megkjersti Skrevet 8. mai 2009 #1 Del Skrevet 8. mai 2009 vil lære meg serbisk på grunn av samboeren som er derfra. får ikke noe særlig hjelp fra ham... kan noen får ord bare og hadde vært kjekt om jeg kunne ha lært meg litt til i sommer da jeg skal treffe slekten i sommer for første gang! er det noen nettsteder, bøker eller lignende som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. mai 2009 #2 Del Skrevet 8. mai 2009 vil lære meg serbisk på grunn av samboeren som er derfra. får ikke noe særlig hjelp fra ham... kan noen får ord bare og hadde vært kjekt om jeg kunne ha lært meg litt til i sommer da jeg skal treffe slekten i sommer for første gang! er det noen nettsteder, bøker eller lignende som kan hjelpe meg? Jeg har kjøpt kurs i serbo-kroatisk gjennom Linguaphone, lærebok og cd-er. Det er med engelsk håndbok og div. hefter, men hvis du kan engelsk, skulle det gå greitt. Adressen er www.linguaphone.no eller com. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadir Skrevet 8. mai 2009 #3 Del Skrevet 8. mai 2009 Du kan finne noen gode ordbøker i en bokhandel. Jeg har sett serbisk-norsk-serbisk ordbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleGrethe Skrevet 2. juni 2009 #4 Del Skrevet 2. juni 2009 Lykke til! Tror sånne lydbøker / DVD-er med oppgaver er det greieste. Kjæresten min er Nederlandsk med Serbiske aner - jeg lærer nederlandsk, men dropper serbisken. Men å lære et språk er jo ofte likt uansett hvilket språk det er. Jeg synes det var greit å begynne med gramatikken - jeg leste gjennom gramatikk og uttale (dette finner du ofte i begynnelsen av ordbøker), og så kan du ta lydbøker/CD-kurs etterpå. Ellers er det vel en del serbere / kroater i Norge - kanskje det finnes et kurs du kan gå på, eller kanskje noen som vil gi deg privattimer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocart1981 Skrevet 22. september 2011 #5 Del Skrevet 22. september 2011 Mitt morsmål er serbisk.Hvis noen trenger hjelp dere kan sende meg email [email protected] Jeg lærer norsk og det hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg med norsk.ha det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocart1981 Skrevet 22. september 2011 #6 Del Skrevet 22. september 2011 Mitt morsmål er serbisk.Hvis noen trenger hjelp dere kan sende meg email [email protected] Jeg lærer norsk og det hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg med norsk.ha det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå