Gå til innhold

Hvem har størst seksualdrift, menn eller kvinner?

Gjest anonym

Hva tror du?  

1. 1. Hva tror du?

• Menn har størst seksualdrift
      22
    • Kvinner har størst seksualdrift
      17

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uten å ville fornærme den kvinnelige hoveddelen av dette forumet, (dere virker som rimelig oppegående og seksuelt frigjorte flotte kvinner) men jeg har jaggu også snakket med MANGE menn og der er det ingen tvil om at gutta er de mest aktive. Skal ikke påstå hvat kvinnene i dette forumet ikke er, men det finnes da tydeligvis store mørketall med litt mindre aktive kvinner.

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Uten å ville fornærme den kvinnelige hoveddelen av dette forumet, (dere virker som rimelig oppegående og seksuelt frigjorte flotte kvinner) men jeg har jaggu også snakket med MANGE menn og der er det ingen tvil om at gutta er de mest aktive. Skal ikke påstå hvat kvinnene i dette forumet ikke er, men det finnes da tydeligvis store mørketall med litt mindre aktive kvinner.

Goggen.. hva om du og kompisene dine rister av dere de gamle tankene og funderer litt over dette:

Kan det være at damene tilsynelatende ikke har de samme sterke drifter som mennene, fordi det ikke gir dem så mye å ha sex med disse mennene? Kan det være at kvinner har lyst på sex, men ikke med deg og dine kamerater :wink:

Jeg vet ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kan det være at damene tilsynelatende ikke har de samme sterke drifter som mennene, fordi det ikke gir dem så mye å ha sex med disse mennene? Kan det være at kvinner har lyst på sex, men ikke med deg og dine kamerater  :wink:  

Jeg vet ikke?

Hva mener du med det? At kvinner har mest lyst på sex med noe/noen

andre enn menn? F.eks. bare seg selv eller andre kvinner? Eller

mener du at generelt så har kvinner lyst på andre menn

enn den de på ethvert tidspunkt er sammen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at det er mindre aksept for at gutten har mindre sex lyst enn jenta si blandt gutter... Hvis en gutt åpent i kamerat gjengen sier at han har mindre lyst på sex enn det dama har, så kan han virke mindre manndig rett og slett... Jeg har mye gutte kompiser og de snakker som om de alltid har lyst på sex, men når betroelsene kommer så viser det seg at de ikke har sex så ofte som de gir inntrykk av. Tror gutter snakker mer åpent om det fordi det er mer respektert, og en gutt som får mye sex er litt mer av en tøffing! Den største jegern! DEN STERKESTE! :roll:

Men dette er bare min mening!!!! :wink:

:kissfan: Northy :kissfan:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Hva mener du med det? At kvinner har mest lyst på sex med noe/noen

andre enn menn? F.eks. bare seg selv eller andre kvinner? Eller

mener du at generelt så har kvinner lyst på andre menn

enn den de på ethvert tidspunkt er sammen ?

Jeg mente vel bare at kvinners lyst muligens henger sammen med mannen. At en kvinne har kjempedrifter i forhold til en bestemt mann, men ikke nødvendigvis i forhold til en annen (eks hvis hun lever i et traurig forhold med mye krangling, er det ikke sikkert hun er så lysten, men det betyr ikke at hun er generelt uten drifter).

Det var bare en teori.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har generellt høyere seksualdrift.

Grunnen er enkel, og bevist. Testosteron!!

Testosteron er den viktigste årsaken til at vi blir opphisset. Menn produserer MYE mer av dette hormonet enn kvinner gjør, og dette er grunne til våre sterke sexdrifter.

Trodde da alle visste dette!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrg... ble provosert!

Det blir rett og slett rørende naivt når dere "fortvilt" prøver å argumentere med at kvinner har større drifter enn menn. At hederlige untak fra regelen gjelder er selvfølgelig flott, men jenter dere har fortsatt langt igjen.....

Ta ikke alle under en kam!! snakk for deg selv og dine egne erfaringer.

Det er veldig individuelt fra person til person uavhenig av hvilket kjønn man har.

Noen gutter er mere aktive enn andre, og det finnes faktiske jenter som også har til tider store drifter, det kommer helt an på tid og sted, og hvordan familiesituasjonen forløper seg.

Alle mine venninner sier de er mere aktive enn sine menn, vi er i alder fra 25-38. Vi får altfor lite sex!!!! samtlige av oss har faktisk også invistert i vibrator/dildo.... fordi vi føler vi får for lite sex(må ha det, bare MÅ ha det).

Sorry her ligger det ikke noen beviser for mitt innlegg.... men slik er det bare!!!

Hilsen lillemor.....

Ta ikke alle over en kam??? Spørsmålet er jo om kvinner eller menn har størst seksualdrift! Mere generellt kan det vel ikke spørres. Man snakker vel ikke om enkelttilfeller..

Undersøkelser viser at menn tenker på sex mye oftere en kvinner, og at de ser for seg sex med de fleste kvinner de møter.

Argumentet med at kvinner i forhold har mer lyst enn mennene, holder heller ikke. Det at mannen ikke har lyst på sex med kona, betyr ikke at mannen ikke har lyst på sex i det hele tatt.

Dessuten... menn onanerer mer enn kvinner, også når de er i faste forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har generellt høyere seksualdrift.

Grunnen er enkel, og bevist. Testosteron!!

Testosteron er den viktigste årsaken til at vi blir opphisset. Menn produserer MYE mer av dette hormonet enn kvinner gjør, og dette er grunne til våre sterke sexdrifter.

Trodde da alle visste dette!?

har ikke bare med testosteron å gjøre da...

man må bl.a føle seg generelt opplagt,atraktiv...

flere ting som spiller inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

I følge

http://www.start.no/quiz/2001/12/07-4529.html

så tenker 37% av mennene og 11% av kvinnene på sex

hver halvtime.

Jeg lurer på de som mener at kvinner har større seksualdrift enn menn:

Hva legger de i seksualdrift? Hvor ofte man tenker på sex?

Hvor ofte man har sex med seg selv? Hvor ofte man ønsker å

ha sex med noen andre? Hvor mye man er villig til å "betale" for

å få sex? Jeg kan ikke se at gjennomsnittskvinnen slår

gjennomsnittsmannen på noen av disse feltene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke bare med testosteron å gjøre da...

man må bl.a føle seg generelt opplagt,atraktiv...

flere ting som spiller inn

Ha-ha Lurven, der forsnakket du deg!! !

Her er hele poenget. Mens du og dine medsøstre, må være i stemning, følelsene må stemme, dere må være fornøyd med kroppen deres, være attraktiv før dere trekker ned trusa og slipper oss til, så trenger vi med testosteron og tisselur bare ereksjon, så er vi klare..... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uuuupsss!!!!!!!!!! Tråkka jeg i salaten eller??

Vel, Menn trenger uansett ikke alle de kompliserte greiene som jeg nevnte ovenfor. Vi trenger egentlig bare en villig kvinne og en "stramtiss" , så er vi igang. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg er mann ja :hoho:

men jeg ligger jo ikke medhvem som helst for det

bare for å få meg noe liksom..

det er bare en myte at menn tar hva som helst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok vi ligger ganske jenvt med gutta jeg. MÅ et kjønn nødvendigvis ha mer eller mindre da???

Denne tilsier at kvinner har størst lyst/behov:

http://www.dagsavisen.no/innenriks/apor/20...08/747474.shtml

mens denne tilsier kanskje at menn har det. Eller tilsier den bare at menn har et annet syn på TILFELDIG sex?

http://www.bt.no/meninger/kronikk/article135695

Hva denne tilsier kan dere jo finne ut selv :wink:

http://www.mozon.no/nyheter/nyheter.asp?UID=3365

Det er søren meg ikke lett å finne forsningsmateriale på dette temaet, ihvertfall synes ikke jeg det er lett å finne.

Når det gjelder egen erfaring så har det vel vært forskjellig. Ingen av gutta jeg har hatt forhold til har hatt større seksuelle behov enn meg, men noen har hatt mindre.

Men jeg merker at jeg har større behov for sex når jeg er i en eller annen form for "forhold" enn jeg har når valget består av ingen sex eller tilfeldig sex.

Konklusjonen blir at det er individuelle forskjeller hos begge kjønn, men at man antagelig ikke kan påvise med sikkerhet, at et kjønn har større behov enn det andre.

Nå har jeg holdt "sex med seg selv" utenom, men hos meg foregår det ganske hyppig mellom forhold. :roll: Så behovet er der utenom forholdene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...