Gå til innhold

Sommeroutfit!

Bradshaw

Anbefalte innlegg

Hei Alle sammen, håper dere har en fin sommer i varmen!

Har vært på Ferie en stund nå så vet ikke hva som har foregått her men jeg prøver allikevel:

Hva er deres favoritt sommerplagg og tilbehør i år??

Her er mine:

Sko: Ballerinasko, kinasko, og selvfølgelig sandaler (flate og med hel)!!

Veske: LV-vesker (gikk bananas i lv butikken i athen... endte opp med altfor mange vesker og leather goods...) favoritten min er cherry blossom og multicolour monogram.

Ellers elsker jeg guess og replay jeans, linbuksr er søtt, skjørt og kjoler alla carrie er must. og av topper går det meste ned..

Pluss at jeg er blitt forelsket i Kina- items, polkadotts, og fargen gul (ikke neongul men lys eller klar gul...)

Av smykker klarer jeg ikke plukke ut mye bortsett fra et lite og søtt smykke fra oasis med en sløyfe som anheng og et smykke med anheng der en sølvtråd er formet som navnet mitt.... velvel, vil gjerne høre deres favoritter også!!

Og foresten så er jeg ikke så begeistret for hele tights&miniskjørt stilen som bla bikbok kjører for nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Janna

3/4 hvit linbukse og hvit topp (helsetrøyefasong, men uten hull, og ettersittende)

Veske: helst ikke

sko: helst ikke

undertøy: helst ikke

:oops:

smykker: tåringer, ankel-lenke og gullringen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt er min store sommerfarge!! Skal jeg være sporty, er yndlingsantrekket en rød halternecktopp fra Benetton, rød capribukse fra Armani og røde Nike strikksko. Behagelig!

Hvis jeg ikke skal gå så mye, trår jeg inn i stepinsko m/ litt hæl, et hvitt bomullsskjørt og den samme røde toppen. Digger rødt til brun hud!

Bruker lite smykker, men har et kjettingarmbånd i sølv som brukes mye. Solbriller er forøvrig et must!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Kjøpte meg et hvitt lin-/bomullsskjørt i går som garantert kommer til å bli favoritten resten av sommeren! Det er utrolig luftig og behagelig, sitter veldig pent på meg, glir ikke opp når jeg går (slik mange skjørt har en tendens til å gjøre :evil: ), er alminnelig nok til hverdags og pent nok til pent. O lykke!

Ellers har jeg par O'Neill-sandaler jeg elsker over alt på jord, de er kanskje ikke så fine, men det finnes ikke noe mer behagelig å ha på føttene når det er varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

D&G's figursydde jeans i tynn denim er en favoritt og har vært det lenge, sammen med en lekker topp, livkjede, funky sko enten det er ballerinasko eller sandaler og en LV vesker el. er man alltid stilig. Ellers bruker jeg endel kjoler i bomull eller tynn lin- Cheongsam topper er utrolig stilig til både jeans og skjørt så de har jeg i flere farger. Ellers er hvit singlet alltid fresht, og min bikinitopp fra Burberry sammen med linbukser.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...