Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2003 #21 Del Skrevet 20. juli 2003 hest og kjerre etterfulgt av 50 motorsykler skal vi ha gleder meg til å se kontrasten, for den blir sikkert stilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 21. juli 2003 #22 Del Skrevet 21. juli 2003 Vi hadde en Honda S2000 i bryllupet vårt. Denne lånte vi gratis. Slik så den ut: http://www.home.no/augustbrud02/bilder/bryllupsbil.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Charmie (ikke innlogget) Skrevet 21. juli 2003 #23 Del Skrevet 21. juli 2003 Vi kjørte hest! - Egentlig "det eneste aktuelle" for meg, siden jeg er mer eller mindre oppvokst på hesteryggen. (Og det var mannen min fullt klar over ) Min mor ordnet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 21. juli 2003 #24 Del Skrevet 21. juli 2003 Vi skal ha en volvo 1953-modell. Våre forlovere skal ha en ny Porche. (Denne skal forøvrig sambo kjøres i til kirken...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. juli 2003 #25 Del Skrevet 21. juli 2003 vi viste lite. Og da vi kom ut fra kirka sto det en stretch limo på utsiden. Rød løper og sjåføren sto klar med avkjølt champange..(min mor hadde ordna!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 21. juli 2003 #26 Del Skrevet 21. juli 2003 Vi skal kjøre i pappas Saab cabriolet. Siden vi skal så kort vei, går det nok smertefritt selv med åpen bil... Har himmelens sluser åpnet seg, får vi tenke alternativt. Det finnes saktens slektninger med fine biler som kan lånes. Vi hadde aldri giddet å bruke penger på bil - vi skylder bilinteresse begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2003 #27 Del Skrevet 21. juli 2003 Vår egen sølvgrå Mercedes som vi pynter med flagg og blomster... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå