Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ler litt av sportsutstyrfriker. Folk som må ha de rette klærne og skoene for alle typer idretter de bedriver, og ha det beste og dyreste utstyret for i det hele tatt å kunne prøve en ny aktivitet... :fnise:

Kom an, hva ler du litt av? :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ler litt av disse brunkremsbertene med tupert hår, gutter som går med buksa så langt nede at hele rumpa (med underbukse) synes og de som går med tights uten å dekke rumpa :fnise: Lite flatterende...

Ler også litt av harrytasser i campingvogn, harrytasser på svenkehandel og harrytasser i syden ala charter-svein :fnise:

Skrevet
Jeg ler litt av disse brunkremsbertene med tupert hår, gutter som går med buksa så langt nede at hele rumpa (med underbukse) synes og de som går med tights uten å dekke rumpa :fnise: Lite flatterende...

Ler også litt av harrytasser i campingvogn, harrytasser på svenkehandel og harrytasser i syden ala charter-svein :fnise:

Jeg ler også av sånne folk :fnise:

Ja også ler jeg av voksne med sykkelhjelm, men uten sykkel! ( f.eks. har satt sykkelen fra seg utenfor butikken, men går rundt inni butikken og handler med hjelmen på) :skratte:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg ler også av sånne folk :fnise:

Ja også ler jeg av voksne med sykkelhjelm, men uten sykkel! ( f.eks. har satt sykkelen fra seg utenfor butikken, men går rundt inni butikken og handler med hjelmen på) :skratte:

Hahaha :skratte: Ja, det ser så teit ut! Ser ut som en forvokst unge som blir påtvunget å gå med hjelm fordi foreldrene er redde for at de skal falle :ler:

Skrevet (endret)

Jeg ler også litt av voksne folk som uansett om det er mørkt eller lyst når de går på tur, tar på seg refleksvest.....(vet ikke om det er for å være et godt eksempel for barna eller noe?...) :klø:

Endret av kallamilla
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg opplevde noe patetisk for en time siden.

En pappa til en gutt (bølle) på 12 år,gutten løper rundt i nabolaget, roper stygge ting til tilfeldige barn og voksne og som banker opp gutter som er flere år yngre enn seg selv.

Idag møtte han sin overmann (en gutt på 9år som tydeligvis hadde fått nok) 9 åringen la 12 åringen i bakken og ropte "nå slutter du"

12 åringen løp hjem og sladret, også kom faren hans ut og kjeftet og truet 9åringen med juling.

(faren pleier å "heie" på sin egen sønn, far er en bølle han også)

Jeg stod på verandaen og bevitnet det patetiske opptrinnet.

Så...patetisk er fedre som byr nabounger på juling... :skratte:

Gjest Wacmoc
Skrevet (endret)

Disse yo-yo gutta med buksa nedpå knærna som går som om de har driti på seg.

Og disse superkule rånerne som henger på bensinstasjonen neddi her, med volvo 240, 100wonderbaum i frontruta og anlegg til en hundrelapp fra biltema.. :sarkasme:

...

Endret av Wacmoc
Skrevet
Og disse superkule rånerne som henger på bensinstasjonen neddi her, med volvo 240, 100wonderbaum i frontruta og anlegg til en hundrelapp fra biltema.. :sarkasme:

...

:ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Eg ler litt av de som ikke kan spise uten å drikke for hver bit av maten de tar. Som om tennene ikke klarte å tygge maten, men de må bløte den opp for å spise.

Ler også litt av de som tror de er så fine på bilder, men så ser de helt trynkjørt ut. Unaturlige "jeg er sexy" bilder på facebook, eller andre steder. Det er bare helt tåpelig.

Og de som har så mye maskara at de såvidt får opp øynene. - meget lekkert

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg flirer av folk som frivillig ifører seg haremsbukse og tror de ser såå lekre ut.

Synes det er komisk med de som følger moten slavisk og ikke klarer å komponere en egen stil.

Uansett hvor fæle klærne ser ut, så kjøper de dem. :icon_lol:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg opplevde noe patetisk for en time siden.

En pappa til en gutt (bølle) på 12 år,gutten løper rundt i nabolaget, roper stygge ting til tilfeldige barn og voksne og som banker opp gutter som er flere år yngre enn seg selv.

Idag møtte han sin overmann (en gutt på 9år som tydeligvis hadde fått nok) 9 åringen la 12 åringen i bakken og ropte "nå slutter du"

12 åringen løp hjem og sladret, også kom faren hans ut og kjeftet og truet 9åringen med juling.

(faren pleier å "heie" på sin egen sønn, far er en bølle han også)

Jeg stod på verandaen og bevitnet det patetiske opptrinnet.

