Gå til innhold

Paradise Hotel Danmark - tv3 norge

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_kristine_*
Og se, Belinda har forandret seg, gitt.

Hehehe... tydelig at Belinda har latt seg inspirere av de andre paradise jentene (Line Sofie, Cecilie, Maria og Line Marie er jo alle tynne med sort/mørkebrunt, farget hår..) Artig å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Dina_*
Hehehe... tydelig at Belinda har latt seg inspirere av de andre paradise jentene (Line Sofie, Cecilie, Maria og Line Marie er jo alle tynne med sort/mørkebrunt, farget hår..) Artig å se.

Hun var penere som blondine synes jeg...At de andre på PH kalte henne feit (blandt annet Gleager) sier jo bare mye om dem. Maria var forresten ikke noe slank hun heller, så Gleager burde vel feie for egen dør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var penere som blondine synes jeg...At de andre på PH kalte henne feit (blandt annet Gleager) sier jo bare mye om dem. Maria var forresten ikke noe slank hun heller, så Gleager burde vel feie for egen dør..

enig! Maria var ikke akkurat så veldig slank. hun hadde litt stor rompe husker jeg. å Belinda var da ikke feit. latterlig av de andre å si noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_linn_*
Hei, morsomt å lese gjennom hele tråden i ettertid...!

Får jo hele sesongen i oppsummering ^^

Må si at jeg er helt enig med dere ang Line Sofie og Jons dobbeltmoral som ble vist mot slutten. F.eks utrolig barnslig av Jon å levere tilbake "Brother from another t-skjorten" martin gav til både han og Frederik dagen før Jon røk for andre gang...

Greit nok at Martin kunne virke som en klyse, men absolutt alt av det han sa og gjorde var godt begrunnet, og synes ikke han gikk over streken eller dolket noen i ryggen unødvendig..... For å komme til finalen spilte han som en gresk gud, og kastet de store ut for å selv boltre seg frem til finalen. Er 100 % sikker på at han hadde vunnet med Maria dersom ikke Line Sofie hadde kommet tilbake igjen. Han var faktisk flink nok til å spille henne ut...!

Ronnie er en fyr som overraskende nok får god omtale her inne...Men husk at fyren oppførte seg vel ikke helt pent mot Pernille, og var en hensynsløs spiller til tider, selvom jeg også må innrømme at han virket mer og mer sympatisk jo svakere han stod etterhvert i forhold til Gleager og Jon. Da han røk mot de synes jeg det var trist, mens når han kom inn igjen som El Muerto , oppførte han seg som en idiot, og gikk rett i Martins felle til slutt.

Skal legges til at Ronnie er en ekstrem dyktig spiller, og det var faktisk godt å se at han gav sin stemme til Martin i finaleseremonien. Ronnie, Benjamin og Bailey tror jeg ville utfordret Gleager, Martin og Jon godt, dersom ikke Bailey hadde blitt dolket i ryggen av jentene i sin egen allianse, eller hvis ikke Ronnie hadde satt opp Line Sofie i fare i den episoden Bailey røk.

At Cecilie som dolket Bailey kom så langt, er et mysterium. Hun var kanskje den mest upålitelige av alle der inne. Hun fortjente ikke å vinne til tross for at hun ble lenge og spilte og kjempet iherdig...

Frederik er vel et bevis på at en ikke trenger å spille så hardt for å komme langt. Hans morsomme personlighet og positive humør gjorde vel sitt til at han til slutt svevde seg inn i en finaleplass og gjorde sitt beste taktiske valg da han byttet ut Melissa i tolvte time...

Litt morsomt å følge Gleager og Martins popularitetskurve her inne. Gjennomgangstonen er liksom at vi digger Gleager, for så å hate han og ønske han ut, før man blir lei seg for at han ryker:D Mens alle hater Martin lenge helt til en innser at alle andre spiller minst like dirty, bare at Martin er flinkere enn de til å spille, og derfor blir han litt bedre likt igjen mot slutten av programmet her inne :)

Synes ikke at Line Sofie er en mer verdig vinner enn Martin egentlig. Eneste er vel at hun har vært med siden starten av, men det er jo ikke Martins skyld. Syns Martin og LS var mest verdige av de fire finaledeltakerne. Skuffende at Gleager valgte Line Sofie og Frederik egentlig, mtp at han hadde nærmere bånd til de to andre, så må en kunne tilgi i et slikt spill. Det gjorde jo f.eks Melissa overfor Frederik :)

Min første og forhåpentligvis eneste sesong som paradise-titter. Moro å følge med, men gud så avhengig en blir !:(

enig i alt du sier her men det med cecillie er jeg litt uenig i. jeg synes hun er en verdig vinner og en bra taktikker. hun har virkelig måtte kjempe med nebb og klør der inne. ganske imponerende at hun kom så langt som hun gjorde i og med at mange ville ha henne ut flere ganger. hun er en av de som ikke har hatt det lett der inne og hun har heller ikke blitt båret frem av de andre guttene som noen andre har.

alle har dolka noen i ryggen eller spilt litt skitten.å si man spiller et helt ærlig og rent spill synes jeg er bullshit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_kristine_*
Oj, må si meg totalt uenig.

Mark likte jeg best.

hehe, helt uenig her også... Martin fantes jo ikke kjekk, synes jeg da..

Synes Gleager var finest, deretter Jon (mye pga personlighet.) Michael er også kjekk synes jeg, men oppførte seg som en drittsekk mot Connie.. og det trekker ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_pia_*

jeg synes Ronnie og Gleager var de hotteste jeg :) jeg synes å Michael var kjekk men han oppførte seg som en stor dritsekk! spesielt mot Connie og Cecillie. man kaller ikke folk for hore og ludder selv om det er et spill. det var bare forkastelig.huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_kristine_*
...men jeg var jo ikke akkurat 100% seriøs heller ;p

Ingen av dem var noe fine synes jeg. Stor samling rødd og slasker!

hehehehe. Begynte nesten å lure da jeg så det innlegget ditt ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paradise fan

Gleager var helt klart den kjekkeste av guttene der. uten tvil.

synes ikke Jon er noe spesielt kjekk. han er veldig søt ja men han er ikke en gutt jeg vill snudd meg etter på gata for å si det sånn. men er vanskelig å ikke like han pga den søte personligheten hans :sjenert:

lurer på om Gleager og Maria hadde noe kontakt etter PH? om de møte hverandre å sånn? vet i hvert fall at Pernille fikk seg kjæreste rett etter PH var ferdig. og at Jon og Line Sofie flytta sammen :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleager var helt klart den kjekkeste av guttene der. uten tvil.

synes ikke Jon er noe spesielt kjekk. han er veldig søt ja men han er ikke en gutt jeg vill snudd meg etter på gata for å si det sånn. men er vanskelig å ikke like han pga den søte personligheten hans :sjenert:

lurer på om Gleager og Maria hadde noe kontakt etter PH? om de møte hverandre å sånn? vet i hvert fall at Pernille fikk seg kjæreste rett etter PH var ferdig. og at Jon og Line Sofie flytta sammen :yvonne:

Maria og Gleager skulle ihvetfall treffes for "å ta en kopp kaffe sammen", som han sa. Men jeg mistenker sterkt at det ble mer :sengekos: enn kaffedrikking på det møtet.....

Martin var - for å si det på en fin måte: svært lite pen i mine øyne. Jon så ut som en 14-åring, og jeg er enig i at Gleager var penest (kanskje med Ronnie på en andreplass). Av jentene synes jeg Pernille og Cecilie var penere enn både Maria og Line Sofie. Forstår absolutt ikke hvordan folk mener at de er noe spesielt pene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paradise fan
Maria og Gleager skulle ihvetfall treffes for "å ta en kopp kaffe sammen", som han sa. Men jeg mistenker sterkt at det ble mer :sengekos: enn kaffedrikking på det møtet.....

Martin var - for å si det på en fin måte: svært lite pen i mine øyne. Jon så ut som en 14-åring, og jeg er enig i at Gleager var penest (kanskje med Ronnie på en andreplass). Av jentene synes jeg Pernille og Cecilie var penere enn både Maria og Line Sofie. Forstår absolutt ikke hvordan folk mener at de er noe spesielt pene.

vil nok sette Ronnie på en 2 plass og Mark på 3 plass.

jeg synes å Pernille og Cecillie var penere enn de to silikon bertene. synes ikke Maria var noe pen. ikke LS heller. også syns jeg Maiken og Claudia var veldig pene jenter :) naturlig pene ikke minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes å Pernille og Cecillie var penere enn de to silikon bertene. synes ikke Maria var noe pen. ikke LS heller. også syns jeg Maiken og Claudia var veldig pene jenter :) naturlig pene ikke minst.

