Gå til innhold

Kvinne,SLIK behager du din make!

Gjest Kråkaa

Anbefalte innlegg

Gjest Kråkaa

Hvorfor er det så mange artikler rundt omkring om hvordan en mann skal vartes opp? Som omhandler hva vi kvinner kan gjøre for at sexen blir slik han vil,at vi flørter slik menn vil, at vi snakker om ting som mannen vil.

En ting er å generalisere menn på denne måten.. En annen ting er;hvor mange slike slitte artikler finnes det egentlig?

Slik som på magasinet her nå; Sexen han drømmer om.

Pokker heller,skriv hva vi kvinner vil ha!(generelt,ikke rettet spesifikt mot kg) Vi gjør jo oss selv til det svake kjønn på denne måten.Mannfolk gidder jo ikke å skrive lignende artikler i fhm,vi menn osv. Hvorfor skal vi være så voldsomt opptatt av å behage den andre parten og danse etter deres pipe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg overser totalt sånne artikler. Jeg og min kjære har det herlig sammen, på alle områder. Å begynne å lese andres generaliseringer har ikke noe godt for seg. De stemmer sjelden, og er man litt usikker så kan det fort snike seg inn en tanke om at "jeg gjør alt feil". Jeg foretrekker å lese personlige beskrivelser framfor generaliseringer. Da er det lettere å tenke at "det der passer ikke i mitt liv, men fint for dem" eller "det der ser koselig ut, det vil jeg også prøve".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily1

Jeg husker ikke hvor jeg leste det, men det sto i en eller annen artikkel at alle disse "gode rådene" påførte veldig mange forhold en ekstrabelastning, fordi de involverte ble selvbevisste og usikre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange artikler rundt omkring om hvordan en mann skal vartes opp? Som omhandler hva vi kvinner kan gjøre for at sexen blir slik han vil,at vi flørter slik menn vil, at vi snakker om ting som mannen vil.

En ting er å generalisere menn på denne måten.. En annen ting er;hvor mange slike slitte artikler finnes det egentlig?

Pokker heller,skriv hva vi kvinner vil ha!(generelt,ikke rettet spesifikt mot kg) Vi gjør jo oss selv til det svake kjønn på denne måten.Mannfolk gidder jo ikke å skrive lignende artikler i fhm,vi menn osv. Hvorfor skal vi være så voldsomt opptatt av å behage den andre parten og danse etter deres pipe?

I FHM står det heller: "Hvordan komme seg lettest mulig ut av bråk med dama når du har driti deg ut"-artikler :fnise:

Jeg prøver å ikke lese slike artikler ala "sexen han drømmer om". Mye bedre å spørre ham om hva han drømmer om.

Endret av angeleyes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sex selger sånn er det, og selv om mange kanskje er drit lei er det mange som skummer igjennom eller studerer nøye for å kanksje finne en liten ny ideé her og der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Tja... Hva ville en vel ikke gitt for å få fatt på et kvinnfolk som faktisk gadd fortelle hva hun likte av sex? ei som klart gav respons og uttrykk for hvor og hvordanhun vil bli tatt (på)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja... Hva ville en vel ikke gitt for å få fatt på et kvinnfolk som faktisk gadd fortelle hva hun likte av sex? ei som klart gav respons og uttrykk for hvor og hvordanhun vil bli tatt (på)...

I et forhold burde det være obligatorisk å fortelle ting som dette, er ikke det grunnen til at komunikasjon er noe av det viktigste i et forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bastian

Sånne artikler er håpløse.

Når i helvete gikk kommunikasjon av moten?

Dama vet hva jeg vil og jeg vet hva hun vil ha fordi vi faktisk snakker om sex. Det er ikke vanskelig, det er ikke flaut. Det er bare sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Jeg skulle bare ønske at mannfolka faktisk leste litt slike artikler også.

Jeg har lest og lest, prøvd alle råd, gjort alt etter boka og litt til, men her sitter jeg likevel, med en fyr som prioriterer alt annet fremfor meg.

Og her snakker vi alt fra råd som:

"når du skal ta opp noe du ikke liker han gjør, begynn med å si noe du kan bli bedre på først så han ikke føler seg angrepet" CHECK!

"bli med på en runde selv om du ikke føler deg fresh. HAN synes du er sexy likevel" CHECK!

"send sexy meldinger om hva du har tenkt å gjøre med ham når han kommer hjem fra jobb/skole". CHECK!

"vis interesse i hobbyene hans selv om du synes det er kjedelig. Han vil elske deg for det" Yeah right....

"om han har en dårlig dag, vær støttende, selv om han ikke vil snakke om det. Han vil være deg evig takknemlig". CHECK!

Skal slutte å lese slike artikler altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nadia, 36

Fordi mange kvinner behøver å bli oppmuntret av mannen til å snakke om det. Ikke i sengen mens det foregår, men under avslappede omgivelser ved en passende anledning. Hadde mannen klart å ta initativ til at kvinnen snakket om det og han oppmuntret henne til det, så hadde hun gladelig gjort det. Ingen tvil.

Men når en mann i all hastverk i sengen, i situasjonens stress, sier i all hast "du må fortelle hva du liker" og "si i fra hva som er godt for deg", da blir det litt sånn..."eh...ja, spesielt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane
Lol for en vits. Slike artikler er skrevet AV kjærringer FOR kjærringer. Man trenger ikke forske på raketter for å skjønne at slike artikler bare er pisspreik. Med mindre man er i et lesbisk parforhold med hu som skrev artikkelen da...

Rart at de ikke hyrer mannfolk til å skrive slike artikler? Er jo som om en person på 400 kilo skulle ha gitt slankeråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

skremmende at det er så mye svada i magasiner som kvinnfolk kjøper..være seg her på kg også.. har lest nok av dem og trenger ikke lese fler. Trist at dette blir sett på som journalistikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann
Fordi mange kvinner behøver å bli oppmuntret av mannen til å snakke om det. Ikke i sengen mens det foregår, men under avslappede omgivelser ved en passende anledning. Hadde mannen klart å ta initativ til at kvinnen snakket om det og han oppmuntret henne til det, så hadde hun gladelig gjort det. Ingen tvil.

Men når en mann i all hastverk i sengen, i situasjonens stress, sier i all hast "du må fortelle hva du liker" og "si i fra hva som er godt for deg", da blir det litt sånn..."eh...ja, spesielt".

Med andre ord er ikke kvinner interrsert i å ta ansvar for sin egen orgasme. Greit for meg, men slutt å mase om egositiske menn i sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Jeg skulle bare ønske at mannfolka faktisk leste litt slike artikler også.

Jeg har lest og lest, prøvd alle råd, gjort alt etter boka og litt til, men her sitter jeg likevel, med en fyr som prioriterer alt annet fremfor meg.

Sikert fordi han trives med deg, men han elsker deg ikke. Ei er han avhengig av deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke slike artikler kvinner liker å lese da :)? Det må jo være det siden de tydeligvis er så populære... Jeg kan nesten garantere at om Vi Menn og FHM hadde mange sånne artikler så ville nok opplaget gått ned - jeg tror rett og slett vi menn ikke er så opptatte av å finne triks til å pleie forholdet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjør ikke de fleste det da? :klø:

Jeg trodde det var helt naturlig at man diskuterer hverandres ønsker og behov, bra kommunikasjon må jo være grunnmuret for hele forholdet.

Men jeg har jo forstått at problemet eksisterer for noen. Forøvrig kan jeg tenke meg at det er ikke noe som handler om kjønn - det finnes sikkert også menn som har problemer med å diskutere temaer om hvordan man kan tilfredsstille hverandre bedre. Det er mye tabo der, siden det virker som om det er enkelt å føle seg utilstrekkelig dersom partneren skulle hinte om noen andre ønsker.

Men det er jo selvfølgelig forskjellige måter å ta opp sånne emner. Heller 'jeg liker dette ennå bedre' enn at 'jeg liker ikke det du gjør, la oss gjøre noe annet i stedet' ;)

* *

Og når det kommer til sånne artikler? Tja.. Hvis ikke noe annet, kan man i hvert fall kanskje få noen ideer man kan ta opp med partneren ;)

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Gjør ikke de fleste det da? :klø:

Jeg trodde det var helt naturlig at man diskuterer hverandres ønsker og behov, bra kommunikasjon må jo være grunnmuret for hele forholdet.

Det har jeg også trodd.

Ender som regel opp med å få huden full og bli stemplet som en pervers jævel av en mannsgris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Med andre ord er ikke kvinner interrsert i å ta ansvar for sin egen orgasme. Greit for meg, men slutt å mase om egositiske menn i sengen.

Nei. Vi behøver å bli oppmuntret til det og at det blir oppmuntret og åpnet for en mer tålmodig samtale om det på riktig tidspunkt, ikke i en kjapp vending i sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror sambo ville blitt veldig skuffa om jeg brydde meg om, og trodde paa, slike artikler og toys om hva menn liker. Jeg leser dem mest for underholdning og tar stor glede i aa spoerre sambo om han liker saann og saann (som regel er det helt feil i forhold til hva han vil).

Joda, jeg gjoer mitt beste for aa glede samboeren min paa mange maater. Han gjoer det samme for meg. Det er saann det skal vaere, synes jeg. Man gir og man faar (innenfor de grensene man selv setter, saa klart).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...