Gjest Tex Skrevet 20. juli 2003 #1 Del Skrevet 20. juli 2003 Hva MÅ du ha i sommersalaten din? Jeg bare MÅ ha pastaskruer kokt i buljong-vann..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 20. juli 2003 #2 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg må ha mais og ananas :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 20. juli 2003 #3 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg må ha rømmedressing til salaten jeg..... og helst kylling oppe i salaten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2003 #4 Del Skrevet 20. juli 2003 Melonbiter i er kjempegodt!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 20. juli 2003 #5 Del Skrevet 20. juli 2003 Kyllingbiter, pasta og mais må til for at salaten skal bli perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 20. juli 2003 #6 Del Skrevet 20. juli 2003 Isbergsalat, egg, bogskinke og agurk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå