Gå til innhold

Fargen blå

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei.

Jeg har kjøpt en tightsliknende bukse, men den er ikke like stram, litt løsere, i fargen blå. Jeg ville heller ha svart, men det hadde de ikke. Det er så mye enklere å kombinere svart.

Uansett, jeg vet at jeg kan bruke hvitt til blått, f.eks hvit tunika, men hvilke andre farger? Hva er fint? Hva er ikke så fint?

Kanskje kontrastfarge? http://bildr.no/image/410165.jpeg

Takk for innspill. :)

Innlegget er endret iht KGs regler.

mrs_bond, mod

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mea Culpa

Grønt er veldig fint til blaatt syns jeg. Gjerne limegrønt el.l. for eksempel. Lysegraa(duegraa?) er ogsaa fint syns jeg. Du kan jo saa klart gaa for en komplimentaerfarge(gult/orange), men det blir jo veldig knall da. Ellers passer vel det meste til blaatt egentlig, litt avhengig av nyanse saa klart.

Endret av Mea Culpa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Til knallblått bruker jeg grønt (flaskegrønt/knallgrønt/mørkegrønt, aldri lysegrønt eller mosegrønt for jeg hater mosegrønt), sort og mørkelilla for det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buksen er ikke knallblå, men mer mørkeblå/marineblå.

Jeg ser at jeg må bevege meg litt mer utenfor min tradisjonelle boks. Litt lett for å bli værende i den enkelte ganger. Grått og grønt er jo veldig fint, ihvertfall.

Takk for gode tips, begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken

Janei.. kontrastfargene synes jeg skjelden går godt i lag på klær.. Det blir alt for sterke overganger ;)

Hvitt, sort, grått, grønnt eller lilla hadde jeg gått for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med fargene Sandbekken foreslår. I tillegg synes jeg lyseblå er fint sammen med mørkere nyanser av blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og skal du være skikkelig hei-ho for våren så kjører du på med gull-accessories for å kjøre litt navy-stil (bare ikke for bling)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...