Ja,helt klart. De to hadde jeg nesten glemt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i dette.

Men det er bra at det er personer med normalt utseende som er med i slike serier, og ikke bare glansbilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kristine_*
Av jentene synes jeg Pernille og Cecilie var penere enn både Maria og Line Sofie. Forstår absolutt ikke hvordan folk mener at de er noe spesielt pene.

Line Sofie har et veldig pent ansikt synes jeg, og masse utstråling. Og pene øyne. I tillegg virker hun å ha en god personlighet. Ellers synes jeg ikke sortfarget hår og silikon er særlig fint, men likevel, er hun vakker.

Ellers enig med dere over i at Claudia og Maiken er veldig naturlig pene, og ja -langt mer naturlige enn Maria og LS.

Når det gjelder Maria og Gleager: tipper at han mistet interessen for henne så fort de kom ut av PH (eller rettere sagt, på flyet hjem.)

Casanova som han jo er :fnise:

Mulig de drakk kaffe eller noe som de sa de skulle, men tviler egentlig - han hadde sikkert mer enn nok med all oppmerksomheten etter PH, og andre damer... Det er hva jeg gjetter, da. Derfor ble det så idiotisk at han ble sur da Maria hadde kysset Mark... det var da ikke som om han og Maria var kjærester akkurat..... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line Sofie har et veldig pent ansikt synes jeg, og masse utstråling. Og pene øyne. I tillegg virker hun å ha en god personlighet. Ellers synes jeg ikke sortfarget hår og silikon er særlig fint, men likevel, er hun vakker.

Ellers enig med dere over i at Claudia og Maiken er veldig naturlig pene, og ja -langt mer naturlige enn Maria og LS.

Når det gjelder Maria og Gleager: tipper at han mistet interessen for henne så fort de kom ut av PH (eller rettere sagt, på flyet hjem.)

Casanova som han jo er :fnise:

Mulig de drakk kaffe eller noe som de sa de skulle, men tviler egentlig - han hadde sikkert mer enn nok med all oppmerksomheten etter PH, og andre damer... Det er hva jeg gjetter, da. Derfor ble det så idiotisk at han ble sur da Maria hadde kysset Mark... det var da ikke som om han og Maria var kjærester akkurat..... :klø:

ganske sikker på at Gleager fant seg noen andre etter paradise hotel. han har ikke akkurat problemer med å få seg jenter. :ler:

å siden han var såå skuffa og sur på Maria pga hun hadde klina litt med Mark så tror jeg ikke de møte hverandre så mye etter paradise hotel. synes selv det ble for dumt at han av alle personer skal bli sur på henne pga det. i og med at han gjorde det samme mot Pernille og sikkert mange andre jenter.

nei jeg tror han ble lei av ho etter Paradise hotel, rett og slett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anita_*
ganske sikker på at Gleager fant seg noen andre etter paradise hotel. han har ikke akkurat problemer med å få seg jenter. :ler:

å siden han var såå skuffa og sur på Maria pga hun hadde klina litt med Mark så tror jeg ikke de møte hverandre så mye etter paradise hotel. synes selv det ble for dumt at han av alle personer skal bli sur på henne pga det. i og med at han gjorde det samme mot Pernille og sikkert mange andre jenter.

nei jeg tror han ble lei av ho etter Paradise hotel, rett og slett

Det var jo en generell tendens med Gleager, at han fort ble veldig sur og også kunne kunne bli fysisk aggresiv, hvis ikke folk gjorde som han ville. Samtidig som han selv tålte svært lite kritikk og utnyttet alt og alle til sin fordel.

Det latterligste var da han skulle late som om han var lei seg på Pernilles vegne da han kastet henne ut til fordel for Maria, og kom med "sørgelige-øyne-trikset" sitt. Omg.. Makan til dårlig skuespill :kjefte:

Han reiser visst rundt på videregående skoler og holder foredrag om hvordan det plutselig var å bli rikskjendis og sex-symbol...Går ut ifra at han får en del kåte småjenter etter seg der.

Tipper både han og Maria forlengst er igang med å "knalde" andre ja :ler: Maria hadde jo dessuten denne "kontaktannonsen" på trykk i danske Se og Hør :fnise: :

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Paradise%20...20sig%20ud.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...