Gå til innhold

Paradise Hotel Danmark - tv3 norge

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_stine_*
Skrevet
Fikk ikke med meg gårsdagens episode. Noen som kan fortelle hva som skjedde under Pandoras som fikk den ene kusinen til å si "det kommer du ikke langt med" og "nå ble jeg sur" eller noe lignende?

under pandoras eske fikk de et brev hvor alle skulle bli enige om hvem som var den mest passive jenta på hotellet.både taktisk og sosialt.å flertallet sa det var annika som var den mest passive jenta.å ho maiken sa seg selv siden ho sa at ho ikke kjente de andre så godt å kunne ikke si noen av dem. å det syns belinda var svakt gjort av henne,så begynte de å diskutere det på rommet.

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar, Stine:)

Synes forsåvidt litt synd på Claudia, føler hun har fått mye ufortjent pepper og at hun og Jon kunne blitt søte sammen. Personlig mener jeg at hun er den peneste der inne og virker trivelig. Pernille synes jeg virket litt utrivelig på slutten, mulig det er bare meg?

Gjest louise18
Skrevet
Takk for svar, Stine:)

Synes forsåvidt litt synd på Claudia, føler hun har fått mye ufortjent pepper og at hun og Jon kunne blitt søte sammen. Personlig mener jeg at hun er den peneste der inne og virker trivelig. Pernille synes jeg virket litt utrivelig på slutten, mulig det er bare meg?

skjønner ikke helt hvorfor line sofie og de vil ha claudia over på sin gruppe.de har jo gitt utrykk for helt siden ho skjekka inn at de ikke liker ho!de gjør det sikkert bare for å stå litt sterkere.

pernille virka alt for oppslukt i gleager.ho ville jo gjøre hva som helst for å bli hans partner!ho brydde seg ikke noe om at da kunne en fra hennes egen gruppe bli sendt hjem,altså sanne.syns det var litt dårlig gjort.i å med at alle på gruppa sa at de burde ikke bli partenere.noen som vet om de holdt kontakten etter paradise hotel???

Skrevet
skjønner ikke helt hvorfor line sofie og de vil ha claudia over på sin gruppe.de har jo gitt utrykk for helt siden ho skjekka inn at de ikke liker ho!de gjør det sikkert bare for å stå litt sterkere.

pernille virka alt for oppslukt i gleager.ho ville jo gjøre hva som helst for å bli hans partner!ho brydde seg ikke noe om at da kunne en fra hennes egen gruppe bli sendt hjem,altså sanne.syns det var litt dårlig gjort.i å med at alle på gruppa sa at de burde ikke bli partenere.noen som vet om de holdt kontakten etter paradise hotel???

Det er vel heller tvilsomt, ettersom han ikke akkurat er av den trofaste typen.

Gjest anonym jente
Skrevet

leste på en dansk artikkel at pernille har kjæreste nå.å det er ikke gleager.så tviler på at de har noe kontakt nå.gleager har sikkert funnet seg en anna.han har ikke akkurat noe problemer med å finne seg damer!

Gjest Gjest
Skrevet
Det er vel heller tvilsomt, ettersom han ikke akkurat er av den trofaste typen.

Stakkars mann. Han var jo oppriktig lei seg igår da hans kjære Pernille måtte dra. Han ga jo til og med fra seg et smykke med stor affeksjonsverdi, og hengte det kjærlig rundt halsen på sin elskede før han alvorstynget og gråtkvalt tok farvel...

:sengekos: + :klemmer: = True love....

Gjest Gjest
Skrevet

Stakkars mann. Han var jo oppriktig lei seg igår da hans kjære Pernille måtte dra. Han ga jo til og med fra seg et smykke med stor affeksjonsverdi, og hengte det kjærlig rundt halsen på sin elskede før han alvorstynget og gråtkvalt tok farvel...

:sengekos: + :klemmer: = True love....

[/quote

haha ja men syns ikke så synd på han.tror nok han kom seg fort over det.er vel ikke så lenge til han finner seg en ny en å ha det gøy med!

Gjest Gjest_Babe_*
Skrevet

Noen som husker hvor i Køben Gleager bor eller jobber?

Gjest Gjest
Skrevet

jon og line s er så søte sammen.håper det blir noe mer mellom de snart.jon er er jo så betatt av ho.skjønner han godt.ho er kjempe fin!

men hvorfor tok de med gleager på denne sesongen å?? syns det var teit å ta han med igjen.kunne de ikke heller tatt med nick :gjeiper: hihi.

Gjest JulieB
Skrevet

Har alltid vært sterk motstander av Paradise Hotell, men i går må jeg innrømme at da jeg fikk sett en episode av den danske versjonen, ble helt totalt hekta. Hehe :-p Nå er det Paradise for alle penga!

Gjest JulieB
Skrevet

.. forresten! Er det noen som vet hva de forskjellige deltakerne jobber som/driver med? Er litt nysgjerrig. hehe.

Skrevet

Tråden er ryddet for spoiling, iht reglene :)

Miss Shorty, mod

Gjest louise18
Skrevet
.. forresten! Er det noen som vet hva de forskjellige deltakerne jobber som/driver med? Er litt nysgjerrig. hehe.

når deltagerene snakker sånn en og en om hva de føler å sånn så kommer det opp navn,alder og hva de jobber som.f.eks gleager er bartender:)

Gjest Gjest
Skrevet
Har alltid vært sterk motstander av Paradise Hotell, men i går må jeg innrømme at da jeg fikk sett en episode av den danske versjonen, ble helt totalt hekta. Hehe :-p Nå er det Paradise for alle penga!

ja jeg vet!har du sett en episode bare må du se en til.jeg tenkte at jeg ikke skulle se på den norske men en uke etter det begynte fikk jeg sett en episode og da ble jeg helt hekta..men den danske er mye bedre enn den norske!! mye mer kjekke gutter:P

Gjest Gjest
Skrevet

er det noen som vet hvor jeg kan se de gammle sesongene fra paradise hotel danmark? sesong 1,2,3 og 4?

Gjest Gjest_diana_*
Skrevet

enig med det mange sier at den danske er bedre enn den norske! jentene er i hvert fall ikke slemme og mobber hverandre slik de gjorde i den norske.huff for noen kvinnfolk!!også er jo de danske guttene mye mer finere enn de norske. gleager=HOT:P

Skrevet

Hehe, syns at Cecilie har litt lik sminkestil som Lene i norske utgaven ja.. :P

Gjest Gjest_sofie_*
Skrevet

haha du mener øyenskyggene?på parsermonien på torsdag hadde cecilie en grusom øyenskygge.grønn faktisk! syns det var litt teit at pernille sa ho skulle redde han bailey neste uke på parsermonien.alle vet jo at pernille bare hadde løpt tilbake til gleager med en gang!!

Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet

Ja.De er like trashy og udelikate begge to.

Tenk å se så mye eldre ut når man bare er i begynnelsen av 20-årene..usj!

Begge to beviser hvor lite pent hard øyensminke og ravnsvart hår som regel er på folk som ikke har mørk hårfarge/mørke øyne fra naturens side....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...