Skusla Skrevet 24. juli 2003 #41 Del Skrevet 24. juli 2003 Åååh, glemte strawberry daquiri på Friday`s!.... *sikle* JAAAAA... DEN GLEMTE JEG OGSÅ... Den er god den.. *slurp*. Og Silver Mercedes på Fridays.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. juli 2003 #42 Del Skrevet 24. juli 2003 For en liste.....må nok si at Skusla er et drikkfeldig menneske..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 24. juli 2003 #43 Del Skrevet 24. juli 2003 For en liste.....må nok si at Skusla er et drikkfeldig menneske..... Blei imponert over den lista ja! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celiasse Skrevet 24. juli 2003 #44 Del Skrevet 24. juli 2003 I s k a l d c o l a p å b o x I s v a n n m e d s i t r o n s k i v e p e a c h i s t e :blunke: c o l a s l u s h Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 27. juli 2003 #45 Del Skrevet 27. juli 2003 Til ulike anledninger......... Vann Grønn farris Cola RØDVIN !!! GinTonic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 27. juli 2003 #46 Del Skrevet 27. juli 2003 Sitron-iste!! Og kaffe... må jo ha kaffe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 27. juli 2003 #47 Del Skrevet 27. juli 2003 Åååh, glemte strawberry daquiri på Friday`s!.... *sikle* Ohoooo.... den glemte jeg og.... *namsle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 27. juli 2003 #48 Del Skrevet 27. juli 2003 Vanskelig å bestemme seg for en ting... * Ferskpresset orangejuice i syden *iskald melk til brownies *fersken iste i varmen *rødvin på vinklubben med jentene *Twinings fersken te ( kjøpes i Sverige) på jobben *Svensk Fanta appelsin til det meste *Farris eller vann til middag (hverdags) ....Og mye ,mye mer Ja - også hvitvin så klart - absolutt en favoritt til reker og kos i sommerkvelden.... Trude Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. juli 2003 #49 Del Skrevet 28. juli 2003 Iskaldt vann troner nok lista mi også. Finnes ikke bedre tørstedrikk.. Men Fun Light Peach Passion, Fersken Iste og Caffe latte er heller ikke å forakte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 28. juli 2003 #50 Del Skrevet 28. juli 2003 Vanskelig å finne kun én favoritt, men måtte jeg velge blir det nok Cola Light. For øyblikket simpelthen elsker jeg hyldeblomstsaft og om vinteren går det mye i te, spesielt sitronte. Kunne selvfølgelig heller ikke leve uten vann. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslepus Skrevet 28. juli 2003 #51 Del Skrevet 28. juli 2003 Ingenting er som iskaldt fjellvann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå