Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2002 #1 Del Skrevet 19. april 2002 Kan elever risikere å måtte sitte igjen hvis de drar ned buksa eller tillsvarende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2002 #2 Del Skrevet 19. april 2002 Ærlig talt - er dette ment som et seriøst innlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tull Skrevet 11. april 2004 #3 Del Skrevet 11. april 2004 Ja det kan vel hende har skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 11. april 2004 #4 Del Skrevet 11. april 2004 Hehe, kommer an på hvor gammel eleven er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. april 2004 #5 Del Skrevet 11. april 2004 Hehe, kommer an på hvor gammel eleven er. Eller hva formålet er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 11. april 2004 #6 Del Skrevet 11. april 2004 Kommer vel ann på lærerens skjønn og skolens reglement. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Rosin Skrevet 11. april 2004 #7 Del Skrevet 11. april 2004 Skjønner ikke helt poenget med dette innlegget jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. april 2004 #8 Del Skrevet 11. april 2004 Skjønner ikke helt poenget med dette innlegget jeg Nåja, det er mange innlegg her på kg uten poeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2004 #9 Del Skrevet 12. april 2004 Vel, for å ta innlegget seriøst i noen sekunder, så er det vel tvilsomt om gjensitting ville blitt en aktuell reaksjon på at en elev dro ned buksen, rett og slett fordi vi sannsynligvis snakker om en elev i 6-7-årsalderen. Hvis en mye eldre elev gjorde slikt, ville vel PPT vært rette instans å kontakte. Da kunne kanskje gjensitting vært en av flere virkemidler, hvis tanken var at eleven skulle skjønne at h*n måtte gjøre skolearbeid alene fordi h*n ellers forstyrret undervisningen med sin uakseptable oppførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 12. april 2004 #10 Del Skrevet 12. april 2004 Som jeg har sagt før: Å sitte igjen er vel neppe et virkemiddel som blir brukt i norsk skole i dag. Jeg har i alle fall aldri latt elever sitte igjen, har ikke hørt om noen som har latt elever gjøre det heller. Men at unger har dratt ned buksa - det har jeg hørt om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå