Gjest Gjest_mann_* Skrevet 16. juni 2009 #21 Del Skrevet 16. juni 2009 Kanskje best vi tar på oss burkaen og ikke prater med fremmede menn i det hele tatt. Stakkars mannfolk som er omgitt av masse fristerinner dagen lang. Flørting i hverdagen er jo helt forferdelig, og ingen liker det. FAIL! Jeg synes det er supert at jenter flørter, men da må de jo skjønne at det er en viss sjanse for at mannen/gutten får lyst til å bli nærmere kjent med dere. Det er jo helt patetisk om du/dere ikke skjønner at det er en mulighet for at dette skjer. Slutt å flørt da, hvis det er så grusomt og frekt å få spørsmål om en date! Hjelpe meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chriss Skrevet 16. juni 2009 #22 Del Skrevet 16. juni 2009 Uff, det er sørgelig å lese om visse menneskers følelsesløse hjerte til Janteloven. Jeg bodde i USA et år og det er fryd og en befrielse å kunne bli kjent med nye mennesker i alle mulige settinger. Det er synd at så mange nordmenn låser seg inn i det sosiale fengselet, hvor mulighetene til å treffe nye og fantastiske mennesker svinner bort. Jeg tror det er flere enn meg som blir kjempe glad viss folk på eget initiativ tar kontakt med meg, uansett hva eller hvor det måtte være. Å gå rundt i sin egen lille boble og være redd for å treffe nye mennesker sier vell mest om personen selv. "Tenk viss han begynner å snakke med meg, så flaut?! Og enda verre, tenk viss han sjekker meg opp nå midt på lyse dagen :O". For en destruktiv og ulykkelig tankegang. Til TS. Jeg syns absolutt du bør snakke med de du har lyst å snakke med! De aller, aller fleste blir glad for det og setter pris på det. Og viss ikke, vell, da er det deres egne komplekser som stopper dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lille_kvinne Skrevet 16. juni 2009 #23 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Jeg er alltid blid og hyggelig når jeg går i butikken, uansett hvem som sitter bak kassa. Dette er nok mest fordi jeg selv har hatt en sånn butikk og vet hvordan en hyggelig kunde blant 10 sure kan hjelpe på humøret til den som sitter der. Men om hver eneste person som jobber i butikk skal tro at jeg er interessert fordi jeg sier hei og smiler og svarer i en setning i steden for å bare si "ja" når de spørr om jeg skal ha pose så hadde det vært noe veldig feil med verden. En ting er å flørte, dytte opp puppene og blunke osv osv. En annen ting er å være vennlig, om en på butikken jeg går i tok vennligheten min for flørting og spurte meg ut ville jeg absolutt ikke skjønt hvordan han fikk det for seg at jeg kunne komme til å si ja. Men det er vel kanskje så sjeldent med vennlige kunder at når det kommer noen inn og smiler tror man automatisk at en har sjangs? Endret 16. juni 2009 av lille_kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 16. juni 2009 #24 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg skjønner ikke helt jenter.. Det må da være mye flauere for gutten som får et "nei" enn for jenta som blir bedt ut på date? Jeg kan forstå at det kan virke litt rart at folk tar et hyggelig "hei" for en flørt og oppfordring til noe mer, men samtidig må man jo ta til seg at folk er tiltrukket av ens naturlige utstråling og sjarm? Tenk da, så utrolig kult å få den typen respons når du handler i kassa! Det er i allefall ikke sent en ettermiddag med trøtt tryne på Rimi at jeg forventer å bli sjekket opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chriss Skrevet 16. juni 2009 #25 Del Skrevet 16. juni 2009 Det er godt å høre at du er vennlig, men det er lov å være litt ydmyk og ha litt selvinnsikt. Å utveksle noen positive ord til hverandre betyr ikke at du kommer til å bli sjekket opp. Det må jo også være ganske slitsomt å alltid være "forberedt på å bli sjekket opp?" Da mister du jo spontaniteten og spenningen med sjekking. Det er ingenting som er bedre enn når det kommer naturlig med en felles genuin interesse for hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #26 Del Skrevet 17. juni 2009 Noen tips til hvordan man kan begynne å prate med han i kassa? Får litt sommerfugler i magen når han ser på meg, men han er nok like hyggelig mot alle - og alt for ung for meg, men likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #27 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg ville syntes det var hyggelig. Så klart, det er en sak hvis jeg sa "hei" og han umiddelbart ba meg med ut, men hvis vi hadde fått litt kontakt hadde det vært koselig. Og all sjekking må jo ikke forgå når man er drita full ute på byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt23 Skrevet 24. juni 2009 #28 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg var faktisk på date med ei fra kassa på rema en gang, men det ble jo ikke avtalt over rullebåndet da. Hvis man virkelig er interessert så lønner det seg sikkert å ta kontakt utafor arbeidstida. Men det er vel lettere sagt enn gjort. Tror ikke jeg vil anbefale å vente utafor døra ved stengetid! I mitt tilfelle var det faktisk hun som tok kontakt helt tilfeldig på byen en dag. Handlet hos henne flere ganger i uka og syntes at hun hadde oppført seg ganske ..tja, flørtende. Men jeg ble likevel veldig overrasket over at hun faktisk var interessert. Trodde ærlig talt at hun var sånn mot alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå