Gå til innhold

Nytt treff i Bergen ?

Gjest Hilde K S

Anbefalte innlegg

Siden jeg leker #the boss# denne gangen, så har jeg grådig lyst å satse på en fredag og kald hvitvin.....mmmmm....hehe.

Så, bare for å begynne på nytt, hva med:

FREDAG 8. AUGUST???

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zalomine

Få lenge det gjelder kald hvitvin, så er det ikke noe for meg uansett, så da gjør det ikke noe at den fredagen neppe passer meg... (tror det er den dagen min bror, og muligens min fetter, kommer til Bergen for å bo hos meg i et par dager)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det gjelder kald hvitvin' date=' så er det ikke noe for meg uansett[/quote']

Om jeg sipper ett glass - så trenger ikke du!

*tsss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Nei, jeg behøver ikke det selv om du selvsagt, bare at med de venner jeg har har jeg rett og slett "lært" at jeg ikke trives sammen med mennesker som nipper til noe som helst. Når de "nipper" altså. Fordi jeg da hver en eneste gang gjennom flere år, må nødt til å gå gjennom "dette liker du nok, det er ike vondt, ser her, jeg slår opp et glass til deg, prøv da", og "jammen, det er bare dumt av deg å ikke drikke" og "jammen, kan du ikke forklare HVORFOR du ikke drikker da?" og enda mere mas, noe som bare gjør kvelden kjedelig.

Men, jeg vet jo at dere ikke trenger være slik, bare fordi min venninne, ja flere av dem, men særlig ei, er slik. Jeg vet det, men hjerna mi klarer bare ikke akseptere det helt, derfor "instinktivt" skrev jeg at det ikke er noe for meg, uten å tenke mer over det... Men nå har vi rota med så mange datoer at jeg ikke vet hvilken dato det er snakk om lengre engang... "halve august" passer ikke for meg, så, dere må bare kose dere uten meg om det ikke passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sniker meg inn i diskusjonen her.... Jeg bor også i Bergen men er såpass fersk på KG føler jeg at dette høres litt for skummelt ut - men jeg blir jo så forbannet nysgjerrig da!!!!

:vinke: Hei forresten - hvem er dere?? Og er det mange av dere som kjenner hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe!...enda en grunn til å møte opp?

=)

Det blir nok koselig!

Og om du ikke liker det, så stikker du etter noen minutter...haha! Men det tror jeg ikke skjer, har en goooooood feeling for dere alle!

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg
Hvem ? hvem ? og hvorfor.

Si det da ?

Glemte du å logge deg på WT ?

Wasn't me.

Anyway, Birthe kommer ikke - hun stikker til London akkurat den helgen (snakker om elendig prioritering), mulig jeg sniker nesen min innover - men det spørs litt på eksterne faktorer. (og nå krysset alle fingrene og håpet at jeg ikke kommer ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Nei, jeg liiiker deg jeg WT.

Håper du får stukket innom.

Hvordan gikk det med skoleplass forresten ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dr Zoidberg

Hehe, vi nordlenninger, vettu. Sammen i tykt og tynt.

Fikk skoleplass nordpå, men vi blir nok her i Bergen. Vet ikke om jeg orker skole og sånt i år - rett og slett. Kan hende jeg drasser mitt yndige legeme ned på juridisk fak for litt forelesninger der, men.. jauh. Taim vill shåw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Jeg vet jo ikke, derfor jeg følger med her hva som skjer. Trodde det var denne helgen dere/vi skulle sosialisere, og var kjempelei meg for at jeg var så skrøpelig ved helsen i halsen..

Men er det sånn å forstå at det er fredag den 8. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hå på dere alle!

Jeg tror vi bare får roe ned og prøve med ett møte i September?

Da tror jeg vi får med oss flere!!

Jeg er selv invitert på fest på fredag, (sa først nei - siden KG treff var på min plan) men siden det er så få som har annledning denne gangen, så går jeg heller på fest (der vet jeg at det kommer ca. 15 personer!)

hehe

=)

Hva synes godfolket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Økonomisk passer det jo ganske greit, får bare håpe at jeg ikke har rømt til Japan akkurat da.

Men uansett, er med på en mindre sammenkomst i muntre lag når som helst, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Kan godt ta det i september, men da kan ikke jeg de to første helgene.

Ta siste helga i august da ?

JA? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan henge meg på her...da prøver vi igjen....nå er det "du og jeg og vi to"...seilte i en tresko ut på eeeeventy'yr lalalalala mange dyr, kan vi treffeee der?....KOm igjen å syng med allesammen: "JEG OG DU OG VI TO SEILTE I EN TRESKO, UT PÅ EVENTYR..."

Hilde.....Dejavu?

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...