MarianneE Skrevet 23. juli 2003 #21 Del Skrevet 23. juli 2003 Det kan nok stemme det MarianneE- nicket hun opprettet like etter at hun forlot oss som Diva har heller ikke vært i bruk på en stund. Minnie og hvilket nick er det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 23. juli 2003 #22 Del Skrevet 23. juli 2003 Det kan nok stemme det MarianneE- nicket hun opprettet like etter at hun forlot oss som Diva har heller ikke vært i bruk på en stund. Minnie Besserwisser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #23 Del Skrevet 23. juli 2003 Det er da ikke bare Minnie som har lagt merke til at Diva er tilbake med nytt nick. Det er vel ganske nøyaktig 1,5 mnd siden hun tok sommerferie så det passer jo bra med de opplysningene MarianneE hadde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 24. juli 2003 #24 Del Skrevet 24. juli 2003 og hvilket nick er det?? Jeg vet også Divas nye nick (99,9% sikkert), men hun har vel ikke vært her (så vidt jeg har sett) siden en melding hun la inn da hun skulle på ferie. Men det er vel greit det? Å begynne på nytt igjen, mener jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 24. juli 2003 #25 Del Skrevet 24. juli 2003 HVEM er diva da? Jeg blir sprø av sånne halvsungne soger. Jeg holder en knapp på Merete fortsatt jeg (merete er helsesekretær slik som diva, så da har diva flyttet til NT og fått 3 barn på meget kort tid ) Jeg skjønner ikke hvordan dere kan ha så god oversikt over brukerne her. Synes jeg er her for mye for tiden jeg, men.. wow. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. juli 2003 #26 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg fant ut hvem den nye Diva er, det gikk brått et lys opp for meg etter å ha lest denne tråden. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. juli 2003 #27 Del Skrevet 24. juli 2003 Skjønner ikke at dette kan være noe og spekulere i! Noen ganger kan man trenge en fresh start! Synes det er utrolig smålig av enkelte og få seg en hobby som går ut på og jakte opp nye brukere, og kanskje kunne avsløre om de er gamle brukere med nytt mick, eller helt nye! Sier litt om hvor desperate enkelte er for og fremheve seg selv, og samtidlig finne en eller annen og trøkke ned i søla! Skamme seg!!!! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. juli 2003 #28 Del Skrevet 24. juli 2003 Vil bare si at jeg ikke leitet altså, og jeg kommer ikke til å si hvem jeg tror (!) det er heller. Satte bare stor pris på Diva når hun var her. Hyggelig hvis hun dukker opp igjen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2003 #29 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg holder en knapp på Merete fortsatt jeg (merete er helsesekretær slik som diva' date=' så da har diva flyttet til NT og fått 3 barn på meget kort tid )[/quote'] He he...den var god!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 24. juli 2003 #30 Del Skrevet 24. juli 2003 Nå kjenner jeg ikke Diva - men jeg er sabla nysgjerrig - og det tok meg 2 min å finne det ut ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. juli 2003 #31 Del Skrevet 24. juli 2003 Ja, hils fra meg!! :D Den er overbrakt, og hun hilser tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 24. juli 2003 #32 Del Skrevet 24. juli 2003 Savner også Diva. Har mail adressen hennes, har bare ikke hatt tid å sende henne noe mail på en stund. Skal be henne dra rumpa si inn hit igjen.. Hun er ei kjempe jente jeg VIRKELIG setter pris på! DIVA, VI SAVNER DEG VENNEN!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.com Skrevet 25. juli 2003 #33 Del Skrevet 25. juli 2003 Med så mange koselige brukere som det er her på KG må jeg innrømme at savnet etter Diva ikke er stort. Konsentrerer meg heller om de brukerene som er her jeg. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 25. juli 2003 #34 Del Skrevet 25. juli 2003 Aner ikke hva det nye nicket til Diva er og gidder ikke spekulere heller. Koslelig var hun og jeg håper hun kommer tilbake! Hils fra meg også Marianne. Thanks :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 28. juli 2003 #35 Del Skrevet 28. juli 2003 Minnie og Pjusk, er nesten litt artig å lese kommentarene deres.... Har god kontakt med (den tidligere) Diva privat, over telefon, og vet at hun ikke er her lengre. Trodde hun sa klart nok ifra jeg...? Eller var det vanskelig å forstå hva hun sa da hun besluttet å ikke være mer på KG? Men til alle dere som lurer, hun har det bare bra, nyter sommeren og gleeeeder seg til å få internett igjen slik at hun kan svare på mail fra sine venner her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. juli 2003 #36 Del Skrevet 29. juli 2003 Minnie og Pjusk, er nesten litt artig å lese kommentarene deres.... Har god kontakt med (den tidligere) Diva privat, over telefon, og vet at hun ikke er her lengre. Trodde hun sa klart nok ifra jeg...? Eller var det vanskelig å forstå hva hun sa da hun besluttet å ikke være mer på KG? Men til alle dere som lurer, hun har det bare bra, nyter sommeren og gleeeeder seg til å få internett igjen slik at hun kan svare på mail fra sine venner her inne! Man skulle tro at da jeg sa det så kom det inn, men godt vi er to! Kanksje det når inn da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 29. juli 2003 #37 Del Skrevet 29. juli 2003 Forhåpentligvis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 29. juli 2003 #38 Del Skrevet 29. juli 2003 Med så mange koselige brukere som det er her på KG må jeg innrømme at savnet etter Diva ikke er stort. Konsentrerer meg heller om de brukerene som er her jeg. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 29. juli 2003 #39 Del Skrevet 29. juli 2003 Minnie og Pjusk, er nesten litt artig å lese kommentarene deres.... Hei - det er slett ikke bare Minnie og Pjusk som skriver at de kjente igjen Diva!! Ingen her har "røpet" noe, men dere kan da ikke bli så sure for at noen tror de kjenner henne igjen? Og - hvorfor er det Minnie og Pjusk som får gjennomgå? Jeg syns ikke Pjusk sin kommentar var negativ, ekkel eller l. i det hele tatt jeg. Heller tvertom ganske sympatisk og positiv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 29. juli 2003 #40 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg tror vi som kjenner henne privat vet best om hun er kommet tilbake eller ikke, det er bare det vi vil ha fram. Så når noen påstår (og her så jeg ME og P's kommentarer) at Diva er kommet tilbake under et annet navn, så må jeg le. Hun har ikke tilgang til internett etter at hun flyttet,så hun har ikke hatt anledning til å komme tilbake på KG under noe nytt navn! Og jeg tror hun sa klart nok ifra den gangen at det ikke ble noe mer KG på henne, det har hun sagt til meg i ettertid også. Så den som har sett henne tilbake her er jammen god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå