Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_sara_*
Skrevet

nå virker det som det skal komme en ny sesong paradise hotel Norge :)

var inne på bloggen til Noor og virker som de skal lage enda en sesong siden hun spørr om noen skal melde seg på. noen her som vil melde seg på?? hehe

frister litt men vet ikke om jeg er helt klar for å komme på tv og drite meg ut :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
nå virker det som det skal komme en ny sesong paradise hotel Norge :)

var inne på bloggen til Noor og virker som de skal lage enda en sesong siden hun spørr om noen skal melde seg på. noen her som vil melde seg på?? hehe

frister litt men vet ikke om jeg er helt klar for å komme på tv og drite meg ut :gjeiper:

Frister ikke meg. Men håper ihvertfall inderlig at vi slipper å se Noor igjen på tv.. :filer:

Gjest anonym jente
Skrevet
Det var jo en generell tendens med Gleager, at han fort ble veldig sur og også kunne kunne bli fysisk aggresiv, hvis ikke folk gjorde som han ville. Samtidig som han selv tålte svært lite kritikk og utnyttet alt og alle til sin fordel.

Det latterligste var da han skulle late som om han var lei seg på Pernilles vegne da han kastet henne ut til fordel for Maria, og kom med "sørgelige-øyne-trikset" sitt. Omg.. Makan til dårlig skuespill :kjefte:

Han reiser visst rundt på videregående skoler og holder foredrag om hvordan det plutselig var å bli rikskjendis og sex-symbol...Går ut ifra at han får en del kåte småjenter etter seg der.

Tipper både han og Maria forlengst er igang med å "knalde" andre ja :ler: Maria hadde jo dessuten denne "kontaktannonsen" på trykk i danske Se og Hør :fnise: :

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Paradise%20...20sig%20ud.aspx

var veldig underholdene å se på Gleager leke lei seg da han kasta ut Pernille :fnise: han hadde jo selv sagt han var lei av henne og han ikke ville bli par med ho. neste gang så prøv å vær LITT mer overbevisende da. dårlig skuespill altså!

han får nok en del yngre jenter kastet etter seg tenker jeg. men jeg vil ikke akkurat påstå man blir sikkelig kjendis av å være med på paradise hotel?? sikkert mange som kjenner han igjen på gata og sånn men er ikke kjendis bare pga det vel?

Gjest Gjest_Kristine_*
Skrevet
var veldig underholdene å se på Gleager leke lei seg da han kasta ut Pernille :fnise: han hadde jo selv sagt han var lei av henne og han ikke ville bli par med ho. neste gang så prøv å vær LITT mer overbevisende da. dårlig skuespill altså!

han får nok en del yngre jenter kastet etter seg tenker jeg. men jeg vil ikke akkurat påstå man blir sikkelig kjendis av å være med på paradise hotel?? sikkert mange som kjenner han igjen på gata og sånn men er ikke kjendis bare pga det vel?

Etter hva jeg har hørt, blir de danske deltakerne ganske store kjendiser i hjemlandet. PH er stort der borte - og dette var jo deres 5. sesong. Men vil tro at det kun er profilene som blir store kjendiser da (som Gleager, Martin e.l., som ble diskutert tidligere her.) Belinda, Zarah osv. blir nok fort glemt vil jeg tro.

Skrevet
Frister ikke meg. Men håper ihvertfall inderlig at vi slipper å se Noor igjen på tv.. :filer:

enig!jeg vil helst slippe å se henne på tv noe mer. ho virka jo bare tvers igjennom dum. spesielt i begynnelsen av paradise hotel.

kommer nok ikke til å melde meg på denne sesonges paradise hotel :)

men håper sesong 2 med Norge blir litt bedre. etter å ha sett den danske sesongen synes jeg de slår oss lett på underholdningen og ikke minst på utseenede. de danske guttene var et par hakk kjekkere enn de norske.

Gjest Gjest_Andrine_*
Skrevet
enig!jeg vil helst slippe å se henne på tv noe mer. ho virka jo bare tvers igjennom dum. spesielt i begynnelsen av paradise hotel.

kommer nok ikke til å melde meg på denne sesonges paradise hotel :)

men håper sesong 2 med Norge blir litt bedre. etter å ha sett den danske sesongen synes jeg de slår oss lett på underholdningen og ikke minst på utseenede. de danske guttene var et par hakk kjekkere enn de norske.

Enig.

Jeg synes den norske utgaven av PH var helt tragisk. Hvordan klarer TV3 å raske sammen så mye trash? Noor og Petter var like uattraktive begge to. Både i væremåte og ikke minst utseendemessig. Nanna og Lene burde revurdere livet sitt, med tanke på den psykopatiske mobbingen av Margrethe. På tide å skaffe seg sosiale antenner kanskje?

Den norske PH var egentlig bare en nasjonal skam.Den burde aldri vært vist på dansk tv.

Gjest Gjest_Kristine_*
Skrevet
Enig.

Jeg synes den norske utgaven av PH var helt tragisk. Hvordan klarer TV3 å raske sammen så mye trash? Noor og Petter var like uattraktive begge to. Både i væremåte og ikke minst utseendemessig. Nanna og Lene burde revurdere livet sitt, med tanke på den psykopatiske mobbingen av Margrethe. På tide å skaffe seg sosiale antenner kanskje?

Den norske PH var egentlig bare en nasjonal skam.Den burde aldri vært vist på dansk tv.

Veldig enig! Danskene må ha blitt veldig skuffa... Bortsett fra den jentesex-biten, kanskje... neida.

Uansett, PH er god underholdning - gleder meg til ny norsk sesong, og håper den blir bedre enn den forrige...

Gjest Gjest_pia_*
Skrevet

enig i det dere sier om den norske paradise hotel.

jeg ble i hvert fall veldig skuffa over den norske versjonen. hadde gleda meg stort til den kom også når de viser den så var det bare drit! standaren på både jentene og guttene var ikke så mye å skryte av. er nesten flaut at danskene å har sett den. huff. de kan ikke ha blitt imponert.

i den norske var det veldig mye fokus på å være populær følte jeg. og jeg ble drit lei av å høre Nanna,Petter og de snakke om det "fellesskapet" hele tiden. ta en for laget og fellesskapet. de brukte bare det tullet sitt for å få vilja si.

nei denne gangen her håper jeg virkelig det kommer med noen mer sympatiske og good looking mennesker! :)

Skrevet
enig i det dere sier om den norske paradise hotel.

jeg ble i hvert fall veldig skuffa over den norske versjonen. hadde gleda meg stort til den kom også når de viser den så var det bare drit! standaren på både jentene og guttene var ikke så mye å skryte av. er nesten flaut at danskene å har sett den. huff. de kan ikke ha blitt imponert.

i den norske var det veldig mye fokus på å være populær følte jeg. og jeg ble drit lei av å høre Nanna,Petter og de snakke om det "fellesskapet" hele tiden. ta en for laget og fellesskapet. de brukte bare det tullet sitt for å få vilja si.

nei denne gangen her håper jeg virkelig det kommer med noen mer sympatiske og good looking mennesker! :)

helt enig. den Norske SUGDE! mer er det ikke å si om den saken :gjeiper: hehe.

men tror nok grunnen til at Paradise hotel Danmark var mye bedre enn den Norske versjonen er nok fordi Danmark har hatt 5 sesonger med dette og vi har kun hatt en. jeg tipper neste sesong med Norge blir noen hakk bedre. eller håper det da.

gleder meg til en ny sesong med Danmark i hvert fall. lurer på om Gleager skal være med i den å? :fnise:

Skrevet
gleder meg til en ny sesong med Danmark i hvert fall. lurer på om Gleager skal være med i den å? :fnise:

Enig, gleder meg jeg og- savner den litt :ler:

Hehe, tror nok Gleager sin PH karriere bør være over nå vel..? Men skjønner godt at de spurte ham igjen - for en kjekkas!! :rødme:

Skrevet
Enig, gleder meg jeg og- savner den litt :ler:

Hehe, tror nok Gleager sin PH karriere bør være over nå vel..? Men skjønner godt at de spurte ham igjen - for en kjekkas!! :rødme:

jeg kan umulig tro de tar han med i en ny sesong igjen? synes de kan ta med noen andre av de gammle deltagerene hvis de skal ta med en gammel deltager :) har egentlig fått nok av Gleager nå. men han er jo kjekk da.

Skrevet

det er noe jeg alltid har lurt på. dere husker ho blonde jenta som røyk ut etter 3 dager eller noe? ho som Gleager kasta ut? Kit tror jeg hun het.jeg synes seriøst ikke hun var noe spesielt pen men når guttene så henne ble de jo helt ville. spesielt han Mikkel. var vel sikkert fordi hun hadde mega store pupper og blondt hår? synes da Pernille og Line sofie var 10 ganger penere enn Kit.

Gjest Gjest_Anita_*
Skrevet
det er noe jeg alltid har lurt på. dere husker ho blonde jenta som røyk ut etter 3 dager eller noe? ho som Gleager kasta ut? Kit tror jeg hun het.jeg synes seriøst ikke hun var noe spesielt pen men når guttene så henne ble de jo helt ville. spesielt han Mikkel. var vel sikkert fordi hun hadde mega store pupper og blondt hår? synes da Pernille og Line sofie var 10 ganger penere enn Kit.

Jeg synes Kit har mye penere ansiktstrekk enn Line Sofie. Synes Claudia og Pernille også var naturlig pene. Line Sofie har pen øyenfarge men trekker ned pga.skjeve smale lepper. Derfor synes jeg de andre er penere.

Her er bilde av Kit (og Line Sofie lenger nede på siden):

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/tv/article2628513.ece

Skrevet
Jeg synes Kit har mye penere ansiktstrekk enn Line Sofie. Synes Claudia og Pernille også var naturlig pene. Line Sofie har pen øyenfarge men trekker ned pga.skjeve smale lepper. Derfor synes jeg de andre er penere.

Her er bilde av Kit (og Line Sofie lenger nede på siden):

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/tv/article2628513.ece

ja synes Kit var penere enn Line sofie men synes ikke Kit var var sånn wow pen. helt grei liksom. synes også Claudia, Pernille, Maiken og Maria var veldig pene jenter :)

Gjest Gjest_sofie_*
Skrevet
Det var jo en generell tendens med Gleager, at han fort ble veldig sur og også kunne kunne bli fysisk aggresiv, hvis ikke folk gjorde som han ville. Samtidig som han selv tålte svært lite kritikk og utnyttet alt og alle til sin fordel.

Det latterligste var da han skulle late som om han var lei seg på Pernilles vegne da han kastet henne ut til fordel for Maria, og kom med "sørgelige-øyne-trikset" sitt. Omg.. Makan til dårlig skuespill :kjefte:

Han reiser visst rundt på videregående skoler og holder foredrag om hvordan det plutselig var å bli rikskjendis og sex-symbol...Går ut ifra at han får en del kåte småjenter etter seg der.

Tipper både han og Maria forlengst er igang med å "knalde" andre ja :ler: Maria hadde jo dessuten denne "kontaktannonsen" på trykk i danske Se og Hør :fnise: :

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Paradise%20...20sig%20ud.aspx

hehe ja jeg husker den episoden da Gleager skulle kaste ut Pernille. jeg tenkte huff for et dårlig skuespill. ble nesten flau da han prøvde å være lei seg :fnise:

det var lett å gjennomskue. tror Pernille å so at han ikke var noe spesielt lei seg. Bra Pernille kom seg over han. ho fortjener bedre!

er å litt nysgjerrig på hva som skjedde mellom Maria og Gleager da de kom hjem til Danmark. Gleager har sikkert kommet over ho og funnet seg en anna. siden han var så sur på ho pga det som skjedde med hu og Mark. ikke at han har noen grunn til å bli sur.de var ikke akkurat kjærester men.

Skrevet

Jeg skulle ønske det hadde blitt laget en oppfølgingsepisode, der man kunne sett reaksjoner på ting som skjedde og ble sagt. Også hvordan de har hatt det i etterkant av Paradise. Tror det hadde vært moro :biggrin:

Gjest Gjest_tina_*
Skrevet
Jeg skulle ønske det hadde blitt laget en oppfølgingsepisode, der man kunne sett reaksjoner på ting som skjedde og ble sagt. Også hvordan de har hatt det i etterkant av Paradise. Tror det hadde vært moro :biggrin:

ja det hadde vært moro! :) hadde vært å gøy å sett hva de andre tenker om ting som har skjedd og når de ble dolka i ryggen. litt lyst til å vite hva som skjedde med folk etter paradise hotel.med Maria, Gleager. Jon, Line sofie Martin, Mark, Pernille osv. hvem holder kontakten og hvem snakker ikke sammen.

Gjest paradise fan
Skrevet
Jon og Line Sofie har iallefall blitt samboere :yvonne: .

ja jeg vet det.det er så søtt :yvonne:

de passer godt sammen. husker jo i begynnelsen av paradise hotel. da sa Line sofie klart i fra om at hun overhode ikke følte seg tiltrekket av Jon. men etter hvert fikk hun følelser for han og ble forelsket :)

Skrevet

gleder meg til den norske kommer :) noen flere som skal se på den??

håper de er litt flinkere til å plukket ut folk som skal være med. vil ikke ha en Petter nr 2 eller Lene nr 2 hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...