Så...patetisk er fedre som byr nabounger på juling... :skratte:

Vi har en sånn en i nabolaget. Innvandrer eller?

Gjest Gjest
Skrevet

Ler av patetiske folk som vrir alt negativt til å handler om "kultur - aka farge på huden" når noen gjør noe galt. Noen ganger handler det rett og slett om folk med manglende folkeskikk.

Ler av

....moteslaver generellt,

.... ekstremt usikre mennsker som må rakke ned på andre for å heve seg selv,

....patetisk med folk som skylder på andre for alt som går går. (dårlig råd, dårlig tid, dårlig organsisert, dårlig alt)

...de som aldri kan innrømme at de noen ganger tar feil.

Og sikkert mye annet jeg synes er temmelig patetisk.

Skrevet

Ler litt av "eiendomsmeglere" (les: folk som har 1-2 år på BI og kaller seg meglere) som går med nesen i sky og er superbusy med mobilen i ene hånda, et eiendomsprosjekt i den andre, og det morsomste av alt: de er kledd fra topp til tå i dress, skjorte og slips fra dressmann, og sko fra Din Sko :ler:

Og så ler jeg litt av meg selv som er så patetisk og lager en tråd om latterligheter.....

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg syns det er ganske patetisk med folk som klager over ting som er mulig å gjøre noe med, men ikke gjør noe med det.

F. eks:

- uff, jeg har så dårlig råd

- ta deg en ekstrajobb da vel, slik som de andre studentene

- nei det har jeg ikke tid til

eller:

- Jeg har så feite lår

- begynn på spinning da vel

- nei, det har jeg ikke råd til

- begynn å løpe ute da vel

- nei det har jeg ikke tid til..

Blææhh!! Blir så oppgitt av sånne folk!!

Skrevet

Menn som påstar de forstår og vet hvordan kvinner fungerer, og som mener at alle kvinner selvsagt er like. At vi er manipulerende og gud veit hva, for alle kvinner tenker, mener og føler det samme. Jeg klarer egentlig ikke å ta slikt seriøst, det blir for meg bare fullstendig patetisk.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet (endret)

Skulle til å si noe i samme gate som Yvonne, men nå sa du det så mye bedre enn jeg ville fått det til, antakelig. Henger meg på!

:)

Endret av hjertesukka
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skulle også til å si noe av det samme som Yvonne, men da mer med tanke på disse pick up artistene.

Jeg ler litt av at de har funnet nøkkelen til alle kvinners psyke, og bruker all sin fritid på å spre sin viten på nettet. Eller som baserer sin virkelighetsoppfatning på kjønnsforskjeller de tror er biologiske og vedtatte og gjelder alle.

Den som er imot, er selvsagt en idiot.

Skrevet

FACEBOOK-Patetiske:

Patetisk med en haug med "just me" /"me" / "me,myself and I" albumer på facebook, der vedkommende gerne

a) åler seg i sanden med en minimal bikini ala glamour-modell.

b) står foran speilet og tar bilder av seg selv med mobilkamera/kamera

c) kliner med diverse jentevenninner .. (åååh så kult det er å kline med bestisen på fest...! Det må være en skikklig TURN-ON for alle de 678 guttevennene du har klart å skaffe deg...NÅ blir du WANTED kan du tro...)

Patetisk også med folk som skal oppdatere statusen sin hver minutt og gjerne skryte litt fordekt av hvor flinke og perfekte de er:

a) Jeg-er-så-sporty-updateren: "x har vært på trening. 120 i benk!" eller "x DIGG med 2 timer kardio! Minus 800 kcal gitt!"

b) Jeg-er-så-hemmlighetsfull-updateren: "x lurer..." "x kan ikke tro hva som skjedde!" Å fortell meg, du mystiske person! Jeg døøør av nysjerrighet...!"

c) Jeg-er-så-intelligent: "x lurer på hvorfor onchocerciasis er så vanlig?"

Skrevet (endret)

Hehe, enig i den siste her. :fnise:

En jeg har på fjesboka mi:

Mandag: "jogga rundt vannet"

Tirsdag: "jogga i lysløypa, og fikk tid til trening i tilleg!"

Onsdag: "fridagen min, men gleder meg til å jogge i morgen"

Torsdag: "nettopp komt hjem fra en flott joggetur"

Fredag: "nå er det helg, og jeg slapper av etter joggeturen"

Ja, vi har skjønt for lenge siden at du er flink å jogge...... :dry:

Endret av kallamilla
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ler av hele KG, men likevel sitter jeg her og poster dag inn og dag ut. Hva sier det om meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...