Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #1 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg tok en abort i januar av forskjellige grunner.. Det gikk greit i begynnelsen, visste at det var det som måtte skje... Men nå har sorgen tatt meg. Gråter hele tiden og er kjempelei meg. Tenker på lille jenta mi hele tiden. Jeg vil alltid ha ett barn for lite. Samtidig føler jeg at jeg ikke har rett til å sørge. Jeg blit sint og frustrert for at jeg har påført meg selv denne smerten. Men kan ikke gjøre om på det soom er gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrika89 Skrevet 8. mai 2009 #2 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg tok en abort i januar av forskjellige grunner.. Det gikk greit i begynnelsen, visste at det var det som måtte skje... Men nå har sorgen tatt meg. Gråter hele tiden og er kjempelei meg. Tenker på lille jenta mi hele tiden. Jeg vil alltid ha ett barn for lite. Samtidig føler jeg at jeg ikke har rett til å sørge. Jeg blit sint og frustrert for at jeg har påført meg selv denne smerten. Men kan ikke gjøre om på det soom er gjort... Selvfølgelig har du rett til å sørge. Du har ikke noe mindre rett til det bare fordi du valgte det selv. Det var trist å høre at du føler du tok feil valg, og jeg håper du får det bedre med tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikamedfela Skrevet 8. mai 2009 #3 Del Skrevet 8. mai 2009 Det har du så absolutt, ville jeg sagt. Vet jo ikke hvorfor du har tatt abort, men uansett så er nok sorg en ganske naturlig reaksjon. Syns du skal prøve å snakke med legen din, han/hun kan kanskje fortelle litt om følelser rundt abort, og kanskje også hjelpe deg litt med hva du kan gjøre/hvordan du kan prøve å tenke for å lære deg å takle dette? Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LitaPia Skrevet 14. mai 2009 #4 Del Skrevet 14. mai 2009 Du har selvfølgelig rett til å sørge.. og kanskje det får deg til å velge annerledes neste gang..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 15. mai 2009 #5 Del Skrevet 15. mai 2009 Klart man har rett til å sørge uansett. Tror de fleste vil få en sorgreaksjon etter abort. Snakk med legen din! Lurer for øvrig på hvordan du kunne vite at det var en jente, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå