Erle84 Skrevet 18. juni 2009 #41 Del Skrevet 18. juni 2009 hallo! Oh, hatt EL? og traff ?? hehe Jeg vet, trening er deilig - men jeg får så lett migrene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 18. juni 2009 #42 Del Skrevet 18. juni 2009 hallo! Oh, hatt EL? og traff ?? hehe Jeg vet, trening er deilig - men jeg får så lett migrene... Vi hadde samme dagen som jeg testa positivt, så jeg håper jo at den traff bra da Jeg visste ikke at det går an å ta blodprøve for å finne ut om man har hatt EL - ikke før jeg leste om det her på KG. Gynekologen min har aldri nevnt noe om det. Men hu ville ikke at jeg skulle EL-teste hjemme engang, vet ikke hvorfor, men hu sa det ikke var nødvendig. Så synd at du får migrene når du trener da! Det er en helsikens slit, men når man først kommer i gang så er det jo nesten gøy å trene, så synd at det skal ødelegges av noe så unødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 22. juni 2009 #43 Del Skrevet 22. juni 2009 Nå begynner symptomene å melde seg. F'en altså, jeg skulle ønske det ikke fantes andre symptomer enn uteblitt mens. Da slapp man å gå og fundere i dagevis! 6DPO og 7 DPO har jeg stikkinger i venstre eggstokk. Det er en stikkende smerte som kommer og går. 7 DPO fikk jeg frysebyge på jobben.. Hele dagen faktisk. Ingen andre syntes det var kaldt. I tillegg så har jeg hatt vondt i halebeinet noen dager nå, uten at jeg har gjort noe spesielt. I dag leste jeg helt tilfeldig på internett at stikkesmerter i halebeinet kan være et symptom. Helt utrolig. Jeg blir gal, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 23. juni 2009 #44 Del Skrevet 23. juni 2009 I dag har jeg også stikkesmerter i venstre side som kommer og går. I tillegg til at jeg har vært varm og kald om hverandre i hele dag. Kanskje jeg bare begynner å bli syk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 24. juni 2009 #45 Del Skrevet 24. juni 2009 I dag hadde jeg en liten blødning, det var bare litt lyserødt på papiret. Men så var jeg på do nå i sted og da var det myye rødt friskt blod på papiret. Det er garantert ikke festeblødning.... Jeg venter mensen 26. altså om to dager, og er bare på 9DPO så er jo få tidlig å få mensen vel. Pluss at jeg har begynt på Vitex, og den burde jo stabilisere ting.. Ikke ødelegge. (faen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 27. juni 2009 #46 Del Skrevet 27. juni 2009 Det kom litt spotting den 24.06. Jeg håpte i det lengste at det var festeblødning. 25.06 kom mensen for fullt. Igjen. :grine: Jeg fikk ikke smerter før i dag.. Fortsetter på Vitex - kan ikke gi den opp enda, jeg starta sikkert for sent i syklusen til at den skulle kunne virke. Men jeg er deppa uansett. På mandag begynner jeg med ny runde Pergo... Igjen. På den positive (haha) siden, så ser det ut som om syklusene har stabilisert seg noenlunde. De tre siste syklusene har vart 26 dager. Men - forrige gang hadde jeg lutealfase på 10 dager - denne gang 9 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 30. juni 2009 #47 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg blør fortsatt jeg - på dag 6. Så kan si at Vitex ikke har hjulpet ennå. Dag 2 av Pergo (4.runde), håper det funker denne gangen! I dag går jeg rundt i truse og tskjorte (bare inne da), det er sååå varmt. Samboern er på pilsing hos en kamerat i dag, heldiggrisen. Jeg må på jobb i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 5. juli 2009 #48 Del Skrevet 5. juli 2009 I helgen har vi vært på besøk hos svigers.... Vi har badet og fisket, det var helt herlig. Vi er litt røde begge to nå, men det hører vel til. Siden ingen av oss synes det er helt..... komfortabelt å ha sex mens våre foreldre er i samme hus, og jeg venter EL, så gjorde vi noe vi ikke har gjort før. Vi tok en kjøretur ut i skogen en plass (er på landet dette her), og hadde oss en kjapp en. Skal si det hjalp på lysten altså! Det har vært så mye "pliktsex" de siste mnd, og det var deilig å føle kåthet igjen. Neste uke skal jeg til gyn. og sjekke eggene mine, da håper jeg virkelig at de er modne, siden jeg har tatt Pergo denne syklusen. Håper jeg kan få en sånn EL-sprøyte også. For selv om jeg har hatt to positive EL-tester hjemme så betyr jo ikke det at jeg har hatt EL. Når vi reiser på ferie om noen uker så skal vi glemme alt som heter prøving og eggløsning og testing, og bare KOSE oss. Tror vi trenger det begge to. Spesielt samboern, han er så snill og tålmodig med meg, selv om jeg er en heks på pergo. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 8. juli 2009 #49 Del Skrevet 8. juli 2009 Var hos gynekologen i dag! Og der var det gode nyheter å hente Jeg hadde flere gode egg, og gyn. mente at jeg får eggløsning snart. Håper hun har rett, jeg tok EL-test i går og i dag, begge negative. Men jeg er jo bare på dag 14 i syklusen, så det er fortsatt tidlig i forhold til de to forrige syklusene. Litt skremmende egentlig, gyn sa: "ja nå skal vi hvertfall ikke sette deg på noe for å få i gang eggløsning, for her skjer det virkelig ting nå altså". Hun mente at når det er så mange modne egg så bør ikke de stimulere EL mer, fordi de vil ikke ha flerlinger. Og det er jo greit nok det, tryggest med en eller to. Uæeh, tenk hvis jeg plutselig sitter her med fire unger da...! Jeg ble så glad jeg, det er 4.pergorunde, men første gang jeg får så positive tilbakemeldinger! Samboern er klar, og nå skal vi få det til! Nå skal vi klare det. Jeg vil selvsagt ikke ha altfor høye forhåpninger, men nå gleder jeg meg veldig mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erle84 Skrevet 9. juli 2009 #50 Del Skrevet 9. juli 2009 For en hyggelig beskjed å få!! Det er bare å kjøre på hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 9. juli 2009 #51 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) For en hyggelig beskjed å få!! Det er bare å kjøre på hehe Jess! Fikk positiv utslag på EL-testen i dag!!! Nå venter jeg bare på at mannen skal komme heimatt! Endret 9. juli 2009 av Invicta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 9. juli 2009 #52 Del Skrevet 9. juli 2009 Jess! Fikk positiv utslag på EL-testen i dag!!! Nå venter jeg bare på at mannen skal komme heimatt! Jeeei, så spennende! på eggene dine og på svømmerne hans, kom igjen nå! Synes forresten du er så flink å trene, det har jeg også lyst til å begynne med! *skynde seg å bli helt frisk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 10. juli 2009 #53 Del Skrevet 10. juli 2009 Synes forresten du er så flink å trene, det har jeg også lyst til å begynne med! *skynde seg å bli helt frisk* Håper du blir helt frisk snart Jeg har personlig trener to ganger i uken, det er derfor jeg er så flink. hehe Prøver å trenge 1-3 ganger utenom det også, men jeg merker jeg er veldig glad for treneren min, for det er slettes ikke alltid motivasjonen er på topp. Jeg er en sånn som elsker følelsen man får etter å ha trent, når man kommer ut av dusjen og bare føler seg VEL. Det er bare det at neste gang jeg skal trene, så er den følelsen glemt. Det var jammen meg "flaks" at jeg fikk positiv EL-test i går! Da jeg skulle ta en i dag så var jeg nemlig tom. Det er jo greit å teste til den blir negativ igjen. Vi prøvde hvertfall på babylaging i går, og det skal gjentas i dag! :rødme: Ønsker alle en god kveld og en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 12. juli 2009 #54 Del Skrevet 12. juli 2009 Huff denne ventetida er ikke noe gøy.. Skulle ønske jeg kunne teste med en gang! Føler meg skikkelig øm nederst i magen, det strammer seg, spesielt når jeg ler. Jeg håper det er et tegn jeg! hehehehe, begynner tidlig, to DPO og jeg har allerede symptomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 14. juli 2009 #55 Del Skrevet 14. juli 2009 Er fortsatt veldig øm helt nederst, lurer på om det kan være livmoren. Jeg skal ikke juble ennå altså, men hallo: Vitex, mange store modne egg, pergo, og mye Det MÅ jo bare gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aïmi Skrevet 15. juli 2009 #56 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeei -- utfra de siste innleggene dine ser det jo lovende ut for dagboka di (som forhåpentligvis nærmer seg slutten!) Tvi tvi - krysser fingrer for dere! :hoppe: Du som trener mye, har du noen formening om trening tidlig i svangerskapet? Leser og hører så mye forskjellig om hva man maksimalt bør ha i puls osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 15. juli 2009 #57 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeei -- utfra de siste innleggene dine ser det jo lovende ut for dagboka di (som forhåpentligvis nærmer seg slutten!) Tvi tvi - krysser fingrer for dere! :hoppe: Du som trener mye, har du noen formening om trening tidlig i svangerskapet? Leser og hører så mye forskjellig om hva man maksimalt bør ha i puls osv. Det jeg har lest er at man skal ikke trene hardere enn det man gjorde før man ble gravid. Altså er du i relativt dårlig form før du blir gravid, så ikke tren til maraton under graviditeten. Litt satt på spissen der, men jeg tror det skal gå greit så lenge du føler deg okei. Hvor mye puls man skal ha vet jeg ikke, men jeg regner med at å ligge på 65% av makspuls burde være nok (uten at jeg vet det sikkert). Sist jeg var på aerobic var det forresten ei meget gravid jente der - hun må ha vært syv mnd på vei eller noe. Ganske imponerende Hyggelig med hilsen Aïmi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 16. juli 2009 #58 Del Skrevet 16. juli 2009 Er fortsatt veldig øm helt nederst, lurer på om det kan være livmoren. Jeg skal ikke juble ennå altså, men hallo: Vitex, mange store modne egg, pergo, og mye Det MÅ jo bare gå bra Signerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erle84 Skrevet 16. juli 2009 #59 Del Skrevet 16. juli 2009 Er fortsatt veldig øm helt nederst, lurer på om det kan være livmoren. Jeg skal ikke juble ennå altså, men hallo: Vitex, mange store modne egg, pergo, og mye Det MÅ jo bare gå bra Ja, herrelig! Dette går rette veien! Gleder meg til du får to blå Hvor mange DPO blir du nå da...? 4? Jeg tror jeg hadde EL på mandag... Så da er vi omtrent helt likt. (Men med en mann som har vært bortreist var nå timingen så som så for vår del...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 16. juli 2009 #60 Del Skrevet 16. juli 2009 Ja, herrelig! Dette går rette veien! Gleder meg til du får to blå Hvor mange DPO blir du nå da...? 4? Jeg tror jeg hadde EL på mandag... Så da er vi omtrent helt likt. (Men med en mann som har vært bortreist var nå timingen så som så for vår del...) I dag er jeg 6 DPO. Etterhvert som dagene går blir jeg mer og mer nervøs. hehe -Jeg får vondt nede når jeg nyser f.eks, og det strammer skikkelig til. -Og jeg er kjempetrøtt hele tiden, i dag var jeg soveklar kl ett på jobb. -Utenom det så har jeg ingen symptomer. Ingen tegn til blødning heller. Merker liiiiitegranne mensmurringer, men det er bare veldig svakt. Ikke for å være negativ nå; men jeg har jo veldig kort lutealfase, sist syklus var den på bare NI dager, så jeg håper virkelig at alt det andre positive veier opp for den negative tingen. At alt det andre jeg har gjort for å bli gravid, overkjører den lille lutealdjevelen. Eller hva man kan kalle det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg