Gå til innhold

Bryllup

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg skal i bryllup i sommer, og leter etter en kjole. Har aldri vært i bryllup, men har hørt om disse reglene for hva man bør unngå, hvit, svart og rød. Men er det noe med lengden også? Jeg har veldig lyst på en som rekker til gulvet, da jeg synest det er nydelig, men får aldri brukt det ellers føler jeg. Står ingenting om antrekk på invitasjon, men kjærsten min skal være forloveren.

Her er noen kjoler jeg har funnet som jeg synest er nydelige, men er det for masse?

gul kjole

samme kjole i mint

drømmekjolen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disse kjolene kan godt brukes i bryllup.

Generelt tror jeg ikke at det er så nøye med farger og sånn. Bare styr unna hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Väldigt fine kjoler alle tre!

Ta med en scarf, bolere eller sjal i kirken för att täcka bara axlar och urringning i gudsrummet.

Du bör INTE ha helt vitt (för att inte konkurrere med brudens vita) eller helt svart (det är ingen sorg eller begravelse). Alla andra färger kan du ha. Svart under del och en top i färg går bra. Eller vit kjole med färgat mönster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tror det er en regel at kjolen må dekke knærne, men det gjør jo disse, så der er ikke noe problem. Kjolene var forresten kjempefine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...