Gå til innhold

Paradise Hotel Danmark - tv3 norge

Anbefalte innlegg

Gjest JulieB
Skrevet

Synes det er ganske obvious at Belinda er hypp på Gleager, hehe. Skjønner egentlig ikke hvorfor ingen av guttene tenner på Claudia, synes hun er en av de peneste jentene:)

Gjest Gjest_karoline_*
Skrevet

hva syntes dere om ho nye som skjekker inn?ut i fra det vi så av den videoen hennes?syns ho virka litt arrogant som de andre jentene sa. ho virka veeldig åpen om å ha sex.lurer på hvem ho havner i seng med.sikkert gleager hehe:P

Skrevet

Ja, Gleagr virka jo ganske interessert, og han er jo en kjekk fyr. Og hvis hun er så himla glad i sex som hun sa i introduksjonsvideoen sin, så burde jo saken være i boks :)

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, Gleagr virka jo ganske interessert, og han er jo en kjekk fyr. Og hvis hun er så himla glad i sex som hun sa i introduksjonsvideoen sin, så burde jo saken være i boks :)

haha ja ikke sant! alle guttene syns jo ho var hot.hvert fall gleager.skjønner godt at de andre jentene føler seg trua nå.

Gjest Gjest
Skrevet

synes ikke hun var sånn spesielt vakker akkurat.. så litt trashy ut synes jeg.

Gjest jente09
Skrevet

lurer på om noen av de som er utstemt kommer tilbake igjen.er jo alltid sånn at noen av de som er stemt ut skjekker inn igjen.håper han abbi kommer tilbake.syns han var sikkelig søt men tviler på det.de sender vel inn noen som de vet lager litt drama.kanskje ho kit.ho var sikkelig sugen på å hevne seg på gleager etter han sendte ho ut!

Gjest jente09
Skrevet
synes ikke hun var sånn spesielt vakker akkurat.. så litt trashy ut synes jeg.

helt enig!ho virka utrolig trashy.virka som en jente som er veldig flørtete og kunne lett å ha sex på paradise hotel.syns heller ikke ho var noe pen.i videoen hennes smilte ho nesten ikke en gang.

Gjest Gjest
Skrevet

ho nye vrika litt trashy ja!! ho var heller ikke noe særlig pen. syns det var bra jon ble den perfekte man.han fortjente det men hadde egentlig trodd det skulle bli gleager hehe:P

Gjest JulieB
Skrevet

Blir morsomt å se når hun nye kommer.. Var jo rett og slett mindre pen.. Ikke noen utstråling eller noe (ufra det jeg så på filmen).

Gjest linn18
Skrevet
Blir morsomt å se når hun nye kommer.. Var jo rett og slett mindre pen.. Ikke noen utstråling eller noe (ufra det jeg så på filmen).

ja ho virka alt for arrogant og overlegen! jeg fikk abdolutt ikke noe godt inntrykk av ho når vi så den videoen hennes.ikke noe utstråling eller et lite smil en gang,men gutta ble jo helt gale hehe,

Skrevet

Det er fordi de er K Å T E! :)

Skrevet

Hva skjedde igår?

Gjest Gjest
Skrevet

ho nye (line marie)var jo ikke pen da!!ho så jo nesten sur ut. belinda har såå lyst på gleager.lyser jo lang vei.håper egentlig at line marie ryker imorgen.likte ho ikke.

Gjest Joker'n
Skrevet

Herregud som Claudia legger seg langflat for Jon :overrasket:

Gjest linn18
Skrevet
Hva skjedde igår?

de skulle kåre den perfekte mann.guttene skulle lage en korigrafi til en backstreet boy sang og de skulle også skifte bleie på en baby.jentene valgte jon som den perfekte man å skulle få gå på date med ho nye som skjekka inn.line marie.noe som line sofie ikke likte.baliey og cecillie krangler litt siden baliey stoler ikke på cecillie mer og føler ho er gått over på den andre gruppa.

Annonse
Gjest linn18
Skrevet

da jon skulle besteme hvem av line sofie og bailey som skulle hjem var det jo såå åpenbart hvem jon kom til å velge da.viste jon ikke kom til sende ut line sofie så kan ikke si det var så spennendes akkurat. claudia har virkelig lyst på jon.hehe.tror jon har litt lyst til å ha sex med ho men tørr ikke pga line sofie.

Gjest Gjest_sara_*
Skrevet

for noe drit at claudia måtte resie hjem!var ho jeg heia mest på.skjønner ikke hvorfor gleager valgte cecillie ovenfor claudia.line marie er jo så lite fin da. skjønner ikke helt hvorfor gutta syns ho er tiltrekkende men men

Gjest Gjest_kristine_*
Skrevet
for noe drit at claudia måtte resie hjem!var ho jeg heia mest på.skjønner ikke hvorfor gleager valgte cecillie ovenfor claudia.line marie er jo så lite fin da. skjønner ikke helt hvorfor gutta syns ho er tiltrekkende men men

jeg vet! som noen andre har sagt: claudia fikk ufortjent mye pepper der inne. Synes hun både er pen og virka grei. Men: husk at vi bare ser 40 minutter av handlingen, mye som skjer der inne som vi seere ikke får med oss...

Hvem heier dere på nå da, folkens??

Gjest jente09
Skrevet
jeg vet! som noen andre har sagt: claudia fikk ufortjent mye pepper der inne. Synes hun både er pen og virka grei. Men: husk at vi bare ser 40 minutter av handlingen, mye som skjer der inne som vi seere ikke får med oss...

Hvem heier dere på nå da, folkens??

ja det er sant men enig at claudia er pen. jeg heier på jon og line sofie! også litt på benjamin å.

Skrevet

Hvem gikk ut på torsdag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...