Silfen Skrevet 20. juli 2003 #1 Del Skrevet 20. juli 2003 Er det flere enn meg, utenom en god del menn da, som syns det er en selvfølge å skille mellom sex og kjærlighet? Som ikke har noe problem å pøke en kar uten å vente på at han skal ringe etterpå, langt mindre ringe til han? Jeg syns at kjærlighet og sex kombinert, må være det beste, men når man er singel og vil forbli singel, har hvertfall ikke jeg tenkt å legge meg langflat etter menn og late som jeg er forelsket bare for å bli tilfredsstilt. Jeg er så glad jeg kan ha en elsker som ikke betyr noe mer for meg enn de timene han er innom på natta. Så, jenter, er dere slik at man MÅ ha følelser for en mann for å do the deed, eller kan dere også ha sex for sexens skyld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 20. juli 2003 #2 Del Skrevet 20. juli 2003 Nei - er man single, kan man utmerket ha sex kun for sexens skyld. Skulle bare mangle. Man kan da ikke brase rett inn i ekteskapet eller et forhold, bare for å få tilfredstilt sine seksuelle behov. Derfor må man skille - da finner man lettere mannen i sitt liv, også - for da har man ingen bråhast og har god tid på seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 20. juli 2003 #3 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg er som deg, Starfish. Skiller mellom sex og kjærlighet, og jeg føler iallfall selv at det er et ganske vesentlig skille der, - jeg mener.. Som man må være klar over, iallfall hvis man ikke vil bli såra og skuffa gang på gang på gang hvis man er i den situasjonen at man har ONS osv. Nå er jo ikke jeg singel, men om jeg hadde vært det hadde jeg ikke gidda å leve i sølibat fordi jeg ikke greide å skille mellom sex og kjærlighet. Måtte nok fått tak i meg noe utstyr for kvinner, da, for nød lærer naken kvinne å spinne vettu Kos deg, du, Starfish Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 20. juli 2003 #4 Del Skrevet 20. juli 2003 Det er fullt mulig å skille mellom sex og kjærlighet selvfølgelig - men ofte blir jo de to viklet inn i hverandre for det. For at jeg skal kunne tenne på en mann må jeg også like hans personlige egenskaper , hans interesser , hans intellekt osv. - ergo en jeg også vil kunne bli forelsket i. Men jeg vil tro at har man feks. akurat kommet ut av et lengre forhold eller annet som gjør at man ikke vil binde seg så kan man 'skru av' følelsene - men allikvel så hopper man jo ikke til sengs med den første og beste. Hvis man vet at det ikke er noe som varer kan man også lettere la være å irritere seg over egenskaper ved elskeren man ikke hadde villet likt hvis han var en kjæreste - ergo kunne nyte mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 20. juli 2003 #5 Del Skrevet 20. juli 2003 Eg klarer godt å skille mellom sex og kjærlighet, det er da to vidt forskjellige ting. Min ex skjønte ikkje at eg elska han sjølv om vi ikkje hadde sex, han meinte at sex var eit uttrykk for kjærleik. Det meinar ikkje eg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2003 #6 Del Skrevet 20. juli 2003 Egentlig så har jeg alt for lett for å forelske meg i et utseende, så da er det vanskelig å skille mellom sex og kjærlighet siden jeg bare har sex med de jeg liker utseendet på. Men det kan jo være noe å tenke på.. Det er jammen ikke alltid like lett å vite hva en mann vil heller...er ikke allverden man får spurt om på sms.. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 20. juli 2003 #7 Del Skrevet 20. juli 2003 Joda, sex og kjærlighet går det fint an å skille, tror jeg. Det som er fella for min del, er at de mennene jeg kan tenne på, som regel er den typen som fascinerer meg som personer, typer. Kan bli veldig fascinert av oppegående menn som tør og kan å uttrykke seg skriftlig og eller verbalt, som er i stand til og tør å sette ord på sidene sine. Som i tillegg kan kunsten å lytte og flette inn mine meninger i sin verden nok til å kunne kommunisere godt. Som har humor. Dette er kvaliteter som også går inn i tenningsmønsteret mitt; ergo er det vel alltids en risiko at jeg vil bli engasjert i personen også. Ikke nødvendigvis kroppen hans og det den måtte kunne by på. For å ha sex med en person, så er det jo greit å ha det med en man tenner på, mener jeg, og da vanskeliggjør dette at jeg er så fordømrde kresen dette. Har nok et veldig mentalt spor der oppe i lystsenteret mitt. Helt ulikt elskling, som faktisk kan tenne på en dame uten å ha vekslet to ord med henne :-? Har erkjent at sånn er det bare. Har ennå tilgode, i voksen alder ihvertfall, å kjenne på at jeg tenner på en mann kun på grunnlag av et utseende... Vet ikke hvordan dette ville vært hvis jeg var single, men tror selv at jeg kan greie meg lenge uten sex, hvis det bare var for sex'ens skyld, uten å dermed si at man ikke kan ha sex med noen uten å være forelsket i han/henne. Tror enkelt og greit at denne kresenheten ville stanset meg i svevet. Vi får se; svaret får jeg vel ikke før jeg evt blir single en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 20. juli 2003 #8 Del Skrevet 20. juli 2003 Det går sikkert an, men jeg skiller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2003 #9 Del Skrevet 20. juli 2003 jeg hadde en elsker en gang, og vi var vel elskere i ca 1/2 år før jeg fant ut at han var mer interessert i meg enn jeg i han så jeg sluttet. Nå i dag har jeg funnet ut at en av to får følelser og da blir det lett rot, men hadde begge klart å holde det på et slikt plan hadde det ikke vært noe problem. jeg hadde det veldig bra som singel og ønsket ikke meg et forhold, og han ga meg uttttttrolig god sex, men det var det det var også, utrolig god sex, men ikke noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 20. juli 2003 #10 Del Skrevet 20. juli 2003 Så hva er det du råder folk til da gjest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 20. juli 2003 #11 Del Skrevet 20. juli 2003 Det går sikkert an, men jeg skiller ikke. Ikke jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 20. juli 2003 #12 Del Skrevet 20. juli 2003 Hm. Nå virker det som om man ikke kan føle noe for en elsker - dersom man skiller mellom sex og kjærlighet - men det var ikke det jeg mente, i alle fall. Men kjærlighet - herlighet - det er da ikke nødvendigvis kjærlighet selv om man liker utseendet og respekterer vedkommede OG har sex med ham... Men vet - det er lett å rote seg videre derfra ... enten for ene eller begge to ... da er det ikke så givende lenger og bør ende i kun vennskap om det ikke er gjensidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. juli 2003 #13 Del Skrevet 20. juli 2003 For meg hører sex og kjærlighet sammen. Jeg kan ikke ha sex med noen jeg ikke har (sterke) følelser for, derfor har jeg heller ikke hatt ONS med "ukjente" noen gang. Jeg må stole på personen og minimum være småforelsket for å gå til sengs med ham. Helt utelukket for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2003 #14 Del Skrevet 21. juli 2003 Sikkert er det noen som kan det, men IKKE denne dama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå