Gjest Gjest_Kaisa_* Skrevet 8. mai 2009 #1 Del Skrevet 8. mai 2009 Hei. Jeg skal på 70 talls party, men aner ikke hva jeg skal ha på meg.. Jeg vet ikke helt hva som er 70 talls, det var før min tid.. :gjeiper: Har søkt, men har liksom ikke funnet noe særlig.. Hadde håpet på å finne et par sider med masse klær i ekte 70 tallsstil. Gjerne en nettbutikk, men ikke et must. Mensånn at jeg får se mange klær fra 70 tallet så jeg får mer greie på hva det er så det blir lettere å finne seg noe.. Blir en weekend tur så tenkte at jeg skulle ha et antrekk på fredag og ett til festen på lørdag. Hadde blitt fryktelig glad om noen har noen tips!! På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kaisa_* Skrevet 8. mai 2009 #2 Del Skrevet 8. mai 2009 Kan vel og nevne at det hadde vært kjempekult å finne noen sider med 70 tallslkær som ikke var disco.. Vet at disco var stort på 70 tallet, men jeg er mer ei rockejente enn ei disco jente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå