Gjest Pjusk Skrevet 1. august 2003 #41 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg vet også Divas nye nick (99,9% sikkert), men hun har vel ikke vært her (så vidt jeg har sett) siden en melding hun la inn da hun skulle på ferie. Men det er vel greit det? Å begynne på nytt igjen, mener jeg? Hmmm, dette var det jeg skrev.... Forferdelige greier, ris skulle jeg hatt!!! Jeg tror ingen bruker masse tid på å lete etter nye nick på gamle brukere. Men når det kommer en ny bruker som har de samme problemstillingene og den samme skrivestilen som en profilert "pensjonert" KG-bruker, blir 2 + 2 = 4. Men siden dette blir tilbakevist på det sterekste fra to - tre brukere trekker jeg meg gjerne ut av diskusjonen. Takk for støtten forresten, Embla S! :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 1. august 2003 #42 Del Skrevet 1. august 2003 Sjønner ikke hvorfor det skulle bli en diskusjon her jeg.. IG skrev at hun savnet Diva.. Det gjør jeg også, men det er fordi jeg har hatt en del kontakt med henne utenom forumet også.. Mail for det meste. De som ikke kjenner henne er jo kanskje naturlig at de ikke savner henne, men det er ikke vits å spekulere i om hun er her igjen, om hvem hun er og hva hun skriver. Som MarianneE og Eowyn skriver, har hun ikke tilgang til internet. Men jeg håper hun får det snart. Kunne godt tenkt meg at hun kom tilbake til oss, for jeg syntes hun skriver bra og har mange gode innlegg. Så DIVA kom tilbake så snart du kan... :D PS. Dette var IKKE ment som noe kritikk av NOEN her, bare stiller meg litt undrende til spekulasjoner. Så ingen trenger gå i forsvarsposisjon.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 1. august 2003 #43 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg ønsker heller ikke å kritisere noen nå, bare si at en bruker som velger å slette sin kjente profil og forlate forumet har sine gode grunner for det. Disse grunnene behøver ikke vi å vite. Om så denne brukeren senere velger å komme tilbake med nytt nick betyr nok det at h*n ønsker å begynne på nytt. Det må vi respektere synes jeg. Så får heller denne brukeren oppgi sin nye identitet til dem av oss som h*n ønsker å si det til. Vi andre bør la ting ligge, og ikke begynne å spekulere i hvem er hvem. Av respekt for denne brukeren. ..mener jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 2. august 2003 #44 Del Skrevet 2. august 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. august 2003 #45 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg ønsker heller ikke å kritisere noen nå, bare si at en bruker som velger å slette sin kjente profil og forlate forumet har sine gode grunner for det. Disse grunnene behøver ikke vi å vite. Om så denne brukeren senere velger å komme tilbake med nytt nick betyr nok det at h*n ønsker å begynne på nytt. Det må vi respektere synes jeg. Så får heller denne brukeren oppgi sin nye identitet til dem av oss som h*n ønsker å si det til. Vi andre bør la ting ligge, og ikke begynne å spekulere i hvem er hvem. Av respekt for denne brukeren. ..mener jeg.. AMEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 2. august 2003 #46 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg ønsker heller ikke å kritisere noen nå, bare si at en bruker som velger å slette sin kjente profil og forlate forumet har sine gode grunner for det. Disse grunnene behøver ikke vi å vite. Om så denne brukeren senere velger å komme tilbake med nytt nick betyr nok det at h*n ønsker å begynne på nytt. Det må vi respektere synes jeg. Så får heller denne brukeren oppgi sin nye identitet til dem av oss som h*n ønsker å si det til. Vi andre bør la ting ligge, og ikke begynne å spekulere i hvem er hvem. Av respekt for denne brukeren. ..mener jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå