@lfa Skrevet 20. juli 2003 #1 Del Skrevet 20. juli 2003 Ny begravelsestråd fra meg... I denne sommervarmen, hvilke farger er forbudt i en kirkelig begravelse? Og hva med åpne sandaler, er det å gå over streken? Må man bruke overdel med lange ermer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 20. juli 2003 #2 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg ville tatt det på feelingen. Hvis noen jeg kjenner godt skulle begraves, kunne jeg funnet på å kle meg i alle slags farger egentlig, bare ikke rødt. Min sorg ligger ikke i fargene jeg bruker - sorgen ligger i meg. Hvis jeg skulle i en begravelse til en litt mer perifer person - hvor jeg heller ikke kjenner de pårørende godt, ville jeg brukt nøytale og duse farger, av respekt og fordi jeg ville være på den sikre siden. Lys gul, beige, grått, sort, lys blå etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 20. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 20. juli 2003 Ok, så beige overdel er ok. Hva med hvite sandaler...? Er en onkel til min samboer. For meg en perifer person siden jeg aldri har møtt ham, men vil jo ikke skape oppsikt ved å kle meg feil heller... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 20. juli 2003 #4 Del Skrevet 20. juli 2003 Du tenker på sånne litt penere sandaler med rem? Jeg synes det høres helt fint ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. juli 2003 #5 Del Skrevet 21. juli 2003 Pene sandaler går helt fint i en begravelse, men når jeg sier pene sandaler så mener jeg ikke slitte Doc. Martens eller sportssandaler. Når det gjelder farger så ikke velg noe skrikende, sort, brunt, blått eller beige med lette innslag av hvitt går fint men vær diskret. Du kan godt ha korte ermer hvis det er en varm dag. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå