Gjest Gjest_Fia_* Skrevet 16. juni 2009 #141 Skrevet 16. juni 2009 Jeg også fantastisk av tv3! For en fyr! "Jeg skal knulle deg hardt i natt.." var det ikke det han sa til Pernille?
Gjest Joker'n Skrevet 17. juni 2009 #142 Skrevet 17. juni 2009 Jo Men så ikke ut til at det ble noe på'n
MissStiles Skrevet 17. juni 2009 #143 Skrevet 17. juni 2009 Jeg synes litt synd på Jon. Han viser jo bare mer og mer interesse for Line Sofie men hun liker han bare som venn. Det virker som hun utnytter den situasjonen litt.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #144 Skrevet 17. juni 2009 Jeg synes litt synd på Jon. Han viser jo bare mer og mer interesse for Line Sofie men hun liker han bare som venn. Det virker som hun utnytter den situasjonen litt. Ja, synes nesten det er rart at han ikke har gitt opp til nå... Virker jo ikke som hun er interessert overhodet, men kanskje forandrer hun mening etter hvert? Synes forresten Line Sofie er utrolig flott og pen, så jeg forstår jo godt at han føler det på den måten. Alt blir jo sikkert 10 ganger mer intenst inne i Paradise også..
MissStiles Skrevet 17. juni 2009 #145 Skrevet 17. juni 2009 (endret) Hva skjer nå? Fikk ikke sett begynnelsen her. Hvorfor ble plutselig Annika stemt ut? Endret 17. juni 2009 av MissStiles
Gjest Joker'n Skrevet 17. juni 2009 #146 Skrevet 17. juni 2009 Jeg fikk det ikke med meg jeg heller Men om Pernille nettopp ga Gleager blowjob???
MissStiles Skrevet 17. juni 2009 #147 Skrevet 17. juni 2009 Ja, synes nesten det er rart at han ikke har gitt opp til nå... Virker jo ikke som hun er interessert overhodet, men kanskje forandrer hun mening etter hvert? Synes forresten Line Sofie er utrolig flott og pen, så jeg forstår jo godt at han føler det på den måten. Alt blir jo sikkert 10 ganger mer intenst inne i Paradise også.. Også nå som han har kysset Claudia, så tror han at det vil minske sjansene hans for å bli sammen med Line Sofie. Så derfor vil han holde det hemmelig. Men hun er jo ikke interessert i han. Stakkars fyr!!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. juni 2009 #148 Skrevet 18. juni 2009 Jeg fikk det ikke med meg jeg heller Men om Pernille nettopp ga Gleager blowjob??? Herregud...den mannen er jo som et brunstig dyr.... Og han behandler jo Pernille som en prostituert: Han: "Gir du meg en blow-job?" Hun: "Har du sjokolade ? ".... Hele gjengen fikk i oppgave å (i felleskap) peke ut den jenta som var minst sosial aktiv (eller noe i den duren...). Som en følge av dette ble det til slutt Annika som måtte dra.
Susan Sto Helit Skrevet 18. juni 2009 #149 Skrevet 18. juni 2009 Hva skjer nå? Fikk ikke sett begynnelsen her. Hvorfor ble plutselig Annika stemt ut? Etter Pandora fikk alle i oppgave å peke ut hvilken av jentene som var mest passiv. Både taktisk og sosialt. Og denne skulle forlate hotellet. Og de aller fleste mente det var Annika, så da måtte hun reise hjem.
MissStiles Skrevet 18. juni 2009 #150 Skrevet 18. juni 2009 Etter Pandora fikk alle i oppgave å peke ut hvilken av jentene som var mest passiv. Både taktisk og sosialt. Og denne skulle forlate hotellet. Og de aller fleste mente det var Annika, så da måtte hun reise hjem. Takktakk!!!
henine Skrevet 18. juni 2009 #151 Skrevet 18. juni 2009 Jeg fikk ikke sett episoden i går, må vel prøve å se den på nett. Selv om jeg ikke skjønner mye av det som blir sakt.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #152 Skrevet 18. juni 2009 Jeg fikk ikke sett episoden i går, må vel prøve å se den på nett. Selv om jeg ikke skjønner mye av det som blir sakt. Synes denne danske utgaven av Paradise er så utrolig bra!! Mye bedre enn den norske :-) Mer interessante deltakere, flere ting som skjer - de har gjort en bra jobb med castingen her synes jeg! Eneste minuset er at den sendes så sent på kvelden + laange reklamepauser..
Gjest linn18 Skrevet 18. juni 2009 #153 Skrevet 18. juni 2009 Hørte dere hva Gleager sa igår da epsioden var ferdig, og vi fikk vite litt om hva som skal skje i neste episode?? WTF lissom!! Med en gang han hadde pult Pernille så er han over på en ny... "Godt å være igang her på paradise" som han sa etter at han og P hadde pult. Greit, jeg viste han var en player, men satan. Kjente jeg ble provosert...Det blir jo en ting at man holder på som en "fett-oter" på hjemmebane, men på PH på den måten... usj... Den lille sympatien han hadde opparbeidet seg hos meg forsvant ganske fort... gleager er den største playeren som har satt sine ben på ph!!! han er super hot å alt det men han er en sikkelig dritsekk!
Gjest jente00 Skrevet 18. juni 2009 #154 Skrevet 18. juni 2009 Hva synes dere om belinda og maiken, da? Gleager viste jo tydelig at han kunne tenke seg å stå sammen med maiken - derfor var det bra at hun ikke valgte ham, synes jeg. Kan jo ikke alltid få det som han vil, heller.. synes også det er kvalmt at han kaster blikket i retning av ei ny jente, allerede samme dagen som han har p.. Pernille. Usj.. syns ikke de var sååå pene som gutta skulle ha det til.maiken var veldig søt å belinda nja helt grei.gleager er bare en player!!pernille er jo så forelska at ho merker vel ikke at han bare lurer henne.tydelig han bare er med ho pga sex!!
Gjest Gjest_Sara_* Skrevet 18. juni 2009 #155 Skrevet 18. juni 2009 gleager er den største playeren som har satt sine ben på ph!!! han er super hot å alt det men han er en sikkelig dritsekk! Mister Lova Lova himself Han kan få jobb som gigolo og garderobemann hjemme hos meg....
Gjest Gjest_karoline_* Skrevet 18. juni 2009 #156 Skrevet 18. juni 2009 den danske ph er så mye bedre enn den norske! jeg ble veldig skuffa over de norske deltagerene.altså utseende messig.syns ingen av de var noe spesielt fine.men de danske ser mye bedre ut!! men får litt vondt av stakkars jon.han liker line s veldig godt men ho er jo ikke intressert.kanskje ho blir det senere i spillet?de passer godt sammen. lurer på hva som vil skje med gleager og pernille frem over nå.han sa jo det at han ble veldig fort lei av å være sammen med den samme jenta hele tiden. skjekker det inn en super heit dame kommer nok gleager til å dumpe pernille som et gammelt brød!! håper kit kommer tilbake! ho virka som en kul jente. var utrolig morsomt første kvelden når ho aviste gleager når han prøvde å kysse ho.haha,
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #157 Skrevet 18. juni 2009 Fikk ikke med meg gårsdagens episode. Noen som kan fortelle hva som skjedde under Pandoras som fikk den ene kusinen til å si "det kommer du ikke langt med" og "nå ble jeg sur" eller noe lignende?
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #158 Skrevet 18. juni 2009 kan en se episodene på nett? finner der ikke, noen som kan legge ut en link
henine Skrevet 18. juni 2009 #159 Skrevet 18. juni 2009 Fuck at Pernille måtte dra. Jeg likte henne godt.
Gjest Gjest_stine_* Skrevet 18. juni 2009 #160 Skrevet 18. juni 2009 nå som pernille måtte skjekke ut kommer vel gleager til å finne seg en anna å holde på med.vet at han har sex med en av deltagerene i bassenget senere i spillet,tror det var gleager i hvert fall.men litt dumt pernille måtte dra da.virka som ho likte gleager veldig godt!!føler den gruppen blir svakere å svakere.sikkert derfor de prøver å få ho claudia over på de sin gruppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå