vi liksom litt apatiske: "Hva skal vi gjøre nå da? Når det ikke er en liten skapning som trenger mat, bleie, kos, lek.." Livegym skal jeg sjekke ut i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 6. november 2012 Forfatter #3637 Del Skrevet 6. november 2012 Heldigvis synes mannen det er greit at jeg legger meg tidlig, for da trenger han ingen annen unnskyldning for å gjøre det samme Men hadde vært deilig med en time eller to ekstra på kvelden. Kanskje når vi ikke er våkne på natta mer! Kjedelig å handle klær her også, gruer meg til å finne klær til jul. Nesten så jeg håper mannens jobb bare skal ha julebord uten følge.. WOW! Jeg klarer planken i 10sek*3 Ja, de klærne... En ting er jo at kroppen ikke er heeelt der den burde være, men i tillegg må det jo funke med amming og sånt også. Vanskelig! Planken er ikke min favoritt heller, altså... Den tar de musklene som trenger mest opptrening etter graviditeten hos meg. Men jeg klarte meg greit i den tiden treneren sa jeg skulle holde, vet ikke hvor lenge det var, jeg? Tror forøvrig jeg får trent kjernemuskulaturen en del med bæring, faktisk. hehe.. jeg var inne på livegym og kikka, og så det skulle være noe mor/barn greier i dag. nesten så vi hadde trent sammen det. Har ikke blitt medlem enda altså. Men lurer på en ting, kan man bare trene akkurat da f.eks kl 12, eller kan man hente opp timene når man vil og trene uavhengig av klokka? Det siste ville jo vært det greieste! Har du det på tv-en da`? Flink du var som trente forresten! Må jo bare hjelpe på gravidkiloene det.. Hvis klærne ikke passer så er det klærna som er feil! Du er fin Du trenger bare nye klær GOK ville sikkert sagt noe lignende iallfall... Gode kvelden! (blir vel snart natta her) Timene ligger i arkivet, så du kan trene dem akkurat når du vil. Har så langt trent på soverommet for å få litt fred, så har ikke kobla opp mot tven, nei. Men det burde være ganske greit å få til, antar jeg. Hehehe, kanskje jeg må bestille meg en dag med Gok... Det hadde vært noe, det! Jeg tenker hver morgen at jeg skal legge meg tidlig (type 21/22), men klokka blir altfor fort 23 og 24. "Skal bare..." Frøkna sovner i i 20 - 20:30-tiden, så noen timer alene blir det, men den avbrutte søvnen (2-3 amminger om natta) tar knekken på energien min. Er liksom aldri uthvilt. Men sånn er det å være (spedbarns-)mamma, det hadde jeg jo mine anelser om Alenetid, ja.. Hva er det? Har bare fått 30-60 min for oss selv 3 ganger og det blir ikke mye tid til prat og annt fanteri da. Og så blir vi liksom litt apatiske: "Hva skal vi gjøre nå da? Når det ikke er en liten skapning som trenger mat, bleie, kos, lek.." Livegym skal jeg sjekke ut i morgen! Hehe, godt å høre at det er flere som får litt senere kvelder enn de burde. Nei, den avbrutte søvnen gjør liksom at det ikke hjelper så mye å legge seg tidlig heller, synes jeg. Merker ikke så voldsomt stor forkjell når jeg legger meg tidlig, faktisk. Nei, man vet ikke helt hva man skal ta seg til når de små ikke er der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 6. november 2012 Forfatter #3638 Del Skrevet 6. november 2012 Aaaah... Turnerose bestilte at mannen skulle levere i dag, og det takket jeg veldig raskt ja til. Snorkfrøken og jeg sov til 9.30, utrolig deilig! Og jeg fikk tatt meg en lang, god dusj mens hun lå fornøyd på badegulvet og lekte med en tøybok, samt at jeg fikk ryddet kjøkkenet før jeg spiste mens hun lå fornøyd på matta i stua. Herlig! Nå har hun nettopp våknet etter en lur på fanget mitt, og sitter nesten oppreist her og leker med elgen, den nye favoritten. Den var sånn Libero-poengshop-greie da Turnerose var litt for stor til sånt, men jeg bestilte den likevel ettersom jeg kan styre min begeistring for Libero-sokker, -bodyer osv, og så fant jeg den igjen nå, sammen med en sommerfugl som også er pop. Merker at hun trenger litt variasjon i lekene nå, hun synes det er kjedelig med én ting dag etter dag. Og babygymmen er nå helt ut. Jeg har klart å sove på meg en kink i nakken i natt, da, pluss at jeg er litt stiv i lårene etter utfall og knebøy i går, så jeg går rundt her som en 80-åring. Haaater kink i nakken, det er så ubehagelig å ikke kunne snu hodet skikkelig! Men det er vel ikke så rart, egentlig, med amming som gjør at jeg stadig ligger litt på skeiva og deretter sovner i disse rare stillingene. Frossen i dag, det var merkbart kjøligere i natt og dag morges, så jeg har skrudd opp varmen litt og slengt på meg en kasjmircardigan. Vinteren er på vei, ja... Men nå er det vel tid for litt husarbeid, tror jeg. Klesvask og rydding står på programmet i dag... (Som alltid!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 6. november 2012 #3639 Del Skrevet 6. november 2012 Her er det også støvsuging og rydding på programmet. Neverending story. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 6. november 2012 #3640 Del Skrevet 6. november 2012 Det der med at klær skal fungere til amming er ganske kjedelig i grunn. Når jeg var gravid og begynte å bli lei av gravidklærne gledet jeg meg til magen var borte og jeg kunne bruke vanlige klær, men nå er jeg drittlei ammesingleter/-topper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå