Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #1 Del Skrevet 11. mai 2009 Og så var våren her, og det ene kjæresteparet etter det andre popper fram. Og jeg sitter igjen alene, som alle andre vårer. Nå har til og med min mest sjenerte venninne, som aldri har løpt etter guttene, fått seg kjæreste. Og jeg unner henne det, virkelig! De to er så søte sammen:) Men det gjør at jeg også får et lite stikk i meg. Når er det min tur? Jeg har vært alene lenge nå (faktisk i alle mine 19 år, med unntak av et par dager på barneskolen). Men nå vil jeg ikke mer. Hvordan kan det bli min tur? Hva kan jeg gjøre for å bli et at de nyforelskede kjæresteparene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. mai 2009 #2 Del Skrevet 11. mai 2009 Helt enig! Overalt er det kjærestepar. Koselig for dem, men ikke for meg. Jeg vil også bli forelsket igjen. Gleder meg til den dagen kommer igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest-jente Skrevet 11. mai 2009 #3 Del Skrevet 11. mai 2009 Samme tanke her.. jeg vil og ha he he Men men, selv om ikke den store forelskelsen kommer i år (heller) så får jeg håpe på noen morsomme og hyggelig flørter. I det minste årstid for slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #4 Del Skrevet 11. mai 2009 Som relativt nydumpet skriker det i meg når jeg ser forelskede par på gaten. Blir nok ingen vårforelskelse i år. Egentlig liker jeg høstforelskelser best, stearinlys, pledd og bare kose seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
larsioslo Skrevet 11. mai 2009 #5 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg leter og leter, men finner ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest-jente Skrevet 11. mai 2009 #6 Del Skrevet 11. mai 2009 Ikke jeg heller. Lei jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest handeilige Skrevet 11. mai 2009 #7 Del Skrevet 11. mai 2009 Når du treffer meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #8 Del Skrevet 11. mai 2009 Samme tanke her.. jeg vil og ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MåneSkygge Skrevet 12. mai 2009 #9 Del Skrevet 12. mai 2009 Samme tenkte jeg også. Også plutselig kom det. Men da får jeg litt panikk. Syns det er så skummelt hele greia og trives egentlig godt alene. Men jeg må vel bare gi det en sjanse og se hvor det bærer. Han kommer i morra kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 12. mai 2009 #10 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg skjønner godt hva du tenker på. Jeg har shoppet mye, begynt å "pynte" og sminke meg hver dag og fått god selvtillitt om dagen. Prøver å være aktiv, gjøre noe hver dag, sjansen er jo større for å møte noen da. Jeg merker også at det hjelper å være ganske utadvendt på byen, ta kontakt med folk og ha det gøy. Prøv å date gutter og gjøre ting som er gøy. Mange sier at man møter noen når man minst venter det, men det skadet nok neppe å legge forholdene til rette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 12. mai 2009 #11 Del Skrevet 12. mai 2009 Du er 19... Andre venter et helt liv uten å finne noen. I stede for å sitte her og klage så kan du ta deg en tur ut og treffe mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 12. mai 2009 #12 Del Skrevet 12. mai 2009 Du er 19... Andre venter et helt liv uten å finne noen. I stede for å sitte her og klage så kan du ta deg en tur ut og treffe mennesker. Det er lov til å lufte tanker litt. Kom deg ut å treff mennesker istedet hvis du ikke har noe konstruktivt å komme med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. mai 2009 #13 Del Skrevet 12. mai 2009 Du er 19... Andre venter et helt liv uten å finne noen. I stede for å sitte her og klage så kan du ta deg en tur ut og treffe mennesker. Alle gjør det på hver sin måte. Finnes ingen fasit på dette å finne noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 12. mai 2009 #14 Del Skrevet 12. mai 2009 Det er lov til å lufte tanker litt. Kom deg ut å treff mennesker istedet hvis du ikke har noe konstruktivt å komme med! Jeg er ikke på jakt etter noen partner eller sommerforelskelse. At en ikke ser på det å komme seg ut blant mennesker, for å finne en partner, som konstruktivt er jo heller begrensende i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 12. mai 2009 #15 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg er ikke på jakt etter noen partner eller sommerforelskelse. At en ikke ser på det å komme seg ut blant mennesker, for å finne en partner, som konstruktivt er jo heller begrensende i seg selv. Du må da skjønne at selv om man er mye ute så er man av og til her inne også. Det må være lov å koble av og lufte litt tanker som sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 12. mai 2009 #16 Del Skrevet 12. mai 2009 Det kommer når du minst venter det:) Jeg fant min gutt på nettet av alle steder... ble litt overrasket over det selv! men han er verdens herligste og vi har vært sammen i halvannet år nå Kanskje du kan prøve å finne gutter andre steder enn du vanligvis leiter? Begynn på en ny aktivitet, bli med folk fra jobben, skolen og venner av venner ut på fest og treff nye folk gjennom dem. Eller prøv nettet! lykke til med letingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 12. mai 2009 #17 Del Skrevet 12. mai 2009 Ja jeg er "bare" 19, men jeg må da få lov til å savne noen jeg også uten å få kjeft for å skrive om det. Det er tross alt et forum der det skal være lov å lufte tankene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 17. mai 2009 #18 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Ja jeg er "bare" 19, men jeg må da få lov til å savne noen jeg også uten å få kjeft for å skrive om det. Det er tross alt et forum der det skal være lov å lufte tankene. Klart du skal få lov til det. Følelser er ikke mindre viktige selv om en er yngre. De er kanskje enda mer intense, og de fortjener like mye respekt som noen annens. Trur ikke det hjelper å komme med " å du er så ung...". Noe fornuftig om hvordan du skal få mer "sjans" kan jeg dessverre ikke komme med. Annet enn at den som lever får se. Bruk øya dine og kikk deg rundt, gå ut, få en hobby, gå på nettet. Mulighetene er mange, men en kan dessverre/heldigvis ikke planlegge sånne ting. Har selv i en alder av 28 ikke noen hast, men skal innrømme at våren setter igang følelser. Hadde ikke sagt nei, hvis noen plutselig hadde dukka opp og kjemien hadde vært rett. Men fordelen med å være singel er jo at en har valget, og kan kikke rundt seg uten dårlig samvittighet. Som sagt sånne følelser kan en ha uansett alder og det er godt å få dem ut et eller annet sted. I mellomtida;sett deg på en kafe og nyt utsikten Endret 22. mai 2009 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 17. mai 2009 #19 Del Skrevet 17. mai 2009 I mellomtida;sett deg på en kafe og nyt utsikten Tragisk. Men det er vel slike mellomkvinnelige råd som gjør at dere forblir deprimerte. I mellomtiden: tren, spis sunt, forsøk å forstå (ikke adoptere) menns synspunkter, øv på å konversere med menn, øv på å ta kontakt med menn, og atter en gang: tren og spis sunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #20 Del Skrevet 18. mai 2009 Tragisk. Men det er vel slike mellomkvinnelige råd som gjør at dere forblir deprimerte. I mellomtiden: tren, spis sunt, forsøk å forstå (ikke adoptere) menns synspunkter, øv på å konversere med menn, øv på å ta kontakt med menn, og atter en gang: tren og spis sunt. Hvorfor var det tragisk??!! Over til ditt råd, jeg gjør stort sett de tingene du foreslår. Forsøker å forstå mannen...og ser at vi er mer ulike enn like. Å ta kontakt med menn er fortsatt skummelt, selv i en alder av 37. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå