Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #1 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Hei. Jeg har kjøpt en tightsliknende bukse, men den er ikke like stram, litt løsere, i fargen blå. Jeg ville heller ha svart, men det hadde de ikke. Det er så mye enklere å kombinere svart. Uansett, jeg vet at jeg kan bruke hvitt til blått, f.eks hvit tunika, men hvilke andre farger? Hva er fint? Hva er ikke så fint? Kanskje kontrastfarge? http://bildr.no/image/410165.jpeg Takk for innspill. Innlegget er endret iht KGs regler. mrs_bond, mod Endret 15. mai 2009 av mrs_bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mea Culpa Skrevet 14. mai 2009 #2 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Grønt er veldig fint til blaatt syns jeg. Gjerne limegrønt el.l. for eksempel. Lysegraa(duegraa?) er ogsaa fint syns jeg. Du kan jo saa klart gaa for en komplimentaerfarge(gult/orange), men det blir jo veldig knall da. Ellers passer vel det meste til blaatt egentlig, litt avhengig av nyanse saa klart. Endret 14. mai 2009 av Mea Culpa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #3 Del Skrevet 14. mai 2009 Til knallblått bruker jeg grønt (flaskegrønt/knallgrønt/mørkegrønt, aldri lysegrønt eller mosegrønt for jeg hater mosegrønt), sort og mørkelilla for det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 15. mai 2009 #4 Del Skrevet 15. mai 2009 Buksen er ikke knallblå, men mer mørkeblå/marineblå. Jeg ser at jeg må bevege meg litt mer utenfor min tradisjonelle boks. Litt lett for å bli værende i den enkelte ganger. Grått og grønt er jo veldig fint, ihvertfall. Takk for gode tips, begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 15. mai 2009 #5 Del Skrevet 15. mai 2009 Janei.. kontrastfargene synes jeg skjelden går godt i lag på klær.. Det blir alt for sterke overganger Hvitt, sort, grått, grønnt eller lilla hadde jeg gått for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 15. mai 2009 #6 Del Skrevet 15. mai 2009 Er enig med fargene Sandbekken foreslår. I tillegg synes jeg lyseblå er fint sammen med mørkere nyanser av blå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
freezepop Skrevet 15. mai 2009 #7 Del Skrevet 15. mai 2009 Og skal du være skikkelig hei-ho for våren så kjører du på med gull-accessories for å kjøre litt navy-stil (bare ikke for bling) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå