Gjest KDM Skrevet 13. mai 2009 #1 Del Skrevet 13. mai 2009 Hei dere. Jeg vil bare lufte noe for dere. Jeg ble invitert hjem til en mann jeg har drevet litt med før, seksuelt. De forrige gangene vi har vært med hverandre har vært på fylla. Det tok en ny vending med andre ord nå, hvor han inviterte meg til seg når han var edru. Han sa han syntes det var koselig å ha noen å prate med og sove med. Det er jo forsåvidt ok det, men vi visste vel begge at det kom til å skje noe. Og det gjorde det for å si det mildt, men det var på en helt annen måte denne gangen. Det var liksom mer kjærtegn og kos og kyss, i tillegg til sexen da. Jeg synes det hele var litt merkelig, akkurat som om han likte meg eller noe. Men det er kanskje noe jeg bare følte. Hva tror dere? Jeg kan jo også legge til at før vi gikk til sengs så så vi på masse bilder av han fra blant annet en eksostisk ferie han hadde vært på og han måtte vise meg den nye dressen sin. Til slutt sov vi i hverandres armer og koste oss sammen til jeg dro utpå ettermiddagen dagen etter. Hva tror dere om dette? Er han fortsatt bare på tiltrukket seksuelt eller kan han være mer interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #2 Del Skrevet 13. mai 2009 Vanskelig å si. Alle mine pulevenner har jeg hatt sex med i edru tilstand. Litt av meningen med å ha en pulevenn er jo at man kan ringe anytime, uten noe viss vass med å drikke seg full først. Jeg har også kost og kysset og sett en film og spist middag med dem. Det er ikke sånn at de bare tømmer seg og går, de gir selskap og kroppskontakt utover bare sexen. Er litt "søndagskjærester" på en måte, men man mangler jo selvsagt den dype forelskelsen og forpliktelsene. Når det er sagt så kan jo ting utvikle seg, man kan bli forelsket. Man må nesten bare snakke om det, er ikke alltid lett å tolke signalene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 13. mai 2009 #3 Del Skrevet 13. mai 2009 Pulevenn, uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest kvinne Skrevet 19. mai 2009 #4 Del Skrevet 19. mai 2009 Hei dere. Jeg vil bare lufte noe for dere. Jeg ble invitert hjem til en mann jeg har drevet litt med før, seksuelt. De forrige gangene vi har vært med hverandre har vært på fylla. Det tok en ny vending med andre ord nå, hvor han inviterte meg til seg når han var edru. Han sa han syntes det var koselig å ha noen å prate med og sove med. Det er jo forsåvidt ok det, men vi visste vel begge at det kom til å skje noe. Og det gjorde det for å si det mildt, men det var på en helt annen måte denne gangen. Det var liksom mer kjærtegn og kos og kyss, i tillegg til sexen da. Jeg synes det hele var litt merkelig, akkurat som om han likte meg eller noe. Men det er kanskje noe jeg bare følte. Hva tror dere? Jeg kan jo også legge til at før vi gikk til sengs så så vi på masse bilder av han fra blant annet en eksostisk ferie han hadde vært på og han måtte vise meg den nye dressen sin. Til slutt sov vi i hverandres armer og koste oss sammen til jeg dro utpå ettermiddagen dagen etter. Hva tror dere om dette? Er han fortsatt bare på tiltrukket seksuelt eller kan han være mer interessert? Jeg tror han er litt interessert og vil vel prøve seg frem for å finne ut av hva han føler, bli mer kjent med deg etc. Men, dette finner du jo fort nok ut av. Hva har skjedd siden sist?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå