Gå til innhold

Men er dette normalt egentlig?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At hun skal ble ferdig med den første vel!.... :roll: Greit at du ikke opplever det, men er det så vanskelig å sette seg inn i andres opplevelser da?.... *stønn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...*stønn*

Fy flate; dette er jo ingenting mot det jeg opplever dah :roll: Barnemat!!!

Kommer så jeg kaster opp, jeg, hver eneste gang jeg trykker S på tastaturet her. Herregud dah!!!

SusseSarah Susser så det suser hele sommerns soldager gjennom, helt til hun ssssså en ssssslange som stirret på henne og sa "Ssssssssssssssssssssss*

:besssssvimer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VNC, du? Hva i sssssssvarte er det da??? Kan du ssssse meg altså, hvis jeg gjør det? (La du merke til hvordan jeg elssssssker å trigge meg ssssselv med denne ssss'en? :sjarmor: )

Hehe!!!

Du er lisssssom sssså MODERNE, Achmed. Hva (!!!) er VNC???

:nysgjerrig nå:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*fnise*

Hva er det, Lassssssse? Hva er det du ler av???? Sssssspurte jeg om no'dumt??? Maessssstro?

Hehe...Fanker'n...trodde dette ville gi ssssseg etter jeg fylte 24, men dengang ei!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Din Bontjuv!!! Du har rappa mottoet mitt!!!

Visste du ikke at jeg har patent på det???? Lassssse?

Din tjuvbonde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vnc er et program som gjør at jeg kan styre pc'en din fra min pc eller motsatt. Mer info her.

SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS-SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS-SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS-SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, di blautrotte!... Det ER motoet ditt asså???... Ti millioner lemm kan umulig ta feil... Og det skryter du av di tørrpadde?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex med 10 millioner forskjellige menn? Maiken daaaaa.... Er det ikke det som på godt norsk kalles ei «vinglefitte»? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah... Forresten... Et lem kan jo være mer enn en penis, så la oss for enkelthets skyld si at hver man brukte 20 forskjellige lem (fingre, nese, osv).Men 500.000 menn er litt det óg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Øy jeg sitter ikke her og finner opp løgnhistorier, hvorville jeg fått det fra ellers om jeg ikke hadde opplevd det? Det er da heller ikke noen klitoris stappa oppi g-punktet? Tror det er det jeg treffer. Og tror jeg er rimelig sikker på at det går for meg når øynene begynner å renne, tissekona (haha) føles ut som den sprenger, og jeg må holde meg for kjeften for ikke å hyle for høyt haha nei nå begynner jeg å tenke på slike ting, jeg logger av snart! :o

Men det jeg skriver er helt sant, selv om jeg skriver i en useriøs tone, er det bare fordi jeg ikke vil høres ut som en erotisk novelle fra cupido eller lignende! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det jeg skriver er helt sant' date=' selv om jeg skriver i en useriøs tone, er det bare fordi jeg ikke vil høres ut som en erotisk novelle fra cupido eller lignende! :kul:[/quote']

Nei, for da hadde det jo blitt sletta. :)

Hvis du får så lett orgasme, men blir kvalm, synes jeg du skal ta en sjøsyketablett før dere gyver løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Que???

Må være helt i ørska etter all S'ingen...var det noen som mumlet ti mill etellerannet???

*løfter hodet og ser groggy på...ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHHHHHHHHHHHHHHH*

Faen...dere kunne jo i det minste ha barbert dere!!!!

Steike...det er ikke lett å være kvinne nowadays! Tjuvboner rapper mottoer, andre tjuvbon'er tillegger meg egenskaper, fytterakker'n!!!

Blautrotte??? Tørrpadde???

Din jækla eplekødd!!!

Ogaboga...hvem betviler vel sannheten i betroelsene dine??? Ikke jeg, ivaffal!!! (er ikke ivaffal et kjempesssssøtt ord?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en ting til, jeg. Så lenge lem kan være mer enn en penis, kan de 500.000 også være kvinner. Vi vet jo at lesbesex er mye bedre enn hetrosex, og alle hetro kvinner har dårlig sex. Hilsen Stine38. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Nå?

Hvor foreligger så det vitenskapelige beviset for at du sier det du sier nå? Og...hvor foreligger det jernbjelkende (!) beviset for at du overhodet ER?

Du vet...lemen i TELT har det jo igrunnen ganske bra, så lenge de blir plystret etter! Og da især hvis plysteret går nedover, noe alla Beethovens 5te Symfoni eller noe i den A-duren. Eller mollen, alt ettersom.

Og...hvis disse lemmene er females i tillegg, så er det jo bare å rope joplahoplahei! Og spy litt! Når de rir på teltmonsteret som herjer!

It's hard to be a woman!

Maiken (jadda...snart leggetid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beviset finner du et eller annet sted på Lovdata sine sider. Search and you will find.

Teltsex med 500.000 premenstruelle females-lemmen hadde vært en opplevelse. Fra den dagen av ville uttrykekt «Sur mus» blitt byttet ut med «død lemmen». Jeg blir nok den stor Lemmenfangeren i Fjellnorge, og det vil bli fortalt folkehistorier om meg i ørten hundre år framover. Bytte ut muse-fløyta med en skikkelig Beethoven-boomblaster og tusle innover fjellet som en kvinnefientlig voldtektsmann. Rock me naked. :briller:

Søvn? Ja takk. Nattinatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Én siste ting...

OgaBoga: Unnskyld for at jeg var med på å legge tråden din i grus. Håper du kan tilgi. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Jeg må ta sjøsyketbletter jeg blir kvalm av å være kåt og kjenner spyet kjøre berg og dalbane rundt ryggraden min for så og plassere seg så fint og strategisk bak drøvelen! Så tenk om jeg en dag blir såppass ille og så spyr jeg i senga hans så blir han sinna på mei!

Men jo det går bra med min avsporing, jei skall skrive cupido for barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...