Gjest Gjest_hm_* Skrevet 13. mai 2009 #1 Del Skrevet 13. mai 2009 hei lurer litt på når matthew williams koleksjon slippes... jeg vet det er i dag, men når?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 13. mai 2009 #2 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Det var jo en stund siden allerede? Var ikke det en uke siden eller noe sånt? Du mener jo den på H&M ikke sant? Endret 13. mai 2009 av mrs_bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #3 Del Skrevet 13. mai 2009 jo.. de stod det er en den 14 mai også når var den forrige på døgnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 13. mai 2009 #4 Del Skrevet 13. mai 2009 Ah, det kommer online på 14. mai (og jeg vet ikke klokkesett, dessverre) I butikkene var det allerede en uke siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 13. mai 2009 #5 Del Skrevet 13. mai 2009 Sikkert 23.59 natt til fredag! Slik var det sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #6 Del Skrevet 13. mai 2009 Sikkert 23.59 natt til fredag! Slik var det sist. Er det en overdrivelse eller var det faktisk sånn? Utrolig teit i så fall. Men da kan jeg legge meg med skuldrene senket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 14. mai 2009 #7 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg lurer også litt på når den kom, for nå er jo noen ting utsolgt allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megana Skrevet 14. mai 2009 #8 Del Skrevet 14. mai 2009 Litt useriøst, men jeg fikk akkurat kjøpt bikinien jeg hadde siklet på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 14. mai 2009 #9 Del Skrevet 14. mai 2009 Hm, lurer også på den kom... Det meste er jo utsolgt nå. Kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 14. mai 2009 #10 Del Skrevet 14. mai 2009 Dårlig at kolleksjonen ble sluppet på et random tidspunkt syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 14. mai 2009 #11 Del Skrevet 14. mai 2009 Enig. Kjipt. Jeg satt oppe i natt, men orket ikke vente lenge når klokka hadde passert tolv med god margin, og kolleksjonen ikke var lagt ut. Og nå er jo det meste utsolgt. Fikk dog sikret meg et plagg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #12 Del Skrevet 14. mai 2009 Litt useriøst, men jeg fikk akkurat kjøpt bikinien jeg hadde siklet på Var det den mønstrete lilla? I så fall hvilket klokkeslett? Satt oppe i evigheter og våknet ganske tidlig, men den var utsolgt for det om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #13 Del Skrevet 14. mai 2009 På et annet forum var det en som opplyste at klærne hadde kommet da klokken var 05.30 i alle fall. Jeg synes det er veldig dumt at de slipper det på et slikt tilfeldig tidspunkt. Antar at dem som sitter oppe da er mange av "spekulatene" som kjøper masse for å selge videre til mye høyere pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megana Skrevet 15. mai 2009 #14 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Denne som ligger vedlagt nå. Prøvde 07.30 før jeg dro på jobb, men da var shop online nede, så jeg kjøpte den ca 08.15. Var igjen i alle størrelser da, så det er vel ikke den du mener? :klø: Innlegget er endret iht KGs regler. mrs_bond, mod Endret 15. mai 2009 av mrs_bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå