twilight01 Skrevet 16. mai 2009 #21 Skrevet 16. mai 2009 Hehe, enig i den siste her. En jeg har på fjesboka mi: Mandag: "jogga rundt vannet" Tirsdag: "jogga i lysløypa, og fikk tid til trening i tilleg!" Onsdag: "fridagen min, men gleder meg til å jogge i morgen" Torsdag: "nettopp komt hjem fra en flott joggetur" Fredag: "nå er det helg, og jeg slapper av etter joggeturen" Ja, vi har skjønt for lenge siden at du er flink å jogge...... :-) My point exactly! Her er det ikke snakk om INdirekte selv-skryt engang, heh
golda Skrevet 16. mai 2009 #22 Skrevet 16. mai 2009 Folk som MÅ blande engelsk og norsk når de snakker. Eks: Jeg får en bæææd fiiling av den tsjikken dær azz. (Hotel Paradise-dialekt) :-) Silikonpupper... tatoveringer i overdreven form. Piercinger i overdreven form også.
Matty Skrevet 16. mai 2009 #23 Skrevet 16. mai 2009 - Paradise hotel!!! OK, jeg har ikke sett en eneste episode, men det er hele konseptet. Bare være på hotel og så vinne penger.... det mest patetiske med hele konseptet er kanskje at alle er avhengige av det - må hjem og se på paradise, siterer paradise i anhver setning og droppper masse aktiviteter for at i dag er det paradise. - Mye innhold på Facebook, mange typer status oppdateringer osv
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #25 Skrevet 17. mai 2009 - Folk med sykkelhjelm - Selvhøytidelige og arrogante "meglere" - Freakete kunstnere - Reportere som gjør seg dummere enn de er for at de liksom skal ha med seg "hele folket" - Lærere og sykepleiere i lønnskamp på barrikadene - Nordlendinger - Businessfolk som ikke kan annet enn tall
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #26 Skrevet 18. mai 2009 Folk som må alltid på død og liv fortelle hvor godt de tjener, hvor dyr leiligheten / bilen / Cucci veska var.
Gjest brutal_mann Skrevet 18. mai 2009 #27 Skrevet 18. mai 2009 Jeg ler av (eller rettere sagt blir oppgitt av): Folk som ser på "reality" Folk som ser på "såpe" Silikonpupper Kvinner som vil ha en snill mann Folk som sykler Folk som sykler uten hjelm (ta en tur innom nevrologisk, fint sted...) Folk som råtner fremfor tv og klager på at de ikke har tid til å pleie forholdet Folk som sparer seg til de blir gift Naturvernere som hyler om global oppvarming Folk i BMW og Mercedes med grønne skilter Folk som stemmer ved valgene
babord Skrevet 18. mai 2009 #28 Skrevet 18. mai 2009 Jeg ler litt av: - Folk som argumenterer heftig for en mening som er veldig ''trendy'' og tror de har funnet det på selv - Folk som skylder på alle og alt når de selv har gjort en feil - Problemorienterte folk som syter over problemer men ikke prøver å løse de. - Folk som tror de har det vanskeligere enn alle andre - Folk som synes synd på alt og alle, type ''Ja, h*n gjorde det, men det var bare fordi sånn og sånn''
Guinevere Skrevet 20. mai 2009 #29 Skrevet 20. mai 2009 Jeg er litt slem nå, men: Folk som har opplevd veldig mye vondt og som føler behov for å flashe elendigheten ved å dekke hele underarmen med en svart, snirklete tatovering med teksten "Victim of Sorrow" eller lignende. Det blir så... attention whore.
Tonka Skrevet 20. mai 2009 #30 Skrevet 20. mai 2009 Jeg ler av (blant mye annet): - Aune Sand (Herregud..........) - Småbarnsforeldre som bruker vogna som skjold når de går på rødt lys foran trikken i rushtrafikken - Småbarnsforeldre som tror at barna deres er verdens navle, viktigere og mer perfekte enn alle andre barn - Verpesjuke, gifteklare damer - At ballerinaer ikke klarer å løfte føttene når de går (subbsubbsubbsubbsubb..........De lever jo av å løfte føttene!!!) - Gutter/menn som ikke dusjer eller pusser tenner og dermed lukter spy, har hår som ser ut som spaghetti og ånde som lukter fjøs, og som allikevel lurer på hvorfor det ikke blir noe på dem..................... - Trikkekontrollører - Sure butikkansatte - Folk som lever på steinalderdietten - Kultursnobber ("Jeg er så mye bedre enn deg fordi jeg hører på klassisk musikk og opera, leser uinteressante bøker og går på teater. Usj, så uvitende du er!") To be continued...
summerrain Skrevet 21. mai 2009 #31 Skrevet 21. mai 2009 Jeg er ufattelig irritert på en venninne av meg som ikke kan gjøre NOENTING uten typen! DET er patetisk det! Vi skulle egentlig finne på noe i går, men han kunne ikke, så det ble avlyst. Så skriver hun på facebook etterpå: Savner gutten, sitter hjemme alene:(, er ensom uten gutten osv. Det er så ufattelig tragisk! De er sammen 24/7, og når de ikke er det symter hun om at hun savner han. Ja, de bor sammen og er gift. Måtte bare få det ut, deilig:P
Tonka Skrevet 21. mai 2009 #32 Skrevet 21. mai 2009 Kvisten: Helt enig, det der er definitivt verdt å le av... Så utrolig lite selvstendig!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå