Gjest indiangranny Skrevet 20. juli 2003 #1 Del Skrevet 20. juli 2003 jeg satt her og tenkte at KG er trist etter at Diva gikk sin vei.Jeg håper at alt er bra med henne.Hvis det er noen som har kontakt med Diva i RL så hils til henne. Er det flere en meg som savner henne her inne ? hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 20. juli 2003 #2 Del Skrevet 20. juli 2003 Ja, gjett om. Og hvor er egentlig SS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 20. juli 2003 #3 Del Skrevet 20. juli 2003 Ja savner Diva. Håper hun snart er tilbake under et annet nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 20. juli 2003 #4 Del Skrevet 20. juli 2003 Starfish, jeg tror SS kanskje har ferie. Hender hun er pålogga MSN, men ikke så ofte. Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 20. juli 2003 #5 Del Skrevet 20. juli 2003 Okidoki, Lillian. Jeg håper Diva finner veien tilbake hit når høstmørket senker seg og kveldene ikke er så koselige å tilbringe alle andre steder enn foran pcn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2003 #6 Del Skrevet 20. juli 2003 Diva er nok her hun..... Og SS har sommerferie. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. juli 2003 #7 Del Skrevet 20. juli 2003 Diva har vært på KG en god stund allerede med nytt nick og ny profil. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 20. juli 2003 #8 Del Skrevet 20. juli 2003 Diva har vært på KG en god stund allerede med nytt nick og ny profil. Minnie Hvem er den nye "Diva " da Minnie ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 20. juli 2003 #9 Del Skrevet 20. juli 2003 Lurer jammen på mellom hvilke brukere PM egentlig florerer med hensyn til sladder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 20. juli 2003 #10 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg har ikke motatt noen pm med sladder om Divas nye nick, jeg er heller ingen detektiv, allikevel er jeg rimelig sikker på hennes nye nick. Man er jo seg selv med sine meninger og sin skrivestil, noe som går litt dypere enn et tilfeldig navn... SS kommer tilbake i august - det har hun selv skrevet om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 20. juli 2003 #11 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg savner også DIVA og håper hun kommer tilbake snart enten med sitt eget nick eller ett nytt ett. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 20. juli 2003 #12 Del Skrevet 20. juli 2003 Diva Diva Diva. Savner deg, altså! Men du er jo her, men jeg vet ikke hvem du er nå, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 20. juli 2003 #13 Del Skrevet 20. juli 2003 Av og til lurer jeg på om jeg er den eneste som ikke analyserer innlegg fra gjester, nye medlemmer o.l. ihjel for å finne ut hvem de egentlig er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 20. juli 2003 #14 Del Skrevet 20. juli 2003 Av og til lurer jeg på om jeg er den eneste som ikke analyserer innlegg fra gjester, nye medlemmer o.l. ihjel for å finne ut hvem de egentlig er. Vel.. at folk er seg selv og at man kjenner igjen brukere som har byttet nick kan vel knappest kalles å analysere innlegg ihjel? Du får det jo til å høres veldig slemt ut at noen av oss kjenner igjen Diva.. Vel - slik er realiteten, det er vel ganske nøytralt det? (men bevares - du er sikkert den eneste her som er snill og grei og som aldri har baktanker og som aldri kommer med stikk etc etc. Helt sikkert. Vi andre er pill råtne! Tvers igjennom!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 20. juli 2003 #15 Del Skrevet 20. juli 2003 :panneklask: Jatter med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 21. juli 2003 #16 Del Skrevet 21. juli 2003 Av og til lurer jeg på om jeg er den eneste som ikke analyserer innlegg fra gjester, nye medlemmer o.l. ihjel for å finne ut hvem de egentlig er. Vet ikke hvem nye Diva er heller, og jeg likte henne. Som sagt før, så skal det en del til før jeg kjenner igjen skrivestil.. til og med 10na tok det lang stund før det gikk opp et lys (til tross for blokkbokstaver i grelle farger og overforbruk av utropstegn). Trodde først merete mente å si det var henne, men hun bor jo i N-T. Isted leste jeg et gjesteinnlegg et sted, som vanlig utskjellende, men gjesten kalte Tex for anitacath og snakket også om waco... prøvde å tenke hvem det kunne være siden de har så peil, men nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2003 #17 Del Skrevet 21. juli 2003 He he...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. juli 2003 #18 Del Skrevet 23. juli 2003 Diva har vært på KG en god stund allerede med nytt nick og ny profil. Minnie En ting Minnie: Vit før du uttaler deg!! Jeg kjenner nemelig Diva personlig, hun er til og med en av mine aller beste venner, og jeg vet hun ikke er her nå. Hun har nemlig ikke internett tilgang der hun bor nå! Hun har ikke hatt det på nesten to måneder, og det vil ta laaaaaang tid før hu får det igjen! Vi snakket litt om dette da jeg var hos henne om mandagen.... Jeg kan godt hilse opp til henne, om noen vil det....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. juli 2003 #19 Del Skrevet 23. juli 2003 Ja, hils fra meg!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. juli 2003 #20 Del Skrevet 23. juli 2003 Det kan nok stemme det MarianneE- nicket hun opprettet like etter at hun forlot oss som Diva har heller ikke vært i bruk på en stund. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå